Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1294
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er det som funker absolutt best kortsiktig mot angst og sosial angst uten at man ser rusa ut?

Dette er et engangstilfelle som er så ekstremt at jeg faktisk må ha noe. Her er det snakk om ett skuespill og en løgn som skal gjennomføres. Og angsten kan virkelig ikke være der, for da er alt ødelagt.

Har lest igjennom hauger med tråder, men aller kommenterer hvor farlig det er. Noe jeg er helt klar over. Hadde dette vært en situasjon jeg kunne endt opp i igjen så hadde jeg ikke gjort det, det er ett engangstilfelle som ikke er mulig å gjøre igjen.

Hvis dere ikke deler den beste Comboen så velger jeg 0.5mg ksalol og dobbel dose med ritalin (går på 70mg xr daglig)

Jeg må være tilstede, se edru ut, klare å holde alle potensielle følelser i sjakk, være lykkelig, sosial, trygg og veldig selvsikker.

Fortell meg heller hva som funker best istedenfor å gi meg langsiktige alternativer.

Fortell meg gjerne hvor farlig det er, men da vil jeg ha ett svar på spørsmålet. Er ikke noe "snu og gå tilbake nå" det skal gjennomføres uansett.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fortell meg mer om det skuespillet da?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fortell meg mer om det skuespillet da?
Vis hele sitatet...
Helt uaktuelt
Propranolol, veldig lett å få utskrevet, bare å spørre legen etter det. Veldig effektiv for akkurat det formålet du etterspør her.
Hvis dette var meg og jeg ikke hadde noe erfaring med rusmidler utover det du nevner, hadde jeg ikke eskalert situasjonen og beveget meg i retning narkotika i første omgang. Jeg vil tro at i mange tilfeller er det ofte best å ikke vite hvordan det føles. Jeg vil også mene med god tro at Ritalin fra apoteket utgangspunktet er mindre skadelig enn feks amfetamin som man får kjøpt ulovlig. Ritalin er i seg selv et potensielt kraftig sentralstimulerende stoff som kan oppfattes å ha mange like eller lignende effekter som amfetamin ved visse doser.

Dette er ting du lett kan og bør google deg opp til en viss formening om.

Jeg skriver ikke dette som et råd til å gjøre noe som helst, men synes langt mindre drastiske alternativer bør vurderes før narkotika kommer på bordet..

Det tryggeste her er vel å be om en hastetime til fastlegen din, og fremlegge problemet ditt der. Kanskje har han en kortsiktig akutt løsning på problemet ditt. -Hvis ikke, så har du i det minste prøvd å finne den minst skadelige løsningen, om ikke annet. Skader vel ikke med en langsiktig løsning heller, kanskje?
Hvor lenge er det til du skal gjennomføre dette? Skaff deg forskjellige typer benzo og prøv de før den skumle greia. Ta en vanlig begynnerdose av benzoen -> sett deg i en situasjon som du vet er ekkel der du kommer til å få angst -> se hvilken benzo som funker best -> bruk den beste kombinasjonen av dose og benzo til skuespillet.

Må sies at jeg Anbefaler å droppe bruk av piller eller lignende, men hvis du absolutt må så anbefaler jeg metoden jeg skrev over. Har brukt den selv og fant den beste kombinasjonen for meg.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av C4rnivor3 Vis innlegg
Hvor lenge er det til du skal gjennomføre dette? Skaff deg forskjellige typer benzo og prøv de før den skumle greia. Ta en vanlig begynnerdose av benzoen -> sett deg i en situasjon som du vet er ekkel der du kommer til å få angst -> se hvilken benzo som funker best -> bruk den beste kombinasjonen av dose og benzo til skuespillet.

Må sies at jeg Anbefaler å droppe bruk av piller eller lignende, men hvis du absolutt må så anbefaler jeg metoden jeg skrev over. Har brukt den selv og fant den beste kombinasjonen for meg.
Vis hele sitatet...
Hater egentlig benzo, og hater å omgås folk som missbruker det. Jeg har ikke lyst til å prøve meg fram.

Skal kjøpe 1 pille for prisen av ett brett fordi jeg ikke vil ha mere

Trenger ikke noe langsiktig løsning som dere over her skriver, angsten i hverdagslige situasjoner er akkurat nokk til at jeg kan leve med det
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men virker som muligens blå valium er bedre ut ifra det jeg har lest?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men virker som muligens blå valium er bedre ut ifra det jeg har lest?
Vis hele sitatet...
Du driter sikkert i det, men i Norge er det kun tabletter á 5 mg som har markedsføringstillatelse.
Ergo Blå Valium (10 mg) = smugle vare
Uvaksinert 👍
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Propranolol, veldig lett å få utskrevet, bare å spørre legen etter det. Veldig effektiv for akkurat det formålet du etterspør her.
Vis hele sitatet...
Litt mer info rundt akkurat det med betablokkere og angst.

