Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2043
(må bare beklage skrive feil , har dysleksi så skal prøve mitt beste på å ikke rote for mye )

Sted: I leiligheten
Kg: 105 ish
høyde: 185

Deltakere: 4 stk
Mr.D
Mrs. S
Mr. Ø
screptick

Type: wollongong
Mengde:
Mr.d - først 1g også ca 1,5 g 3 timer seinere
Mr.Ø - 1 g
Mrs. S - 0.9 G
Screptick - 1G

Start:22.00
Slutt:03.30

Det hele starte ganske spontant , og vi fant ut at vi skulle prøve åss på litt mushrooms.
vi hadde litt på åss men ikke nokk for at alle skulle trippe, så vi bestemte åss for å hente litt mer og dra hjem til leiligheten.
Mr.D var hyp på å sjuv starte , så han fik ca 1G som han fordelte og spiste over ca 40 min ...
Dette hadde dog ikke noen spesiell virknin på mr.d utenom en svak euphorisk følelse og litt ekstra energi.
Så fort i kom hjem til leiligheten fant vi ut at vi skulle skaffe litt grønt slik at vi hadde det til nedturen .
Men bestemte åss for å spise soppen før vi skulle hooke opp, med tanke på at duden bodde 5 min gå avstand unda leiligheten.

Mr.Ø veide opp og ga åss vær vår dose som vi spiste ( soppen var tørket)
etter å ha ventet litt i spenning klarer vi å komme åss opp fra soffaen og begynner og tusle ut mot duden som skulle gji åss lit mary jain.
dette var ca 30 min etter vi hadde spist og vi begynte å føle åss tunge i hode og stein.
Mr.Ø og D måtte ta ut penger først så vi gikk til det nermeste daglivare butikken.
I det punkte vi kom in i butikken merket jeg plutselig at en euphorisk følelse begynte å komme fra og alt føltes veldig bra .
Etter å tatt ut penger begynte vi å tusle bort over , i det vi tusler bort over begynner jeg å merke en energisk følelse og en synnsykt prikkin eller kiling i magen som bare steg og steg .
Alt vr bare utrolig fett og jeg følte for å bare gå i evigheter !
I det vi begynner å nærme åss finner mr.D ut at han vil ta ut mere penger så vi stikker på deli deluca.
det var i dette punktet jeg virkelig begynte å kjenne en endring , alt var sinnsykt intenst og det å komme in i lyset etter å ha gått i mørket 10 minnuter ble alt for mye så både jeg og mr.Ø måtte gå ut igjen å vente på at mr.D fikk tatt ut penger .
Etter at mr.d var ferdig tusslet vi bort og ringte duden for å komme ut med varene .
I det vi står å venter begynner jeg virkelig å trippe alt er veldig intenst og jeg begynner å føle ubehag og får det for meg at om døren til duden åpnet seg kom noe veldig ubehagelig til å skje .
omtrent 15 sekunder seinere åpner døren seg og jeg hyler av redsel , men i det jeg ser hvem som kom ut roer jeg meg ned og går in.
Vi hentet sakene kjapt og greit og begynte å tussle hjemmover.

På hjemmveien begynner ting å virkelig eskalere seg og jeg får fort veldig noia.
På veien hjem blir vi passert av 4 snutebiler og jeg føler at den en sakner mere ned en den andre.
og ikke nok med det , så begynner jeg å se endringer i ansiktet til forbi paserende mennesker....
Jeg sier fort til mr.D og mr.Ø at ting begynner å bli ille å ber de om å prøve å prate med meg og roe meg ned slik a jeg får tankene et annet sted ...
Ting blir raskt litt bedre og vi begynner å nerme åss leiligheten igjen .
Men i det vi skal gå in i bygåren , begynner jeg å se endringer i veggene rundt meg og mur steinene på blokka ved siden av der vi går begynner å endre formasjon og ser nesten ut som en vortex.

