Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 934
Hoi, ny låt til albumet jeg jobber på om dagen som vil bli et housealbum. Mye sommerlåter, noe vokal og noe uten. Håper det skal være klart til eller i løpet av sommeren Ta en lytt!

http://soundcloud.com/djtierra/for-you

Kult med feedback!
Utrolig kult! Likte den veldig godt.

Eneste jeg mangler er kanskje litt mer punch i låta, hvis du skjønner hva jeg mener?
Trenger egentlig ikke kritikk her . Låta falt godt i smak for å si det sånn!
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Utrolig kult! Likte den veldig godt.

Eneste jeg mangler er kanskje litt mer punch i låta, hvis du skjønner hva jeg mener?
Vis hele sitatet...
Støtter denne. Likte sangen godt, men synes den har litt lite "trøkk" for min smak.
veldig veldig bra. liker leaden som kommer inn på 2 min, kan jeg spørre hva du brukte for å lage den?
Sist endret av WoggaBogga; 19. februar 2012 kl. 20:23.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Kan ikke si meg enig med de over her gitt. Var alt for lite dynamikk i låta, ble veldig flatt å høre på, og melodien var stort sett det samme hele veien gjennom, noe som ble litt slitsomt.

Prøv mere variasjon med en grunnbeat gjennom hele greia neste gang, virker som om du lagde en liten sekvens på par sekunder og loopa den hele veien og bare la på div. lyder av og til.

edit: Jeg KAN IKKE noe om hvordan man lager det her osv, hører heller ikke på sånn musikk, det kan jo vere at det bare "skal vere sånn"

Vil gjerne se flere spill fra deg/LostLabs da
Sist endret av Echuz; 19. februar 2012 kl. 20:28.
Sitat av WoggaBogga Vis innlegg
veldig veldig bra. liker leaden som kommer inn på 2 min, kan jeg spørre hva du brukte for å lage den?
Vis hele sitatet...
Den leaden er laget i NI Massive Square saw-lyd.
Fikser litt mer trøkk i låta nå, hørte den hadde blitt veldig flytende i lyden etter jeg kjørte den gjennom T-Racks. Smått lydblind etter å ha sittet med den en stund. Ill fix
Enig i Echuz her. Sangen ble kjedelig. Veldig flat og "delene" driver på altfor lenge. Prøv og miks den opp litt og ikke bare ha "deler"
Er en veldig flytende låt hvor kombinasjonen av melodiene skal fremheves mest, mulig jeg gjør noen variasjonsjusteringer men det blir ikke så mange av dem tenker jeg, men noe kan fås til.

Har oppdatert den litt nå.