Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2302
Hei

Er det noen her som har erfaringer å dele om dette stoffet?

Ser at det ikke er oppført på narkotikalisten, men finner ikke legemiddellisten på nettet (selv om jeg har sett den før) Noen som vet om det står oppført der?

Har lest igjennom trådene på bluelight, og stoffet blir beskrevet som et mildt psykedelisk stoff med varighet på 2-4 timer. 5-Meo-DALT kan tas oralt og nasalt, hvis det røykes vil det gi et kortvarig rush etter hva jeg har skjønt.


Har testa noe lignende for en stund siden, 5 nipt dipt ellerno skulle ha tak i MDMA og jeg fikk dette istedet. Var kraftige saker og måtte ta veldig lite. Ble tura på det men jeg likte det ikke, visste liksom ikke hva jeg ble. Det var mange som testa det på en fest jeg var på og alle ble mer eller mindre forskjellig tura (men vi det var alkohol og tivolitobakk inni bildet også). Sniffet ca et fyrstikkhode, kanskje litt mer (flere ganger gjennom festen) og ble veldig rar, en kompis av meg fikk skikkelig bad trip og trodde han skulle dø :P han ble helt fra seg, mens noen andre likte det. Tar man det alene så går jeg utifra at rusen kan være helt annerledes. Skal du ta noe psykedelisk så hold deg til mdma, X, ghb eller fleinsopp ( tok en test om avhengighet og ghb var under psykedelisk gruppen faktisk ) :P Med mindre du går på urinprøver, da er jo dette et alternativ til å ture litt.

Står det ikke på narkotikalisten så er det vel ikke oppfattet som et problem og da er det ikke ulovlig, kanskje det er på legemiddellisten som JWH-018 var før det kom på narkotikalisten. Men kan ikke svare på om det står oppført der. Ikke sats på at det ikke står oppført, det er ikke verdt de problemene du kan få av det fra min erfaring ihvertfall.
Du aner ikke hva du fikk i deg, hva skal vi da få ut av rapporten din? At man ikke skal hive i seg ting man ikke veit hva er, yes sir no shit, men hva har dette med 5-meo-DALT å gjøre. Det er hundrevis av stoffer med 5 i navnet, med effekter som varierer fra mild stimulans til totalt sedasjon til å bli skutt ut i verdensrommet på psykedeliske reiser.
Sist endret av Bothrops; 26. november 2012 kl. 10:58.
Sitat av Livets salat Vis innlegg
Hei

Er det noen her som har erfaringer å dele om dette stoffet?

Ser at det ikke er oppført på narkotikalisten, men finner ikke legemiddellisten på nettet (selv om jeg har sett den før) Noen som vet om det står oppført der?

Har lest igjennom trådene på bluelight, og stoffet blir beskrevet som et mildt psykedelisk stoff med varighet på 2-4 timer. 5-Meo-DALT kan tas oralt og nasalt, hvis det røykes vil det gi et kortvarig rush etter hva jeg har skjønt.


Vis hele sitatet...
Dette lurer jeg også på! Finner det ikke på noen lister, så bør vel gå greit?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er 5-meo-DALT det RC'et som kommer nærmest mulig DMT?
Tror jeg lander på salvia istede. Er ute etter en kort og intens space trip.
Sitat av Bessiekgb Vis innlegg
Tror jeg lander på salvia istede. Er ute etter en kort og intens space trip.
Vis hele sitatet...
da ville jeg heller gått for dmt. En salvia trip er jo bare masse kluss, en dmt trip gir mening.
Sist endret av mrbudsmoker; 29. desember 2012 kl. 04:37.
Fungerer ikke på alle, fikk null effekt selv.