Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 3476
Hei, en kar jeg har på msn sa til meg:
kjøp/ last ned en pokerbot... så lar du den spille nettpoker i newb rommene, så vinner du små beløp om gangen!

Da lurte jeg på, er det lovlig? Hvilke konsekvenser er det å prøve ut dette?
Hvor får jeg tak i en sånn en, og er det lurt i det hele tatt?

Takk for svar! =)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Nei det er ikke lov, blir du tatt så konfiskerer de pengene på kontoen og dem kan gå til anmeldelse.

Du fpr tak i en ved å bruke google.
Takker nso, jeg fant en på google jeg nå!
Jeg har mistanken at jeg ikke er alene om denne ide'n, vet du sånn ca hvor mange som driver på sånn?
Btw, jeg har ikke tenkt til å bruke den selv....orker ikke å gå igjennom alt dette bryeriet for noen små penger!
Kan anbefale å investere i en skikkelig poker bot. De billige er bare tull! Vær obs på at det lett kan koste mer enn det smaker, men om du er forsiktig nok så går det bra Ville ikke brukt de som du finner på google lett da disse er de mest kjente...
Hvordan fungerer de? Sniffer de pakkene som blir sendt, eller leser den dine kort ved piksel-gjenkjenning ?
Sitat av nikita
Kan anbefale å investere i en skikkelig poker bot. De billige er bare tull! Vær obs på at det lett kan koste mer enn det smaker, men om du er forsiktig nok så går det bra Ville ikke brukt de som du finner på google lett da disse er de mest kjente...
Vis hele sitatet...
Fett, hvilke pokerboter anbefaler du som er bra da?
Jeg har laget en selv, noe som er enkelt, bare du gidder å sette deg inn i et programeringspråk. Meeeeen, jeg ble busta og sperra ute Dette var på partypoker, men skal nok oppgradere boten min litt før jeg prøver igjen. Vil du derimot ikke lage selv, finnes det "mange" boter ute og går, men dog ingen gratis (hvertfall som jeg ikke har funnet). Det tar tid å lage en. For man må lære den når den skal call'e, folde, bete og ikke minst hvor mye. Ganske kjedelig å gå all-in der du bare vil call'e litt. Min bot vant en god del, men tapte pga uflaks. 30$ som "forsvant". Men syykt gøy å se "pcen" spille for deg

Jeg brukte Holdem Inspector eller noe. Denne sier hva man bør gjøre. Det er et trafikklys, bare med 4 lys.
Rødt: Fold/check
Gult: Call/check
Blå: Call/bet
Grønn: All-in/bet/call

Ut i fra dette lagde jeg en bot som fant ut hvilken farge trafikklyset hadde, og ut i fra det gjorde boten forskjellige ting på pokerbordet. NEI, deler ikke boten med dere! Denne er ikke ferdig i det hele tatt, og du vil bare bli busta om du bruker den.

Selv fikk jeg alle nødvendige programmer av fettern min, men han fant de etter noe søking på google. Og nå er jeg på ferie med macen min, så har ikke mulighet for å sende denne pakken med alle programmene nå...
Sist endret av LaStrada; 2. august 2006 kl. 20:34.
LaStrada, kult! Men selvom du ikke vil dele med oss, vil du dele resultatet da?
Og anngående at du ble busta, hva skjedde? kasta de deg bare ut, og ban'et deg? Ikke noe mer?
Ok men kan noen anbefale en BRA bot som koster penger da, altså ikke noe dritt som er gratis? Jeg vil ha kvalitet
Dj-Dolli: Resultatet ble 30$ i tap, men dette var som sagt uflaks. Boten tok en all-in hvor jeg selv ville gjort, men det var litt risky. Er noen bugs der, som feks at om man call/bet/raiser mange ganger, så plutselig tar den all-in pga at jeg har lite penger. Det er en random funksjon på hvor mye jeg skal calle, men om man har vunnet mye vil denne bli rar uannsett! Det som er gøy med boten min er at musa "hopper" rundt om kring på skjermen Klarte ikke å bruke kommandoer for å trykke på alle knappene og skrive inn hvor mye man skulle raise osv.

