Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 3462
Sted: Dolly Dimples på fiskebrygga
Aldersgrense: for nubz!
Dato: som i emnetittel, 6. August 2010
Tid: 19:00 (litt slingringsmonn kan vi tillate)

Fint om folk poster en slags post med "påmelding" i denne tråden, så har vi en pekepinn på hvor mange som kommer, når vi skal reservere bord osv.

Diskusjon kan vi ta i DENNE tråden

Ikke vær redd for å komme, vi biter ikke! Som du kanskje har forstått er aldersgrense bare noe tull

Hvordan skal vi finne hverandre sier du? Det er igrunn et godt spørsmål, forslag?
Jeg melder meg på Dette blir bra, regner med jeg får med meg pigment om han ikke jobber me han bekrefter det vel selv i tråden når han vet.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Om jobben tillater det så kommer jeg
Mja, jeg er forsåvidt klar, men jobber til kl 20 den kvelden. Får komme så snart som mulig etter det.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Blir ikke noe problem å finne hverandre, dette er jo nFF for faen!

Neida Skal se om jeg kanskje kommer
Mulig jeg kommer, kanskje jobb.
Skulle reist ut på en holme å festa ei natt eller to når vi først er i gang!
Peace Out!
Part time ninja
locked65's Avatar
Det er mulig jeg også kan joine dere denne gangen

Jeg er tho ikke sikker på hvor dolly på fiskebrygga ligger, er ikke så veldig kjent i kristiansand :P

enkel veiforklaring ? jeg vet hvor "sentrum" er, der hvor egon ligger osv.
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av locked65 Vis innlegg
Det er mulig jeg også kan joine dere denne gangen

Jeg er tho ikke sikker på hvor dolly på fiskebrygga ligger, er ikke så veldig kjent i kristiansand :P

enkel veiforklaring ? jeg vet hvor "sentrum" er, der hvor egon ligger osv.
Vis hele sitatet...
Vet du hvor rutebilstasjonen ligger? Flott!

Hvis du står utenfor (i vestre strandgate), og går mot sjøen, så kommer du til slutt til ei bro som tar deg til odderøya. Gå UNDER denne broa,eller kom deg rundt den på en eller annen måte, så følger du bare veien langs vannet, videre under minst ei bro til (husker ikke nøyaktig antall), så er du straks der
Part time ninja
locked65's Avatar
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Vet du hvor rutebilstasjonen ligger? Flott!

Hvis du står utenfor (i vestre strandgate), og går mot sjøen, så kommer du til slutt til ei bro som tar deg til odderøya. Gå UNDER denne broa,eller kom deg rundt den på en eller annen måte, så følger du bare veien langs vannet, videre under minst ei bro til (husker ikke nøyaktig antall), så er du straks der
Vis hele sitatet...
Haha, Akkurat :P Da får vi se da når tiden er inne.
Dolly ligger ca 150 meter mot sjøen (der sjøen er nærmest) I "havnebassenget", på fiskebrygga, fra Radisson Blue hotell.
Dette ligger i enden av Vestre Strandgate, intil Føniks kino.
Sist endret av KulaKanon; 22. juli 2010 kl. 14:42.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Lytt etter personer som hyler ''lol'' og ''omgawsome!'' og følg lyden til du ser gjengen med freaks
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Lytt etter personer som hyler ''lol'' og ''omgawsome!'' og følg lyden til du ser gjengen med freaks
Vis hele sitatet...
lol xD høres fett ut, men har dessvere nattskift
kjører på jeg :P
Skulle vært treff imorgen, det er nemlig den siste hele dagen jeg er i Kristiansand før jeg reiser hjem til vestlandet igjen.
Og herregud, hvordan holder dere ut varmen her nede?
Reinert med beine !
griped's Avatar
Hmm, mye mulig, om jeg ikke er offshore.
Ja herregud, hvordan holder vi ut varmen her nede?

Og jeg blir med.
Sitat av griped Vis innlegg
Hmm, mye mulig, om jeg ikke er offshore.
Vis hele sitatet...
Da ER jeg offshore.
Fikk ikke bli med på treff i Bergen, ikke Stavanger og ikke Kristiansand.
Hvor skal så dette ende?
Det er en del interessante personer som skal på dette treffet som hadde vært morsomme å sett i virkeligheten, men satser på at jeg har fri neste gang dere kjører på med et festelig treff.

