Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 972

Kode

:loop
explorer (link)
goto loop
Dette er en "bot" som skal gå til ein lik om og om igjen. men hvordan får jeg den til å vente 5 min før hver gjentagelse? og jeg vil også att den skal åpnes i det samme viduet som det gamle. noen som vet hvordan man gjør dette?
Er dette batch? I såfall har du ingen vanlig funksjon som gjør at systemet venter i x antall minutter. Det du får gjøre er å sette opp en ytterligere loop med ping til ukjent plass X antall ganger, som timer ut. Av dette vil du kunne få den til å vente til operasjonen er ferdig.

Hvorfor ikke lage noe i et skikkelig språk når du først er i gang?
Søk på loop .bat på google så får du et par oppskrifter der. Og det kalles ikke "bot" sånn som det der. Det trenger du litt mer avanserte språk for og lage.
Kan ikkenoen andre språk jeg, hva er best for nybegynnere da, lettest liksom. :P
Lage en "bot" med php er jo svinlett.
Du kan også prøve:
http://www.wintask.com/

Et program som tar opp alt du gjør og spiller det av så mange ganger du vil.
Prøv autohotkey , -fint scriptspråk for Windows.

Lett å lære, kraftig og morsomt : ) Det siste er viktig når du skal lære å programmere...

Så kan du heller gå over til meir seriøse språk seinare.

(Sjå denne sida med script som er laga i autohotkey.)