Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4522
Hei. Noen som kan forklare hva dette er?

http://bildr.no/thumb/1402872.jpeg
Sist endret av Thomsee; 27. februar 2013 kl. 15:03.
Har sett bie lignende en gang, det var presset khat. Hvordan er konsistensen? Presset import pot?
Så ut som ikke behandlet, men bare sammen presset pot. Detter det lett ifra en aen? Klarer du knekke plata eller hva det er i to?
Trådstarter
Ville tro at det er presset pot siden det lukter kraftig men har aldri hørt eller vært borti dette før. Så ville høre med noen andre først. Den er veldig lett i forhold til størrelsen. Har ikke testet den enda for vet ikke åssen framgangsmåte jeg skal bruke

Forholdsvis lett å knekke
Er nok noe brick weed greier, riv av litt og fyr det opp. :P
Jo mørkere hasj er jo hardere er den komprimert, så det kan godt være mulig at dette er veldig lett presset cannabis.
Lett pressa hasj pleier å være ganske good shit, ettersom at det ikke er produsert/egnet for masse transport men heller mer for privat og luksus røyking.

Ser du spor av trikromer/krystaller i det? Kan du beskrive lukten?
Trådstarter
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Jo mørkere hasj er jo hardere er den komprimert, så det kan godt være mulig at dette er veldig lett presset cannabis.
Lett pressa hasj pleier å være ganske good shit, ettersom at det ikke er produsert/egnet for masse transport men heller mer for privat og luksus røyking.

Ser du spor av trikromer/krystaller i det? Kan du beskrive lukten?
Vis hele sitatet...
Kan desverre ikke svare på det første spørsmålet ditt siden jeg ikke har så mye peil i det feltet. sorry Men kan svar på det andre Lukter kraftig av mary jane
Ser ut som noen har kjørt weeden i blender og presset sammen shitten.
Lett å frakte

(og, lettere å blande inn waste)

Er du heldig er det prima vare, men brickweed er sjelden noe å hoppe i taket for. Stein skal du dog sikkert klare å bli
Sist endret av moret; 27. februar 2013 kl. 15:30.
Trådstarter
Takker for svar folkens. Dere er noen hyggelige karer om ikke jenter også da. hehe
Vel, det gjør det enklere ved smugling, etter det jeg har forstått. De gjør det for å få så mye som mulig med seg for profitt. For meg ser ikke det der ut som hasj, med mindre det er inneholder masse plantematerie. Hvis det skulle være hasj så betyr det in basic at det er dårligere kvalitet. Om det skulle være pot, noe jeg mener at det ser ut som. Så ville jeg ikke rørt det der gratis, engang. Ser ut en hard brikke med gress blandet med småstein/grus. For all del, om du vil teste det får du rapportere tilbake. Men først er det greit å vite hvor toleransen din ligger. Ser ikke ut som prima vare, akkurat. Smugleshit for alt pengene er verdt, få det ut, gi faen i kundene. Jeg liker min weed sticky-icy med masse fine trikomer. Det skal være lett å grine den, den skal lukte godt og gjerne smake litt tasty.

Noe sånt:

http://i51.tinypic.com/xn52f7.jpg
Ser ut som om det er masse plantemateriale i den, og ettersom den lukter kraftig er det sikkert litt weed også. (F.eks 2g weed og 10g plantemateriale.) Isåfall smaker det sterkt når du røyker det, og du vil få liten til middels effekt av å røyke den. Men kjør på, og kom gjerne tilbake med rapport når du har testa det
Trådstarter
Liten rusrapport: Mekka meg en J siden jeg ikke liker piper. (Fucka lunger etter lungebettennelse). Tok 50%(Tobakk) - 50&(that shit). Funka fjell for meg så er fornøyd. Blei god og varm i topplokket og chillern med god musikk Røyker ikke så ofte og så mye fordi jeg tar meg en mnd fri mellom vær gang jeg røyker.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Vel, det gjør det enklere ved smugling, etter det jeg har forstått.
Vis hele sitatet...
Men hvis det er smugling og profitt som er formålet, hvorfor ikke bare lage bruning/svarting ut av det istedenfor å presse det sammen slikt som på bildet til OP? Det er jo mye lettere å frakte/tjene penger på.
Sist endret av Juicekongen; 27. februar 2013 kl. 16:24.
Fikk tak i noe lignende sist uke jeg og,bare den var lysere\renere.

Jeg og en kollega har fyrt den ved 2 anledninger og begge blei helt loka begge gangene,brukte da kanskje 1\4 av hva jeg jeg normalt pleier blande brunt\grønt.

