Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 5931
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dere som har eller har hatt store utgifter til rus, godt betalt jobb eller salg av rusmidler som finansierte bruken?
Vis hele sitatet...
Det er ikke fra en godt betalt hvit jobb for å si det sånn, uten å gå for langt inn på det..
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Det er ikke fra en godt betalt hvit jobb for å si det sånn, uten å gå for langt inn på det..
Vis hele sitatet...
Regner med du har vært igjennom den fasen der man plutselig har mer penger enn man har godt av etter noen vellykka opplegg, og så får man blod på tann. Plutselig så er man mer avhengig av å omsette varer enn man er av å bruke dem.

Siden jeg allerede har sonet straffen min så kan jeg jo si at alle pengene jeg tjente kom fra salg av narkotika.
Hadde jeg holdt meg til ett nivå som bare dekket kostnadene av mitt eget bruk så hadde det ikke trengt å være så alvorlig, kunne sikkert slappet av i noen år uten å selge noe når jeg «på topp», men dessverre så blir man veldig ivrig når man holder på, og plutselig så har man ett depot som tilsvarer flere års fengsel.
Når man holder på med disse mengdene kombinert med tung rus så går det ofte veldig galt, og før du vet ordet av det så har du blitt dolket i ryggen av noen du stolte på. Det finnes mer tystere enn pålitelige folk, det er det ingen tvil om.

Glad jeg er ferdig med alt dette, kjenner nervene strømmer på når jeg roter litt rundt i minnene. Savner selvfølgelig tilgangen til pengene og den friheten det medførte, men det eneste jeg sitter igjen med er svært dyrekjøpte erfaringer, og ett helt tiår som best kan beskrives som en eneste stor blackout.


Misunner de folka som holdt seg til en kjedelig jobb og småpushing av hasj!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dere som har eller har hatt store utgifter til rus, godt betalt jobb eller salg av rusmidler som finansierte bruken?
Vis hele sitatet...
Før i tiden var det mye salg, AAP og jobbet svart som fotograf/filmfotograf. Da tjente jeg jævlig godt, sikkert bedre enn hva jeg gjør i dag. Men pengene forsvant ca like fort som de kom inn.

Nå er det lovlig, hvit jobb.
Tjener ikke sååå godt, men tjener godt nok til at jeg ikke vet hva jeg skal bruke alle penga mine på etter utgifter til vanlig forbruk, bosted og sparing osv. er unnagjort.

Kombinasjonen av lønna mi, det faktumet at jeg har litt for få kontakter/nettverk(=Dyre priser) og er som regel kresen mtp kvalitet, så blir det fort ganske mange kronarser i mnden.

Sitat av DrDeath Vis innlegg

Glad jeg er ferdig med alt dette, kjenner nervene strømmer på når jeg roter litt rundt i minnene. Savner selvfølgelig tilgangen til pengene og den friheten det medførte, men det eneste jeg sitter igjen med er svært dyrekjøpte erfaringer, og ett helt tiår som best kan beskrives som en eneste stor blackout.


Misunner de folka som holdt seg til en kjedelig jobb og småpushing av hasj!
Vis hele sitatet...
Dyrekjøpte erfaringer i form av traumer, skam og ødelagte relasjoner. Jeg trodde det var verdt alt jeg ofret når jeg så alle spenna som kom inn.. Pengene forsvant, traumene og skammen lever fortsatt i beste velgående. I retrospekt så var det en skikkelig bommert. Jævla dårlig deal
Sist endret av skrpappa; 25. april 2023 kl. 16:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker ca 3000kr i mnd på snus, en boks+- i til dagen.
Har også et «vanlig» hasjforbruk på ca 5g i uken, eller ca 20g i mnd. Kjøper også litt amfetamin her og der, så det går nok rett rundt 5-6k i mnd her. Har vanlig hvit jobb og alt er finansiert der ifra.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker ikke ulovlige rusmidler, men om man tar privatlege (testo og peptider), så bruker jeg 5-10k pr mnd.

Heldigvis positivt for helsen, fokus, humør og generelt livskvalitet.

Dette betaler seg selv
500 -4000 i mnd.. Blir ofte litt mer nå i sommer/ vår mnd... Skulle hvert billigere
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
15000 i mnd på Coke og alkohol.
Har redusert forbruket med 95% ca nå, men var ganske sykt før. Når trygden kom så var det gjerne å betale 15-16000 for fjon jeg hadde lånt, + loads m alkohol i tillegg til det. Måtte trikse med kredittkort for å holde det gående, fort gjort 25-30000 på fjon og alkohol pr.mnd
Mvh

Sitat av skrpappa Vis innlegg
Før i tiden var det mye salg, AAP og jobbet svart som fotograf/filmfotograf. Da tjente jeg jævlig godt, sikkert bedre enn hva jeg gjør i dag. Men pengene forsvant ca like fort som de kom inn.

Nå er det lovlig, hvit jobb.
Tjener ikke sååå godt, men tjener godt nok til at jeg ikke vet hva jeg skal bruke alle penga mine på etter utgifter til vanlig forbruk, bosted og sparing osv. er unnagjort.

Kombinasjonen av lønna mi, det faktumet at jeg har litt for få kontakter/nettverk(=Dyre priser) og er som regel kresen mtp kvalitet, så blir det fort ganske mange kronarser i mnden.



Dyrekjøpte erfaringer i form av traumer, skam og ødelagte relasjoner. Jeg trodde det var verdt alt jeg ofret når jeg så alle spenna som kom inn.. Pengene forsvant, traumene og skammen lever fortsatt i beste velgående. I retrospekt så var det en skikkelig bommert. Jævla dårlig deal
Vis hele sitatet...
Ca hvor mange kronarser i mnden..?
Sist endret av Bobben79; 27. april 2023 kl. 11:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Etter å ha lagt det meste av illegalt, og lovlig, rusbruk på sparebluss så blir det vel kanskje en 1-2-3tusen i måneden gjennomsnittelig. Der mesteparten er vin/øl på restaurant, en flaske eller to fra polet og et par seksere fra butikken.
Bruker vel kanskje 5000 på illegale stoffer i året, da i et gram emma, noen lapper syre, og en runde med coke eller tre. Kanskje jeg kjøper en håndfull disco-pastiller eller en bag med noe shrooms om jeg skulle komme over det. Begynner og bli gammel og kjedelig as
Anonym bruker
"Rik Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Misunner de folka som holdt seg til en kjedelig jobb og småpushing av hasj!
Vis hele sitatet...
Så det en burde gjøre er å deale i små kvanta og ha hvit inntekt ved siden av? Hvor mye kan en tjene per måned på småpushing?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så det en burde gjøre er å deale i små kvanta og ha hvit inntekt ved siden av? Hvor mye kan en tjene per måned på småpushing?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem å dra inn et sted mellom 50 og 100k i mnd på små-dealing mens man har hvit jobb ved siden av.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har begynt å kjøpe viner fra 500kr og oppover når jeg skal drikke. Så det blir et par tusen i mnd. Ellers skulle jeg ønske at jeg brukte penger på kratom, men det får jeg ikke tak i
Vis hele sitatet...
Bruker kratom og ja det er et fint alternativ men det har sine nedsider det og. Men dyrt vil jeg ikke si det er kontra illegale rusmidler. Brukte kanskje 2k på kratom på det verste. det er ikke såååå vanskelig å få tak i hvis man bare leiter
Kanskje 10 løk pr mnd. Elsker knark