Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  150 47153
Sitat av Ramaskrik Vis innlegg
Det stemmer rett og slett ikke. Det er langt, langt flere i Norge som har prøvd cannabis enn som har prøvd andre ulovlige rusmidler. Du kan synes hva du vil om cannabis, det respekterer jeg. Men jeg skal gi deg et tips: Den der "én eneste joint gjør deg narkoman"-historien tror jeg nok de fleste har gjennomskuet for lenge siden.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i at folk overdriver litt der as. Selv tar jeg kanskje 2-3 joints i året, på store sosiale arrangementer med gode venner.

Forsatt så sier omtrent alle narkomane jeg har snakket med "det startet med en joint"

Har flere kompiser som røyker ofte og såvidt jeg vet så har ingen av dem planer om å kjøre noe sterkere. Hadde røykings vært lov hadde det vært så mye mer akseptert, akkurat som alkohol.

Jeg sitter her nå fyllesjuk og PRØVER å nye sola, om jeg hadde tatt en joint i går hadde jeg ikke sittet her og drevet med rekonstruksjon av kroppen.

Men de som røyker ofte får et veldig sløvt bilde, kan bli litt surrete osv. Dette kommer jo helt an på personen og blir det samme som folk reagerer forskjellig på alkohol.


heartslava.