Og her er mailen jeg fikk:
Dear XXX,

As per our previous mail, despite our requests to you to refrain from the use of a
PokerBOT-Pro or prohibited software/programs in conjunction with our PartyPoker.com
software, we see such activity in your account.

As you may already know, use of such programs completely compromises the integrity
of our site and the fairness of our games as this gives you an unfair advantage over
the other players online.

With the use of such programs you have violated our 'Terms and Conditions of Use'
available on our website for your perusal, please refer to Clause 7 and Clause 21:

http://www.partypoker.com/about_us/terms_conditions/

Hence, in accordance with our policy, and as mentioned to you in our previous mail,
we have proceeded to close your account in our poker system. Further, we will
confiscate any remaining funds in the account. We request you not to open another
account in future as it will result in immediate account closure and funds
forfeiture.

Contact us anytime, we are available around the clock to assist you with your
account related questions and suggestions.

Sincerely,

Andrew
Investigations Team
Vis hele sitatet...


Men fikk jo en advarsel på mail noen dager før, pluss at jeg fikk opp en sånn greie jeg måtte skrive inn en kode i for å vise at jeg faktisk satt der, ikke at pcen satt der aleine og spillte. Men, som dere vet, mye vil ha mer, så kunne jo ikke gi meg! Når jeg spillte uten penger fikk jeg ingen mail. Spillte LENGE med dette. Først når jeg begynte med ekte penger at mailene strømmet inn.
ved bruk av pokerbot vil det jo bli store erstatningskrav og du kan få opptil 6års fengsel.. Tror ikke dette er løsningen for å tjene penger :b Lær dere heller gamet da

<3
Sitat av Raebi
ved bruk av pokerbot vil det jo bli store erstatningskrav og du kan få opptil 6års fengsel.. Tror ikke dette er løsningen for å tjene penger :b Lær dere heller gamet da

<3
Vis hele sitatet...
Støtter den Men selv holdt jeg på med min pokerbot i flere dager, dog ikke så alt for effektivt. Og det var gøy! Tidsfordriv kalles det. Jeg gjorde det egentlig ikke for pengenes skyld, men måtte bare teste. Hadde aldri turt å bruke den med større beløp pga risikoen om å bli tatt (mister alle pengene på kontoen), straffer osv
LaStrada: En slik bot du snakker om er enkelt å lage med ACtool eller AutoIt i løpet av 5 min.

Hvis du har det programmet som viste forskjellige farger selvfølgelig.
Sitat av The Freak
LaStrada: En slik bot du snakker om er enkelt å lage med ACtool eller AutoIt i løpet av 5 min.

Hvis du har det programmet som viste forskjellige farger selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Har sett dette programmet, noen som vet hvor det er å få tak i?
Noen som vet om en slik bonus code på Unibet.com ? Når jeg registrerte meg på BetOnBet så skrev jeg inn sånn kode når jeg registrerte meg, og da fikk jeg 10 $ gratis... Noen som vet om en lignende kode for Unibet? For det stod et sånt felt for sånn bonus kode på Unibet, men jeg vet ikke hvilken kode det er....
LaStrada: hvor fikk du tak i det programmet som viste forskjellige farger, og når du skulle bette å folde osv?
LaStrada: er det Online Holdem Inspector du mener?
Sist endret av orjanbeats; 3. august 2006 kl. 00:35.
Sitat av orjanbeats
LaStrada: er det Online Holdem Inspector du mener?
Vis hele sitatet...
Jepp. Men så må du ha en bot som bruker dette programmet. Ja, har brukt Auto-it. Og ja, dette er enkelt. Men det tar lengre enn 5 minutter. Mye som må konfigureres, som feks hvor mye man skal calle o.l.

