Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1574
You are pointless :)
Hei! På Onsdag prøvde jeg hasj for første gang, hadde litt erfaring som jeg har lest meg til, men ellers hadde jeg aldri prøvd det.

Det starta vell at vi møtte en kompis på toget, så fikk vi tatt en røyk før vil skulle bort der vi skulle røyke, det var en nedlagt butikk. Vi gikk til toppetasjen der det var utplassert sofa, var et vindu dekket med planker vi rev litt opp.

Klokken er nå 7.

Nmr (1) startet og mekke en jonas, mens nmr (2) laget til en flaskebong. Jeg startet med et trekk av bongen, vet ikke hvor mye G det var. Fikk tatt det første trekket, rett inn og rett ut. Ååå fy som jeg hostet, hostet og hostet, hver gang jeg pustet inn så kjente jeg at jeg måtte hoste. Drakk litt cola og etter en stund var alt fint. Jointen ble nå tent opp. Vi var 5 personer, men bare 4 røyket. Vi sendte røyken rundt i ring og etter en stund så jeg at dem andre var stein. Men jeg kjente forsatt ingenting spess.

Klokken er nå litt over 8.

Jeg kjente en svimmel følelse, men det var ikke noe spesielt. Vi fyrte opp bongen igjen, sendte den rundt i ring. Denne gangen fikk jeg tatt litt mer kontrollerte trekk. Holdte det inne, men kjente forsatt ingenting etter en stund.

Klokken er nå litt over 9

Vi hadde nettopp vært på Spar og kjøpt litt chips, vi gjekk til togstasjonen og satt der litt. Vi bestemte oss for og fyre opp en ny Joint, tilogmed etter DEN kjente jeg ingen forskjell enn at jeg var litt svimmel og ble fort sint.

Da alle hadde gått på toget så kom jeg hjem, akkuratt da jeg kom til grusen ved døren min så ser jeg pappa og stemoren min kommer. Da går jeg fort inn og springer opp på rommet mitt. Fikk ikke noia eller noe sånt.

Jeg sovnet kl 12 etter og ha sett en film.


Ville bare dele denne historien da det var min første gang
Planen var at jeg skulle prøve EN gang og sånn skulle det bli. Da rykter går fort her jeg bor. Men følte det at det var mer chill og sitte og røyke en og være dritings og ikke ha kontroll. Er 16 btw. Ingen moralpreker takk.

Sorry hvis den ble litt lang
Skulle ønske min første gang var så rolig.. saken var den at det var en kompis fra San Antonio i Texas som hooka meg opp første gangen, så det var ikke mye "hasj fra en kompis" akkurat, det var rett på AK 47 av god kvalitet
Hasj funker sjeldent første gangen.. Om du absolut vil bli "fjern" prøv en eller to ganger til. Da funker det nok Snakker av erfaring.
Du røyket nok ikke mange gram.

Dem første gangene du røyker, da skal du heller ikke forvente noe særlig rus.
En av grunnene til at du heller ikke merket noe, var nok at du også hadde for store forventninger.
Jepp. For store forventninger blandet med at det ikke er så vanlig å kjenne rusen første gang.
Hvis du har vært full før, så kan du ikke forvente en like sterk rus (ihvertfall ikke på samme måte).

Jeg liker å lese slike rapporter, det gir meg et lite smil siden jeg husker min første gang.
Jeg brukte 2-3 ganger før jeg merket rusen. Å prøve én gang er egentlig ikke vits, men jeg vil ikke oppfordre deg til å prøve igjen før du blir litt eldre.