Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 577
Hei.
Møtte på en rimelig spaca kar (eller fucked up for å si det pent) her om dagen, han var ganske åpenbart ødelagt av kraftig amfetaminbruk (det var nesten det eneste han prata om også), men nok om det.

Det jeg reagerte mest på og som jeg ikke hadde hørt noen andre gjøre før, var at når han hadde trange tider økonomisk så blandet han sukker og koffeinpiller i skuddene sine.

Fornuften min sier jo at det ikke kan være bra, men har det noe effekt eller risikerer han bare å ødelegge/tette årene sine på en kjappere måte?

Har jo vitnet nålkåte folk, somregel speedfreakere som skyter vann om de ikke har noe annet kun for å dempe det psykiske suget etter skuddet, men vann er det jo i det meste man skyter så den er jo "grei"..

Jeg har fått koffeinsjokk et par ganger å det var alt annet enn behagelig...
Dette er forresten IKKE noe jeg har tenkt å prøve selv..
Har endelig har kommet meg ut av det tyngste miljøet og kultet ut nåla men tror ikke jeg hadde testet ut dette uansett., ble bare nyskjerrig om noen har noe svar.




Beklager om det ble litt rotete
Koffein er ikke særlig vannløselig. Det ligger på omtrent 16mg/ml, så du får ikke så mye i deg når du skyter det.
Den oppskriften hans blir som å skyte vann nesten, men det kan jo være at det vil hjelpe på suget for noen.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Det jeg reagerte mest på og som jeg ikke hadde hørt noen andre gjøre før, var at når han hadde trange tider økonomisk så blandet han sukker og koffeinpiller i skuddene sine.
Vis hele sitatet...
Aldri hørt om dette før.
Kan ikke være vanlig vel?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Aldri hørt om dette før.
Kan ikke være vanlig vel?
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri sett noen som tilsetter disse tingene selv for å skyte det, men jeg har sett folk skyte speed som er så utblandet at det sikkert nesten bare inneholdt druesukker og koffein på det punktet, så det blir jo litt av det samme.
Er så jævla glad jeg aldri har vært på det kjøret der ellers hadde jeg sikkert skutt meg ihjel.