Edit: De GODE botene programmeres nok i et annet språk, men dette fungerer greit nok. Om noen greier å lage en egen bot på 5 min, vil jeg gjerne prøve den...
Sist endret av LaStrada; 3. august 2006 kl. 00:58.
Ok men er det sånn at "alle" boter bruker Hold'em Inspector, både gode og dårlige? Og kvalitetsforskjellene mellom botene kun ligger i scriptet ?
Mener det skal være flere programmer som ligner på Online Holdem Inspector, men skal ikke si dette 100% sikkert. Om man skal lage en god bot uten dette programmet, må man sitte og programmere hva man vil at boten skal gjøre når man feks er førstemann (dealer) og får greie kort eller feks er sistemann og får de samme kortene. Dette er to helt forskjellige spill. Holdem inspector kan man programmere til å spille slik du selv ville spilt. Man må også stille inn hvilke startkort som er bra.

Så om det finnes en bot som ikke bruker dette programmet, eller lignende, vil jeg gjerne få høre om de. Der ligger det hvertfall MYE koding bak, men resultatet hadde nok kunnet blitt bedre.

Så til slutt, etter alt man har konfigurert, sitter man med en bot som spiller slik du selv vil. Man kan også bruke holdem inspector uten en bot. Denne hjelper deg med å vise hvor gode kort du har, hvor stor sansynlighet det er for å vinne osv. Men hvor lovlig dette programmet er i seg selv, vet jeg ikke. Man bruker jo ingen bot, men et program som forteller deg hvor gode kort man har. Men er man PRO har man alt det i hodet, man slipper sånne teite boter
Sist endret av LaStrada; 3. august 2006 kl. 01:59.
Det finnes en helt gratis bot som ikke bruker Holdem Inspector, http://www.holdem-bot.com/

Men det er egentlig som spyware å betrakte, siden når du installerer det så blir du videresendt til enten TitanPoker eller NoblePoker, og de som lagde boten får en liten andel hver gang dette skjer, eller så er det hver gang noen signer seg opp hos de via linken i boten. Men boten fungerer jo da, og den er gratis men det er andre som tjener penger på at du bruker den, + jeg vet ikke hvor god den er (siden den er helt gratis). Er bare ute i beta ennå, versjon 0.2.
Bruker du Holdem Inspector uten en bot, er det ikke ulovlig. Den forteller deg hvor stor sannsynlighet det er for at du vinner, osv. Det blir like ulovlig som å ha en poker-håndbok ved siden av deg mens du spiller.
Sitat av Agressive
Bruker du Holdem Inspector uten en bot, er det ikke ulovlig. Den forteller deg hvor stor sannsynlighet det er for at du vinner, osv. Det blir like ulovlig som å ha en poker-håndbok ved siden av deg mens du spiller.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg trodde. Da kan jeg fortsette å spille med den uten noen bekymringer.

Angående den boten som det er linket til over her, har jeg ikke prøvd, da jeg kjenner noen som har blitt smittet av spyware-sykdommen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
LaStrada, Ja, jeg håper du kan dele resultatet:P Vært litt kult med en sånn bot.. men vinner den mere enn hva et vanlig menneske gjør får å si det dumt da?
▼ ... over en uke senere ... ▼
brukte bot på pacific poker, dette rommet har ingen beskyttelse for dette. jeg lot min gå i 24 timer. og spillte på et bord med lavest blinds. 20 usd ble til 25 usd. ikke alltfor effektivt, men hadde man gått på et bord med høyere blinds så ville antakligvis det blitt mer penger.

men jeg fikk helt mark, jeg kunne ikke sitte å se på den spille pc, jeg måtte slå av pc og gå ut og glemme he he.

dette var bare en trial jeg hadde så jeg fikk ikke benyttet den lenger.

og har ikke tenkt mer over det, jeg er stadig overbevist om at jeg er en bedre pokerspiller en dataen min
Fins ikke noe lignende det holdem-inspector greiene man kan bruke på pacificpoker som automatisk ser hvilke kort som er lagt på bordet og hvilke kort jeg har, så man ikke trenger å velge det "ingame" mener jeg?