Dette skremmte meg litt , så ville bare komme meg in i leiligheten fortest mulig.
I det vi kommer in i leiligheten har verken S, D eller Ø merket noe spess mer en typ stadiet 1 (forklaring på stadiene kommer lengere ned) hvor de er mere høye og euphoriske , noe forsterket sanser men ikke stort mer .
I dette punktet er jeg allerede godt på vei i stadie 3 og begynner virkelig å få en bad tripp .
Alt er bare enormt intenst, kriblingen i magen er ubehagelig , veggen er helt på tur og taket lever sitt eget liv.

Jeg begynner virkelig å føle meg uvell, veggen er rød og begynner å formere seg til en skikkelse som ligner på en satyr som stirrer intenst på meg.
Dette freaker meg ganske ut så jeg setter på cleavland show på tv`en i et håp om at det skal distrahere meg litt .
Ting blir fort litt bedre men trippen går i bølger og fortsetter mer eller mindre i 1,5 halv time hvor jeg går gjennom mer eller mindre et helvette uten like med oppkast og diverse ubehagelige syn.

Mr.d, ø og mrs S er fortsatt på stadiet en og fyrer noen jointer for å se om ting blir bedre.
JEg velger derimot å ikke røyke på grund av frykt for at ting skal eskaleres enda mer og bli verre .
ca 2,5 time etter vi har spist soppen, begynner ting å roe seg ned og jeg klarer endelig å flyte på rusen i stede for å kjempe i mot den .
Det er i dette punktet ting blir spennende, alt er bare utrolig bra og det føles ut som om jeg er født på ny .
Jeg trur at det at jeg ga slipp og lot rusen ta over i stede for å kjempe i mot gjorde at jeg så på ting med et helt annet perspektiv .
Ting var ikke lengere skummelt og ubehagelig men interesang og fasinerende .
i dette punktet nyter jeg bare alt som skjer runt meg , veggene formerer seg til forskjelige skulpturer ,fargene rundt meg veksler på en behagelig måte mellom blå, rød og grønn, grenene som står i en liten glass flaske på spise borde begynner og vokse og jeg kan se at det begynner å spire og blader begynner og vokse ut.

Etter en liten stund legger jeg merke til at no skjer i taket !
det er akuratt som om det er en sirkel av ånder som svever rundt og rundt og inni denne sirkelen er det en slange som ligger i en sirkel og biter seg i halen og inni der igjen ser jeg et stort og flott øye som stirrer ned på meg .
Jeg aner ikke hva dette er men av en eller annen grun føles det riktig det føles bra.
Det er akuratt som om det var no spirituelt som så ned på meg og strålte ut en helt fantastisk energi .
Jeg fortsetter å studere dette øyet og alt annet som skjer rundt meg og har det helt topp fram til rundt 03.00 hvor da etter 5 timer begynner ting å roe seg ned og jeg begynner å lande .
Jeg mekker opp og røyker 2-3 jonaser mens jeg merker at realiteten rundt meg begynner sakt men sikkert og komme tilbake.
Ca 03.30 er jeg så godt som landet og avslutter kvelden .

Mitt første møte med denne spirituelle soppen var både ubehagelig og helt fantastisk.
Men jeg trur at for at trippen min skulle bli vellykka og bra så var det nødvendig for meg å gå gjenom det negative først.
Jeg har virkelig lært meg selv å skjenne og fått en spirituell åpenbaring om man skal kalle det , det .
Og dette har virkelig forandret mitt liv og mitt syn på ting rundt meg for altid.

Jeg må også på peke det at , det skjedde veldig mye i løpet av disse 5,5 timene jeg var på tur så jeg har luket bort noe information for å korte ned på inlegget og heller tatt med det jeg føler er relevant å dele

Å igjen beklager for skrive feil !


