Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1019
Yo freaks, Ukjent her.. Tenkte å meddele at jeg nå for et par timer siden kasta albumet mitt ut på Soundcloud åpen for alles ører. Er også å finne på Spotify og iTunes om ikke lenge

Kunne gjerne tenkt meg litt tilbakemeldinger fra dere, mine gode damer og herrer. It would be greatly appriciated!

Klikk lenka under for å gå direkte til albumet, som er produsert av ingen ringere enn Soul Theory, Xtatic (Fat Mechanic), Clark F og J.Ramm.

http://soundcloud.com/ukjent/sets/ukjent-album-tenk/

Følg meg på Facebook

Cover til albumet "Tenk"

http://i1.sndcdn.com/avatars-000012564944-vupy9k-crop.jpg?04f7840
Sist endret av EnUkjent; 29. mars 2012 kl. 02:10. Grunn: Albumets tittel
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Wow! Har ikke annet å klage på en dialekta Tror det her hadde vert enda fetere på Oslodialekt. Kansje litt mer fart på vokalen også? Minte litt om Klovner i Kamp faktisk.
Er du opprinnelig fra Stavanger? Synes ikke det hørtes typisk siddis ut.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg er ikke særlig glad i rap, og til forskjell fra det meste av norsk rap her fra forumet (og generelt sett fra norge, egentlig) så var dette jævla kult. Det er nyskapende og ulikt det meste av rap jeg har hørt før. Du synger heller ikke om horer eller penger, og i tillegg du har god flow. Stå på, blir nok å høre litt på den her fremover
Bra beats ! Men er noe med dialekta og måten du uttaler deg på som gir det en dårlig ettersmak for meg. Ellers synes jeg selve "rappen" kunne gått litt fortere og smoothere til tider. Men stå på, dette har potensiale!
Noen kule beats, men teksten/vokalen er noe av det tørreste, kjedeligste, minst talentfulle jeg har hørt i hele mitt liv.
Dessverre ødelegger dialekta di ekstremt mye.Hadde vært mye bdre med plain norsk oslo dialekt. Enig med flere her ja .
dialekta ødelegger ikke, men låtene er jo dritkjedelig!

Ser ikke poenget med å slippe plate uten å ha masse bæda rim og/eller kanskje noen nye konsepter/sound.

Det skal sies at plata har lyspunkter da. Ikke rør var kul!
Trådstarter
7 7
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Er du opprinnelig fra Stavanger? Synes ikke det hørtes typisk siddis ut.
Vis hele sitatet...
Er ganske så stavangisk. Håper det faller i smak Livebird

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jeg er ikke særlig glad i rap, og til forskjell fra det meste av norsk rap her fra forumet (og generelt sett fra norge, egentlig) så var dette jævla kult. Det er nyskapende og ulikt det meste av rap jeg har hørt før. Du synger heller ikke om horer eller penger, og i tillegg du har god flow. Stå på, blir nok å høre litt på den her fremover
Vis hele sitatet...
Hjertelig takk, Skeetonez!


Sitat av Micoline Vis innlegg
Bra beats ! Men er noe med dialekta og måten du uttaler deg på som gir det en dårlig ettersmak for meg. Ellers synes jeg selve "rappen" kunne gått litt fortere og smoothere til tider. Men stå på, dette har potensiale!
Vis hele sitatet...
Takk for feedback

Sitat av InsaneMembrane Vis innlegg
Jævlig fett!
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha
Synes skiva her er dope jeg, positiv utvikling fra ukjent sin side tekst og deliverymessig her. Er ikke så storfan av synthbeats egentlig, men liker mesteparten av produksjonene her. Xtatic og Clark F har levert snadder. Keep it up homie! Fortsett med jærskræppen.