Skal ikke bruke det med noe bot, skal bare ha det på siden for å la det regne ut sjangser for at jeg skal vinne
Sitat av Pyre
Fins ikke noe lignende det holdem-inspector greiene man kan bruke på pacificpoker som automatisk ser hvilke kort som er lagt på bordet og hvilke kort jeg har, så man ikke trenger å velge det "ingame" mener jeg?

Skal ikke bruke det med noe bot, skal bare ha det på siden for å la det regne ut sjangser for at jeg skal vinne
Vis hele sitatet...
Kan det være Texas Calculatem du tenker på?

Jeg bruker dette programmet på Pacific Poker, fungerer utmerket
Sitat av Pyre
Fins ikke noe lignende det holdem-inspector greiene man kan bruke på pacificpoker som automatisk ser hvilke kort som er lagt på bordet og hvilke kort jeg har, så man ikke trenger å velge det "ingame" mener jeg?

Skal ikke bruke det med noe bot, skal bare ha det på siden for å la det regne ut sjangser for at jeg skal vinne
Vis hele sitatet...
Jeg bruker Poker Office... mange bruker Poker Tracker... Begge er gode programmer, og gir deg live oppdatert pot-odds, sporer spillemønsteret til motsdanderne dine og lagrer all mulig statistikk som du kan bruke til å analysere din egen spillestil.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av LaStrada
NEI, deler ikke boten med dere! Denne er ikke ferdig i det hele tatt, og du vil bare bli busta om du bruker den.
Vis hele sitatet...
Å så synd... Vet du hva? Jeg synes boten din høres ubrukelig ut. Sorry, mener ikke å fornærme deg eller noe, men det er mange her inne som burde tilegne seg litt kunnskap om spillet poker. Det er nemlig ganske så vanskelig å vinne penger i poker hvis man spiller et mekanisk, automatisert spill. I poker er man nødt til å se an situasjonen, og bruke de hintene man får av motstandere, og hvis man finner på å spille helt likt i hver helt like situasjon vil man veldig fort bli lest som en åpen bok.
Sitat av LaStrada
Jeg brukte Holdem Inspector eller noe. Denne sier hva man bør gjøre. Det er et trafikklys, bare med 4 lys.
Rødt: Fold/check
Gult: Call/check
Blå: Call/bet
Grønn: All-in/bet/call
Vis hele sitatet...
Dette understreker jo på egenhånd hvor lite genialt konseptet er, når det kun er basert på et annet program som igjen gjør sine kalkulasjoner, og produserer et trafikklys, med 4 ulike utfall. Jeg vil absolutt ikke tro at det var uflaks som ødela for deg, LaStrada.
Menmen, ikke misforstå og ta dette som flaming; jeg synes det er spennende at du hvertfall har eksperimentert med dette, men ikke stol på programmer og boter innenfor poker Det vil lommeboka di takke deg for!
Uansett, for de som synes pokerspill er spennende og kanskje er litt usikker på spillet sitt, og ikke er helt klar for å faktisk spille selv; det finnes bedre alternativer til dette trafikklysprogrammet vi fikk høre om. Jeg bruker selv Texas Calculatem, som hele tiden viser deg odds/prosent for ulike hender du kan ende opp med. Den regner også ut odds for de andre spillerne, og kombinerer dette til å regne ut oddsen for at du holder den beste hånden. Man får også oppgit pot odds hele tiden, noe som kan være utrolig nyttig for folk som spiller poker for å vinne. Dette er heller ikke til å stole blindt på, og man må for all del ikke basere spillet sitt på noe sånt, men det er en veldig grei input å ha mens man spiller, man slipper å sitte og regne ut pot odds selv, noe som er deilig.
EDIT: Beklager, jeg leste visst ikke posten din, EXzlator
Sist endret av milo9000; 22. januar 2007 kl. 19:36.