"
Level 1

This level produces a mild "stoning" effect, with some visual enhancement (i.e. brighter colours, etc). Some short term memory anomalies. Left/right brain communication changes causing music to sound "wider".
Level 2

Bright colors, and visuals (i.e. things start to move and breathe), some 2 dimensional patterns become apparent upon shutting eyes. Confused or reminiscent thoughts. Change of short term memory leads to continual distractive thought patterns. Vast increase in creativity becomes apparent as the natural brain filter is bypassed.
Level 3

Very obvious visuals, everything looking curved and/or warped patterns and kaleidoscopes seen on walls, faces etc. Some mild hallucinations such as rivers flowing in wood grained or "mother of pearl" surfaces. Closed eye hallucinations become 3 dimensional. There is some confusion of the senses (i.e. seeing sounds as colors, etcetera). Time distortions and "moments of eternity".
Level 4

Strong hallucinations, i.e. objects morphing into other objects. Destruction or multiple splitting of the ego. (Things start talking toyou, or you find that you are feeling contradictory things simultaneously). Some loss of reality. Time becomes meaningless. Out ofbody experiences and e.s.p. type phenomena. Blending of the senses.
Level 5

Total loss of visual connection with reality. The senses cease to function in the normal way. Total loss of ego. Merging with space, other objects, or the universe. The loss of reality becomes so severe that it defies explanation. The earlier levels are relatively easy to explain in terms of measureable changes in perception and thought patterns. This level is different in that the actual universe within which things are normally perceived, ceases to exist! Satorienlightenment (and other such labels). "
"Øko-Terrorist"
Flott og interresant rapport

Du skriver bedre en mange andre jeg har sett uten dysleksi
Bra skrevet tripprapport!
Grei lengde og sikkert bra at du tok bort litt irrelevant, mange tripprapporter er så lange og tar med så mange detaljer at man rett å slett blir lei av å lese

EDIT: Hva er Wollongong shrooms egentlig? Gjorde et pittelite google søk men fant ikke så mye.
Gjetter at det bare er en type flein
Sist endret av dingobingo; 10. mai 2013 kl. 23:20.
screptick's Avatar
Trådstarter
Sitat av dingobingo Vis innlegg
Bra skrevet tripprapport!
Grei lengde og sikkert bra at du tok bort litt irrelevant, mange tripprapporter er så lange og tar med så mange detaljer at man rett å slett blir lei av å lese

EDIT: Hva er Wollongong shrooms egentlig? Gjorde et pittelite google søk men fant ikke så mye.
Gjetter at det bare er en type flein
Vis hele sitatet...
Er veldig lite info om den , den er australsk og går for å være veldig potent .

Her er værtfall et lite utdrag av infoen jeg fant på det
"Donated to us several years ago by an amateur mycologist in Australia, this strain originates in the Illawarra escarpment near the city of Wollongong. If you're tired of new strains which are nothing but 'just another cub', the Wolly's will be a pleasant surprise. With it's golden stalk and spotted cap, this strain from Down Under is definitely something to behold....crikey, mate!

You've heard of 'Golden Tops' from Down Under, these are 'Golden Everything'. This strain has a unique characteristic, a creamy gold colour of the spotted cap, stalk and meat which is unlike any cubensis strain currently on the market. Many strains will have streaks of yellow on a basically white stalk, the Wolly stalks are completely gold coloured. The pic above certainly doesn't do the strain justice!

The Illawarra escarpment is the mountain range west of a narrow coastal plain south of Sydney, Australia, enclosing the region known as the Illawarra which stretches from Stanwell Park in the north to Kiama, Gerringong and the Shoalhaven river in the south. The hills of the plateau reach over 400 m and may drop abruptly to the coast.

The city of Wollongong is the central city in the Illawarra.

The escarpment contains a wide variety of flora and fauna and is a haven for many forms of wildlife. There are many walking tracks and superb views of the surrounding countryside."


http://i557.photobucket.com/albums/ss16/trippym1/small_DSCF1251.jpg
Sist endret av screptick; 16. mai 2013 kl. 19:00.
G`damn!! *titegn

såvidt jeg tror det..
Sist endret av Eyeamare; 16. mai 2013 kl. 19:07.