Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 5932
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker hovedsakelig cannabis og kjøper ca 10g cannabis hver tredje/fjerde uke. Det kan tilsvare rundt 2-3k i måneden.

Hva med dere?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette gjelder selvsagt også alkohol. Selv har jeg et såpass lavt forbruk at det tilsvarer ikke mer enn 200-300 i måneden.

Denne tråden er ekskludert snus/ciggs.
Anonym bruker
"Syk Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker 1000 kroner uka på hasj. Vil ikke vite hvor mye penger jeg har brukt diverse illegalt.

Håper jeg kan få valium eller noe isteden, for er ganske lei hasj.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3-4k
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På det aller verste var det kanskje 10-15k eller mer.
Nå kanskje mer som 3-4k, men så fort alkohol kommer inn i bildet bikker det opp til 10 igjen relativt fort.
Nå bruker jeg kun det jeg har på resept(en stimulant+opiat), skulle jeg kjøpt dette illegalt der jeg bor så ville det kostet meg 1300kr daglig. Det er ikke verst å «spare» nesten 10k i uken.

Før dette så vil jeg tippe at forbruket mitt lå på 1-2000kr daglig. Da var det alt av stimulanter, opiater, benzo, lyrica og så videre. Kjøpte som regel alt jeg brukte i bulk, og så omsatte jeg en del slik at jeg alltid hadde mer enn nok til å bruke så mye jeg ville. Er heldigvis slutt på dette nå. Savner det litt, men å havne i fengsel og alltid ha frykt for politiet er ikke godt for helsa.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Gått mer og mer ned med åra. Trenger ikke mye de få gangene jeg har fri eller ikke ansvar for andre. En sixpack med billig øl og noe god røykings, fra folk man har hatt en relasjon med i årevis. Frydenlund og pollen. Noe musikk. Etter å ha jobbbs hardt,løfta og stresset så er det godt å gi faen med litt weed og øl. 3k maks og da flyter ting over i neste måned oftest
Sist endret av meaculpaUIO; 21. april 2023 kl. 19:55.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tør jeg si det da..
Røyker 1-2 gram om dagen. Kjøper 1-2 gram om dagen.
Hver dag. 200,- per gram.

Rusavhengig.
Ca 100-lapp i måneden. Nå inntar jeg ikke annet enn alkohol til vanlig. Tror ikke jeg overstiger 3 halvlitere i snitt pr mnd. Men når en drikker så sjeldent skal det ikke så mye til for å komme i godt humør heller. Hehe, det blir jo så sjeldent at jeg må passe på å ikke drikke for fort

Jeg er et håpløst tilfelle, vet. Men skal innrømme for meg selv at jeg liker ikke miste kontroll, sikkert derfor jeg modererer meg selv såpass. Pluss at huset er fult opp med barn. Hadde ikke barna vært der hadde sikkert inntaket økt noe.

Billig i drift er vel stikkordet her
3000,- i mnd. Tenkte ikke at jeg brukte så mye på det, men jeg får krite og jeg klarer alltids å røyke mindre når jeg må.

Får lyrica gratis heheh
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tør jeg si det da..
Røyker 1-2 gram om dagen. Kjøper 1-2 gram om dagen.
Hver dag. 200,- per gram.

Rusavhengig.
Vis hele sitatet...
12 000 på bønne i måneden?

Kanskje du er bedre tjent med å kjøpe 50 av gangen ellernoe sånt?


Jeg har selv ligget på rundt 50 gram bønne i måneden. Som tilsvarte 5000 kr. Dyrt nok det.

Nå vet jeg ikke hva det koster da en venn som gror så vi slipper å forholde oss til markedspris
De gangene jeg røyker har jeg dyrka selv ellers er det en å annen pils så kanskje noen 100 lapper pluss det jeg bruker på strøm i teltet. Siste 2 mnd har jeg ikke brukt ei jævla krone på rus i heletatt annet enn koffeinpiller.
0,- akkurat nå, men 4 - 5k var det jeg lå på. Kun tjall.

Hvis jeg kun skal ha nattings, så er det ca 2,5k.
Anonym bruker
"Løs Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10tusen 5000 på weed å 5000 på hasj
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker ca 15-20 g i måneden, ca 2500 kr. Bruker i tillegg rundt 500 i måneden på øl på pub. Brukte mer på øl da jeg var yngre. Røyker sigaretter i tillegg, som koster meg rundt 3000 i måneden.
Slik har jeg holdt på i 30 år. Har altså kasta bort godt over 2 millioner kroner på dette.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvitvin å piller
Går vel med et brett øl fra polet i sverige i måneden. Så ca 250 kroner xD
Betaler folk så mye på hasj/weed? 5-6000kr og du har jo en 100 gram som varer deg en god stund?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvitvin å piller
Vis hele sitatet...
Å snus,ikkerusmiddel men hehe
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mannen420 Vis innlegg
Betaler folk så mye på hasj/weed? 5-6000kr og du har jo en 100 gram som varer deg en god stund?
Vis hele sitatet...
Av en merkelig grunn så kjøper heller folk smått flere ganger i måneden/uka enn å kjøpe større mengder og ha liggende over lenger tid.
Anonym bruker
"Ergerlig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier å kjøpe 25gram med grønt til 2500 en gang i måneden. Drar jeg ut så blir det fort et gram med brus.
Til sammen rundt 3500
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har begynt å kjøpe viner fra 500kr og oppover når jeg skal drikke. Så det blir et par tusen i mnd. Ellers skulle jeg ønske at jeg brukte penger på kratom, men det får jeg ikke tak i
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler forresten å begynne å ruse dere på Jesus hvis dere har lite penger
ca 1000 kr på myrvann cacao
Nå går jeg bare i pluss, det jeg kjøper selger jeg for mer en dobbelt så mye.