Lykke til folkens.
kan ikke alltid passe for alle =/ Hadde vært gøy å få med noen fler "eldre" brukere (les registrerte seg på forumet for >2 år siden). Men newcomers er og alltid gøy
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Jeg må desverre melde meg av pga begravelse den dagen.
Sist endret av Bombasa; 30. juli 2010 kl. 23:35.
jeg stikker en tur nedom der tenker jeg
Jeg kommer og foreslår at alle går med rosa shorts for at vi lettere skal se hvem som kommer fra nFF.
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke rosa shorts, dessverre

Da er vi oppe i 12 stk. som jeg ser det (noen som ikke har skrevet i tråden enda)
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Jeg har ikke rosa shorts, dessverre

Da er vi oppe i 12 stk. som jeg ser det (noen som ikke har skrevet i tråden enda)
Vis hele sitatet...
Rosa-shorts er jo et must for en hver sommersesong, just kidding.
Stemmer for at vi sier til Dolly at vi skal ha nFF treff så får vi bare alle som skal på nFF treff til å gå til skranka og spørre hvor det er nFF treff.
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Sitat av junkpal Vis innlegg
Rosa-shorts er jo et must for en hver sommersesong, just kidding.
Stemmer for at vi sier til Dolly at vi skal ha nFF treff så får vi bare alle som skal på nFF treff til å gå til skranka og spørre hvor det er nFF treff.
Vis hele sitatet...
Eventuelt bare skrive ut logoen, og teipe den rundt armen til noen

får du med deg orkpappa?
ut i fra min erfaring er det ikke så vanskelig å finne ut hvem som er freakene :P Er alltid noen som skiller seg ut, og bare se etter en gruppe med "random" folk.
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Det er helt sant.

tjæh, jeg får vel ringe dolly og *reservere* for 13-14 stykker litt senere idag tenker jeg?
si vi blir 13 ish, med mulighet for at noen ikke møter opp (er alltid noen som ikke møter opp)
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
Jess, da er bord for ~15 stk reservert, ifølge den hyggelige dama i andre enden var det visst massevis av plass, så om vi blir noen stykker i overkant så skulle det også gå helt greit

Ikke lenge igjen nå
Vi sitter innerst i hjørnet på dolly og har satt opp to små lapper der det står nff han ene sitter i en blå yit t-shirt
Jeg kommer, som alltid, noe forsinket
Hvor blir det av folk?
Vil meddele at etse, viva, akkaru, elirdir og jeg er her.

Det er god plass til fler, vi har reservert for 15, så folk som ikke har meldt seg på kan bare komme
Er på jobb atm, men er nede rundt kl 20
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
*gleder seg til saftige detaljer, som forøvrig uteble fra bergenserne*
Detaljene fra treffet er så grove at de desverre ikke egner seg på et offentlig forum. Det var og ingen som tok med seg kamera.
Refleksvest
VivaLatrina's Avatar
Trådstarter
vel, vi kan jo ta det ganske detaljert:

jeg ankommer fiskebrygga kl. 18:10 presis, der treffer jeg på junkpal og elirdir, som har ventet siden 17:40. etter å ha sittet på brygga i 7 og et halvt minutt, bestemmer vi oss for å gå inn på dolly dimples. Der finner vi frem til det STORE bordet vi har reservert på forhånd

vi ser en som sitter på brygga og leser i ei bok, som senere viser seg å være akhkhuru. siden folk er _jævlig_ dårlige til å møte opp, bestilte vi ikke pizza før ca halv 8. Som vanlig kommer mannen med det ironiske nicket, pigment, akkurat i det maten kommer på bordet. vi var totalt 6 stk, og vi bestilte 3 pizzaer på deling. En stk nr. 9 (sult) uten shampignon og pepperoni, én stk. nr. 9 (sult) uten sjampignon, og en pizza med kylling tror jeg? ihvertfall, hver av nr. 9 pizzaene kostet 266 kroner, altså 133 kroner per stk som delte på de. i tillegg hadde alle hver sin store brus, altså 6*46 kroner. elirdir kommenterte at villaen han hadde i glasset smakte utvannet.

etterhvert som vi begynner å nærme oss ferdige med pizzaen, begynner junkpal å mase om at han vil ha is. etter en lang krangel om vi skal kjøpe crappy-is på dolly, eller gå til isbaren rett over gata, blir vi til slutt enige om isbaren. når vi endelig kommer over der, vil plutselig ikke junkpal ha is lenger.

Jeg kjøper en is i kjeks, med pistasj i bunnen, og to kuler melkesjokolade/brownies (standard brownies, ikke spacecake). elirdir kjøper is i kjeks, med tre forskjellige kuler saftis. pigment og akhkhuru kjøper hver sin softis med jordbærstrøssel. idet vi setter oss ned på brygga igjen, ankommer det to freaks til, sammen med en nonfreak. Resten er egentlig bare ei stor tåke, før vi plutselig er på en vill fest i yachten til godeste Abramovich. Jo, forresten, nonfreaken var forøvrig den eneste av oss som røykte sigaretter.

tl;dr: vi ankom dolly, spiste pizza, spiste is, traff på flere freaks, gikk hjem.
Sist endret av VivaLatrina; 6. august 2010 kl. 23:45.
Få igang ett til møte, jeg har meget lyst å spise is :O!§!!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
RandomNatural: Siden du oppfordrer folk til å arrangere treff, så pålegger jeg deg å gjøre dette. Det er ikke vanskelig skal du se, og det er særdeles verdt det.