Blei fortalt dagen etterpå at dette var krystaller som var presset,fullt mulig dette er bs - men utifra effekt så mener jeg selv dette kan stemme,gode saker var det hvertfall!
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Men hvis det er smugling og profitt som er formålet, hvorfor ikke bare lage bruning/svarting ut av det istedenfor å presse det sammen slikt som på bildet til OP? Det er jo mye lettere å frakte/tjene penger på.
Vis hele sitatet...
Ulike årsaker, antar jeg. Noen vil ha weed, noen vil ha hasj. Den blir jo ikke direkte ødelagt, tipper jeg. Men nå var det jo usikkert utifra det bildet der hva den bricken faktisk er. Jeg syns den ser veldig suspekt ut, i alle fall.
Unansett, de fleste jeg vet om er mer interessert i god weed enn Hasj. Hvordan de gjør det enklere å smugle dette får du lese deg frem til selv om det er interessant. Jeg har aldri kjøpt noe slikt, i alle fall.
Jeg tror dette er pot som har enten blitt grindet opp og presset sammen, eller bare buds blitt presset sammen. De svarte flekkene er hasj. Krystaller som har blitt klemt hardt sammen fra poten. Noe man også kan se på kanten. Veldig mørk der, så jeg gjetter at den er det på alle de andre kantene og.

Jeg har funnet et par halv stilker i denne poten.
Sist endret av NlCKNAME; 27. februar 2013 kl. 17:05.
Det er hasj, det er dog det nærmeste pot du kommer når man snakker om plater med hasj. Det er ikke med tanke på smugling den blir sånn, det er BRA SHIT. Det er ganske vanskelig å få tak i og Det pleier å være rimlig dyrt for 5'ere av denne typen, så hvis det ikke er shit billig så er det antagelig god shit
Sist endret av sput9k; 27. februar 2013 kl. 17:25.
Sitat av sput9k Vis innlegg
Det er hasj, det er dog det nærmeste pot du kommer når man snakker om plater med hasj. Det er ikke med tanke på smugling den blir sånn, det er BRA SHIT. Det er ganske vanskelig å få tak i og Det pleier å være rimlig dyrt for 5'ere av denne typen, så hvis det ikke er shit billig så er det antagelig god shit
Vis hele sitatet...

Dette er rein pot, men med krystaller som har blitt pressa sammen noen steder som du ser (det svarte).

Men jeg tror jeg vet hva du snakker om sput9k, når jeg var i Amsterdam forrige mnd så kjøpte jeg noe hasj, eller som du skrev det nærmeste pot du kommer når man snakker om plater med hasj. Den var helt grønn og seig, og ja den fenga.
Men denne er tørr, og du ser det er pot når du bare kan gni den inn i tobakken. Jeg foretrekker heller buds.
Sist endret av NlCKNAME; 27. februar 2013 kl. 17:34.
Sitat av NlCKNAME Vis innlegg
Dette er rein pot, men med krystaller som har blitt pressa sammen noen steder som du ser (det svarte).

Men jeg tror jeg vet hva du snakker om sput9k, når jeg var i Amsterdam forrige mnd så kjøpte jeg noe hasj, eller som du skrev det nærmeste pot du kommer når man snakker om plater med hasj. Den var helt grønn og seig, og ja den fenga.
Men denne er tørr, og du ser det er pot når du bare kan gni den inn i tobakken. Jeg foretrekker heller buds.
Vis hele sitatet...
ahh my mistake,tok et raskt blikk på bilde og det lignet veeeldig på den GOOOD hasjen jeg kjenner til , så heller ikke meldingen hvor du nevnte det med stilker+ hvis den er tørr så er det ikke den typen jeg tenkte på, men hvis det bare er komprimert pot så burde du det få det shit billig haha. Takk for at du rettet på meg
Hva pokker er dette for noe O_o Røyket enda? Vil gjerne høre hvordan den var og bli røyket.
Sitat av Wiiimp Vis innlegg
Hva pokker er dette for noe O_o Røyket enda? Vil gjerne høre hvordan den var og bli røyket.
Vis hele sitatet...
9 poster over deg.
Hasj som er laget med et veldig grovt filter?
Noen mulighet til å si noe om størrelsen på kladden?
Litt rart å få tak i slike sære varer om man ikke har holdt på mye. Du må virkelig oppdatere denne tråden hvis du kommer noe nærmere en bekreftelse på hva det er.
Er riktig som NICKNAME nevner. Det er pot med krystaller som er presset sammen. Sett et par forskjellige plater den siste mnd. Er flust av dette i Grenlands området om dagen. Jeg personlig likte ikke dette så veldig godt. Er noe med selve konsistensen på det. Men den ene var bedre enn den andre så spørs hva du har fått tak i. Men er gladere i det Lucy refererer til
Sist endret av $pliffeN; 28. februar 2013 kl. 00:32.
Trådstarter
Sitat av lilletassen Vis innlegg
Har rrøyket en del av denne i det siste, er sammenpresset pot med stilk og krystaller. Tung i vekt og dårlig funk i forhold til mye annet bra grønt i området (Telemark)
Vis hele sitatet...
Denne var ikke tung i vekt i forhold til størrelsen. Funka sånn dårlig greit med 70%(The shit) 30% (tobakk). Litt mye jobb med å få delt det opp uten noe grinder eller annet utstyr. Noe tørt og noe seigt. Reiv godt i halsen. Så jeg også foretrekker buds framfor dette.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette er nok pot, differansen er smuglemetoden.