Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1075
Jeg har muligheten til å få ei klokke til gjengjeld for en tjeneste jeg har gjort..

Prøver å finne verdien på en klokke med navnet Hublot Big bang, finner mange som ligner, men ikke helt nøyaktig den jeg har.
Sist endret av [[Andy]]; 30. januar 2015 kl. 13:09.
Ta med klokken til en gullsmed/urmaker - en takst der vil være mer nøyaktig enn hva noen av oss kan si her.
Er vel Urmaker Bjerke som har peil på Hublot i Norge. Ville tatt turen innom dem, eventuelt sendt en mail om du bor langt unna.
Hublot liker å pumpe ut alt mulig slags "limited editions" og den kan derfor være vanskelig å finne. Dette påvirker også i stor grad bruktprisen, da det kommer veldig an på hvor popular akkurat _den_ utgaven er. Har du sett her: http://www.urverket.no/hublot-c-372.html ?

Får ikke åpnet bildet du postet.
Det viktigste med en slik klokke, er å sjekke om den er ekte eller ikke.
Prisen ellers varierer fra beskjedne 40 000 opp til over 2 millioner, avhengig av modell og mengde diamanter og annet tull på klokken.