Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4394
Noen som har prøvd å bestille herfra? De har mye rart gitt.. Fant siden i min febrilske jakt på en Fotocelle :P

Må man være skole eller bedrift? Fant lite om det her på forumet, men noen gamle tråder fra NFF.
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
Vi selger kjemikalier kun til skoler og institusjoner.
Vis hele sitatet...
Men det kan jo hende at de selger utstyr til private.
Very Important Pyrotechnician
PTechSFX's Avatar
Nei, kun til skoler/bedrift.
Fybikon holder til ved kristiansand en plass.
Vi ringte til dem og spurte om vi kunne få kjøpe noe av de og vi fikk kjøpe glass og sånnt men de var strengere med kjemikalier
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvis man har et firma, kan man handle kjemikalier der da?
BTW så har navnet på firmaet til faren min har noe med kjemi å gjøre.
Mulig det funker da. Dere får prøve i hvertfal
Barneskolen hvor jeg gikk på før, drev å handla med fybikon.
Sitat i fra siden.....
Kjøpsvilkår:
Fybikon A/S selger hovedsakelig utstyr til skoler og institusjoner. Vi selger ikke varer til privatkunder uten særskilt avtale og et minstebeløp på kr. 300,- eks. mva. Privatkunder kan kontakte oss på telefonnummer 38 01 21 66. for avtale
Vis hele sitatet...
BTW! De hadde billig svovel og salpeter syre der
Sist endret av Xzip; 22. mars 2009 kl. 21:19.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av mac 11 Vis innlegg
BTW! De hadde billig svovel og salpeter syre der
Vis hele sitatet...
Vi selger kjemikalier kun til skoler og institusjoner.
Vis hele sitatet...
(Ti jævla tegn)
Husker jeg var innom denne siden for noen år siden når jeg fant magnesiumbånd på læreren sin plass. Ungdomsskolen min bestilte tydeligvis derfra siden det er så nærme, men de selger bare til skoler og institusjoner som bruker det til læring.
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg prøvde å bestille for morro skyld å alt funka fett jeg kom helt te send greine. men jeg trykka ikke på send fordi jeg ikke har penger men jeg fyllte bare ut alt som sto der. men det kan jo hende det ikke funker, kjekt vis noen prøvde
Sitat av notodden-mann Vis innlegg
jeg prøvde å bestille for morro skyld å alt funka fett jeg kom helt te send greine. men jeg trykka ikke på send fordi jeg ikke har penger men jeg fyllte bare ut alt som sto der. men det kan jo hende det ikke funker, kjekt vis noen prøvde
Vis hele sitatet...
Litt skrivefeil?
Alt funka heilt til dei sendte pengane så avbraut du fordi du ikkje har peng?
Nei, ingen skrivefeil, han prøvde å si: Han gikk frem som om han skulle bestille, men avbrøt bestillingen på siste trinn, fordi han ikke hadde kr. Dette for å sjekke bestillings policyen til firmaet og for å se om det går å bestille der. Kan det bli mere norsk?
Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Litt skrivefeil?
Alt funka heilt til dei sendte pengane så avbraut du fordi du ikkje har peng?
Vis hele sitatet...
Hva med å lese hva han faktisk skriver?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av diabolus Vis innlegg
Hva med å lese hva han faktisk skriver?
Vis hele sitatet...
Det var ærlig talt ikke så veldig lett, men hvis jeg forsto rett gikk det stort sett ut på at han kom seg fram til betalingen - så hvis det er noen grenser på hvem som kan kjøpe, er de i hvert fall "senere" i prosedyren enn dette.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Litt skrivefeil?
Alt funka heilt til dei sendte pengane så avbraut du fordi du ikkje har peng?
Vis hele sitatet...
Skjønner det var litt vanskelig å tolke den posten, men du er ikke den rette til å kritisere dét.
kjedelig streiting
Noen som vet om noen bra butikker(helst Norske) som selger litt forskjellig glassutstyr til privatpersoner? Helst uten svære minimumsbeløp og liknende. Skulle hatt en separasjonstrakt +noen målebeger og liknende.
hvordan skaffe hva tråden er en bra plass å kikke

KPT naturfag?
kjedelig streiting
Sitat av Znerk Vis innlegg
hvordan skaffe hva tråden er en bra plass å kikke

KPT naturfag?
Vis hele sitatet...
Problemet er at denne er stengt og omhandler mest kjemikalier.
Kpt har vel en minimumbestilling, for å ikke snakke om at dem ikke har det jeg er ute etter.
Ebay har en del glassware, men jeg har kjøpt mitt på KPT.