https://relis.no/sporsmal_og_svar/?i...source=relisdb
Mener jeg leste en gang at betablokkere blir brukt en del i miljøene rundt klassisk musikk mot sceneskrekk

Så umiddelbart at det er godt anbefalt her; leste ikke siste kommentar og kjente ikke til navnet nevnt i første kommentar
Sist endret av Door145; 17. februar 2023 kl. 03:54.
Tipper du skal møte eksen og ikke vil vise at du ikke er i nærheten av å være over han eller henne
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville i hvert fall ikke gått for dobbel dose ritalin. Det har nok motsatt effekt, og blir mest sannsynelig ganske åpenbart.
Kommer ann på om du aktivt må være sosial en stund. prøv litt lyrica. Benzo gjør en ofte apatisk/Asosial.
Ritalin?! Nei!! Ikke ta mer av det. Helst ikke ta det i det hele tatt om det ikke er strengt nødvendig. Går du på det fast, så har sikkert forrige dose fremdeles bra nok effekt til at du helt fint kan hoppe over Ritalin!

… som han her sier….

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ville i hvert fall ikke gått for dobbel dose ritalin. Det har nok motsatt effekt, og blir mest sannsynelig ganske åpenbart.
Vis hele sitatet...
En ting til; Du bør ikke innta noe du aldri har inntatt før for å gjøre dette. I hvert fall ikke uten at det er lovlig foreskrevet og følges opp av lege. Du leker med ilden nå.
Sist endret av Tysteren; 17. februar 2023 kl. 10:02. Grunn: Råd
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Ritalin?! Nei!! Ikke ta mer av det. Helst ikke ta det i det hele tatt om det ikke er strengt nødvendig. Går du på det fast, så har sikkert forrige dose fremdeles bra nok effekt til at du helt fint kan hoppe over Ritalin!

… som han her sier….



En ting til; Du bør ikke innta noe du aldri har inntatt før for å gjøre dette. I hvert fall ikke uten at det er lovlig foreskrevet og følges opp av lege. Du leker med ilden nå.
Vis hele sitatet...

Vil det være tryggere om jeg skaffer 2 valium for å ta en test run? Har egentlig ikke veldig lyst til det

Litt ekstra ritalin går fint, har testa det for noen uker siden. Blir ikke idiot av det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil det være tryggere om jeg skaffer 2 valium for å ta en test run? Har egentlig ikke veldig lyst til det

Litt ekstra ritalin går fint, har testa det for noen uker siden. Blir ikke idiot av det
Vis hele sitatet...
Har du tatt Valium før? To er nok. Ingenting annet.

Jeg står på mitt, ikke ta Ritalin til dette treffet om du også skal ta noe annet som f.eks. Valium!
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Siden du nevner 0.5mg ksalol, og at du har totalt 1mg, så kan du kanskje ta med resten av tabletten, og kjenne an formen under "skuespillet"

Kan alltid ta mer, aldri mindre, og om du ikke har noe toleranse for benzo heller, så er nok 0.5-1mg alprazolam helt perfekt for ditt vedkommende

Lykke til! Synd du ikke skal fortsette som "skuespiller" da..

Sitat av Tysteren Vis innlegg
Har du tatt Valium før? To er nok. Ingenting annet.

Jeg står på mitt, ikke ta Ritalin til dette treffet om du også skal ta noe annet som f.eks. Valium!
Vis hele sitatet...
Om han går på Ritalin i utgangspunket, burde ikke det være noe problem egentlig. Sikkert ikke bra fysiologisk, men han blir nok ikke ape av 1mg alprazolam eller 10mg Valium, i tillegg til Ritalin'en..

Holder nok sikkert med vanlig dagsdose Ritalin da
Sist endret av Mr.Septik; 17. februar 2023 kl. 12:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du testet ghb? Det gir slipp på all angst og stemningsleie er på topp i hvertfall en god 2 og en halv time. Ingen hangover heller med mindre du sovner av, da jeg har opplevd hver eneste gang å være mer korka når jeg våkner opp. Den sistnevnte rusen er mye deiligere enn å bare ta kork.
Så du er en skuespiller som bare skal gjennomføre et skuespill? Hva er planen neste gang det blir bare den ene gangen da? XDD
Han skal sikkert være «skuespiller» i form av å lyge til noen, og oppføre seg annderledes enn han er i virkeligheten. Hva det er snakk om, får være hans sak.

I og med du ikke driver med piller osv ville jeg bard spurt legen om valium eller sobril. Er det snakk om et enkelttilfelle skal det ikke høre problem å få utskrevet et brett. Da vet du hva du får, og får hjelp av en profesjonell til å tilpasse dosering og veilledning ut fra den situasjonen du er i.

Er det snakk om at du trenger å være følelsesløs, kald og nesten «sosiopat», 2mg rivotri. ingen over, ingen ved siden av.
Sist endret av sukkersyke; 17. februar 2023 kl. 21:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.