Men back in the days gikk hele lønna mi pluss noen lån, så 35k pluss 3-4 K i lån hver mnd. Dolcontin piller hasj og speed hver dag over mange år.. Heldigvis fikk jeg lønnstrekk som gjorde at jeg måtte endre på ting.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Anbefaler forresten å begynne å ruse dere på Jesus hvis dere har lite penger
Vis hele sitatet...
Bedre å drikke overvann fra en kommunal utedass enn å involvere seg med det der religionsgreiene, død, elendighet og fryktbasert hele opplegget. Ingenting har drept flere en salighet og gudsfrykt.

Amen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Av en merkelig grunn så kjøper heller folk smått flere ganger i måneden/uka enn å kjøpe større mengder og ha liggende over lenger tid.
Vis hele sitatet...
Den merkelige grunnen er at har man mer bruker man mer.

Ca 1000-1500 på røykings, hender det går med en femhundrelapp til noe annet i ny og ne. Kanskje fem hundre på øl.
Jeg hadde et forbruk på ca ett brett xanor el blåvalium daglig 2500kr pr uke, 10g hasj uka 1000, +/- 5g amfetamin ila uka 1000kr, sporadisk bruk av opiater, ketamin, psykadelika osv 1000kr pr uke, og alkohol +/- 2000ila uka.

Røfflig regnet blir dette mellom 20-30.000kr pr mnd. Drev slik i flere år, de siste årene av og på med små opphold.
Dette ble finansiert med narkosalg, kriminalitet og kreditkort/forbrukslån.

Er nå i langtidsbehandling i 5mnd nykter å ting ser lyst ut�� eneste jeg sittet igjen med er 500k i kreditgjeld, med dom hengende over meg om jeg ramler utpå igjen. Alt er mulig bare jeg klarer å holde meg nykter!
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1500kr for Tapentadol, 500kr for Subutex(apotek). Har en mild rus hver kveld, og ellers "rusfri".
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukte hvertfall 10k i måneden på weed, hasj, alkohol, festing, uteliv, taxi, nattmat
Helt jævlig. Det er den største angeren jeg har i livet.
Følte meg plutselig steinrik når jeg slutta for da fikk jeg plutselig penger til å gjøre normale ting som å kjøpe meg ordentlig klær og ta en ferie og sånt
Litt i underkant av tusen kroner per måned.

Sitat av Jerna Vis innlegg
12 000 på bønne i måneden?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er uvanlig hvis man er stoner. Har en kompis som bruker hele AAP på hasj mens han bor hjemme gratis hos sin uføre mor.
Sist endret av Superspurv; 22. april 2023 kl. 18:52.
Sitat av Jerna Vis innlegg
12 000 på bønne i måneden?

Kanskje du er bedre tjent med å kjøpe 50 av gangen ellernoe sånt?


Jeg har selv ligget på rundt 50 gram bønne i måneden. Som tilsvarte 5000 kr. Dyrt nok det.

Nå vet jeg ikke hva det koster da en venn som gror så vi slipper å forholde oss til markedspris
Vis hele sitatet...
Ser ikke for meg at det er mulig å bruke så mye på bønne i måneden, 12 000kr og man kan fikse seg 300 gram med bruning. Er ikke covid lengre heller, hvem betaler 200kr grammet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tør jeg si det da..
Røyker 1-2 gram om dagen. Kjøper 1-2 gram om dagen.
Hver dag. 200,- per gram.

