Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 653
Hei, jeg skulle ha laget et programsom scannet etter blåtann enhter og som kunne sende enhetene en fil hvis den fant noen... Men problemet er at jeg er helt blank jeg aner ikke hvor jeg skal begynne og lete etter info om hvordan dette gjøres. Siden jeg vet ikke noe om funkjsonene til Blåtann i VB. Noen som kunne ha hjelpt meg litt her?

Hvis det er noen som vet om noen måter og gjøre det i andre språk er det helt fint så lenge det er innenfor .NET
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Dette er vel en relativt stor og avansert oppgave. Dette krever et kunnskapsnivå som tilsvarer å lete opp og lese informasjon om emnet på nettet selv.

Du kan ta en titt på http://32feet.net/

Ellers vil vel google være din beste kilde her. Når du har satt deg litt inn i emnet kan du komme med konkrete spørsmål.
Hei den siden har jeg allerde hvert inne på og sett på holder på og fordype meg, men lett skal det ikke være
Hei har testet de ut og prøvd noen samples men de funker ikke. Når jeg skal finne blåtannen finner den den ikke. Har en jensen og en CCK blåtann enhet. Noen ider til hvorfor det skjer?