Rusavhengig.
Vis hele sitatet...
god damn kjartan det blir mye
sier det fordi jeg røyker mye selv, du burde gå for sånn 25/50g pack med de du kjenner, holder deg dritlenger enn å bruke 200 dagen ( noen ganger mer for man blir tom utover kvelden🥲
Sitat av Mannen420 Vis innlegg
..hvem betaler 200kr grammet?
Vis hele sitatet...
De som ikke klarer å fikse 300g for 12k. Man tar det man har tilgang på .(:
Sitat av Mannen420 Vis innlegg
Ser ikke for meg at det er mulig å bruke så mye på bønne i måneden, 12 000kr og man kan fikse seg 300 gram med bruning. Er ikke covid lengre heller, hvem betaler 200kr grammet?
Vis hele sitatet...

må være noe skikkelig godis eller herlige kontakter hehe
12k for 300g😏 noice
150/200kr i mnd = 1g hasj/weed
Var vel oppi 15/20 k i 3 eller 4 år. Hasj og alkohol, innimellom Coke. Angrer idag, men heldigvis null gjeld
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
500-2000
Jeg forstår ikke helt hvordan jeg har råd til det når jeg har AAP på 14k, men jeg bruker (eller brukte, er på siste fase i nedtrapping nå) ca 1000kr dagen, så omkring 30k i mnd... Har måtte selge mye baida for å si det sånn.
Det er synd, men folk innser at de kan ta en arm og et ben for en stk Oxycontin tablett. Får man ut en 100pakke med 80mgs oxycontin, så kan man selge den for 80k. Det er vilt det. Kjipt for oss som er avhengig
Sist endret av easethepain; 23. april 2023 kl. 04:51.
Når jeg var på mitt værste å brukte heroin/opioder alkohol speed hasj og piller dagligdags tør jeg ikke tenke på hvor mye jeg brukte... det gikk jo også i andre rusmidler inneimellom som Emma ketamin og andre div psykkedeliske droger.
Men hadde et forbruk på noen lapper om dagen.
Dette var ikke noe snikskryt for dette angrer jeg grusomt på!
For på en mnd brukte jeg mer enn en normal lønn.
Hadde aldri hatt de pengene om jeg ikke hadde hatt et tungt rusbruk, sier seg selv at jeg ikke bare hadde hvite penger til alt dette., men jeg har ødelagt meg selv psykisk og delvis fysisk..
Pluss at jeg har brukt opp et par arver (om det skrives sånn), det er surt å tenke på.
De siste par år har jeg brukt 1000-1500 som jeg syntes er lite i uka på cannabis.. noe jeg ikke angrer på da det har hjulpet meg gjennom hverdagen.
Nå prøver jeg igjen å bli helt clean, også fra lar medisiner som jeg heldigvis ikke betaler for.
Anonym bruker
"Rik Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere som har eller har hatt store utgifter til rus, godt betalt jobb eller salg av rusmidler som finansierte bruken?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Den merkelige grunnen er at har man mer bruker man mer.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder ikke alle. Folk er forskjellige.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maria305 Vis innlegg
fortell meg, jeg er ny her, ser etter selgere av sopp og urter Hvem kan gi råd til hvem?

Jeg er ny her på jakt etter selgere av ugress og sopp, jeg blir veldig glad
Vis hele sitatet...
Du kommer ikke til å finne noen her og innlegget ditt kommer til å bli sletta, feil sted å lete
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røyker omtrent 15 gram hasj i uken. Kjøper kun plater, blir for dyrt å kjøpe smått med dette bruksnivået.
Dette varierer jævlig.

Har ligget oppi 10-30k i mnd når jeg solgte og hadde utbetalt 45lapper og hadde kun leie for 6k som fast utgift. Gikk i absolutt alt da.

1 gram kokain for å runke på ph, så 1gram på ket, røyke flere gram om dagen, snuse to bokser, jeg skjønner ikke hvordan jeg overlevde og jeg cringer bare fra mengdene med shit jeg putta i meg. Det var ikke bare rus hvor penger gikk, sløste ekstremt mye på piss som freemium mobil spill, kebaber, taxi etc.

Nå så som jeg tjener mye mindre har bil, utgifter og dame så går det overraskende lite på det. Jeg kan liksom ikke fucke rundt som jeg gjorde for 1-2år siden. Jeg bruker kanskje 500-1000kr i mnd? Tar meg en rev i ny og ne, 1-2havlitere en gang i uka, litt subutex eller heroin når jeg virkelig vil kose meg. Er rart da å tjene så mye mindre enn det jeg gjorde før, men ha råd til ting som tøy ��
Sist endret av Trynefaktor_69; 24. april 2023 kl. 02:41.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Iløpet av mars, til 03.april, gikk bort fran avtal, det oplyst 28000
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Bedre å drikke overvann fra en kommunal utedass enn å involvere seg med det der religionsgreiene, død, elendighet og fryktbasert hele opplegget. Ingenting har drept flere en salighet og gudsfrykt.

Amen.
Vis hele sitatet...
Det er jo rått med farlig stoff da
Alt fra 0 til 30k+

Gjennomsnittlig tipper jeg 10k eller noe lavere.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå drikker jeg kun alkohol. Er det en måned der jeg ikke går ut, så er det kanskje 100kr, men noen måneder går jeg ut 2 ganger og da kan det fort bli 4000-5000kr
10–15 maks 20 kr. i måneden, og da er det alkohol kjøpt på polet. Det går da "mest" i akevitt og noen likører. Jeg kan f.eks. ha en 1/2-flaske i 10 år. Ellers bruker jeg nok en del på te og energidrikk om sommeren.