Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4841
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Har tatt alt fra sobril til xanor over lengre tid grunnet angst. Selv etter en 4 mnds pause får jeg NULL effekt av verken rivotril, blå eller annet. Har ikke prøvd større doser enn 20 av hver, men det bør da holde.

Kommer funken noengang tilbake, eller må jeg nøye meg uten angstdempende medisiner?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og nei, jeg har ikke vært så borte at jeg ikke har skjønt det selv. Spilte inn en låt i studio samme dag med godt resultat.
Hvor lang er lengre tid?
Hvor mye spiste du da / hvor mye testet du nå?
Hvilka/hvilken benso er det snakk om?
Det finns en del kneip for å booste benso, men det gjelder ikkje alle..

Det kan ta JEVLIG lang tid for toleranse kommer ned.
Sist hade jeg pause i 4 måneder og måtte ta samme dose som tidligere for resultat...

"Og nei, jeg har ikke vært så borte at jeg ikke har skjønt det selv. Spilte inn en låt i studio samme dag med godt resultat."

Det er ju dette som pleier og skje med noviser på bennies; man blir så fucka att man ikkje merker selv.
Men siden du har spist de förr vill jeg tro att du vet hvordan dem skal föles?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Begynte med sobril i 2008. 2011 fikk jeg annenhvert glass rivotril og Xanor 2mg. Glassa gikk til tider rett ned, å jeg ble litt sliten en ukes tid. De siste 3 årene har jeg kun spist rivotril ved situasjoner det trengs. Prøvd å holde meg til rundt 4mg i uka.
Har vært av de omtrent et år nå, bortsett fra mine 2 testforsøk, en gang med 40mg rivotril og en gang med 200mg diazepam. Ca 4 mnd mellom forsøkene.

Abstinenser er borte for lengst.
Drikker du mye alkohol?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, sluttet totalt for rundt 5 år siden.
Ok. Lyrica og sånt da? Toleransen skal ha blitt kraftig redusert på den tiden som nevnt tidligere, men det er store individuelle forskjeller og benzotoleransen kan ta helvetes lang tid å bli kvitt.

HAr du prøvd piller fra apoteket, eller? Folk påstår at det finnes en del svake kopier. Eller har du høye forventinger? Benzorusen er jo aldri så god som man forventer...

Har du angstproblematikk? Hvis ja, har du prøvd benzo i situasjoner der du vanligvis ville fått angst? Hvis svaret er nei på alt, så aner jeg ikke hvorfor du ikke får effekt.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lyrica har jeg bare testet i kompinasjon med Subutex. Aldri vært avhengig av et opiat.
Varene mine kommer rett fra norske apoteker, til tider legevakt, så ikke noe tull der.
Jeg husker hvordan jeg reagerte på mengder i starten. Kunne ruse meg vekk i ukesvis. Nå hjelper de meg ikke engang senke skuldrene.

Ble utskrevet for panikkangst etter en kjip Salvie tur. Ruset meg vekk når jeg hadde fri en lengre periode, medisinerte forsiktig på jobb.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gjorde et forsøk til rundt 18.00 idag siden det er lenge siden jeg har prøvd Xanor. 60mg alprazolam. Bikkjebeina. Absolutt ingenting. Har faktisk litt nerver.
Er det bare meg som synes dette er helt uforståelig? Alt jeg får (bortsett fra blå) er hentet på norske apotek.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjorde et forsøk til rundt 18.00 idag siden det er lenge siden jeg har prøvd Xanor. 60mg alprazolam. Bikkjebeina. Absolutt ingenting. Har faktisk litt nerver.
Er det bare meg som synes dette er helt uforståelig? Alt jeg får (bortsett fra blå) er hentet på norske apotek.
Vis hele sitatet...
60 milligram? Altså 30 bikkjebein? Det høres for gale ut at det ikke skal gi noen effekt. Hvis det hadde skjedd med meg så hadde jeg tenkt at gaba-reseptorene mine hadde blitt svidd vekk. Er ikke sikkert det går an en gang, så ikke ta dette som en ordentlig diagnose-setting.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjorde et forsøk til rundt 18.00 idag siden det er lenge siden jeg har prøvd Xanor. 60mg alprazolam. Bikkjebeina. Absolutt ingenting. Har faktisk litt nerver.
Er det bare meg som synes dette er helt uforståelig? Alt jeg får (bortsett fra blå) er hentet på norske apotek.
Vis hele sitatet...
Tipper du mener 3 tabletter eller 6 mg ? Om ikke tror jeg kanskje det er på tide og revurdere dine rusvaner
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg mener 30 bikkjebein ja.. Det er ikke mye moro når ingenting tar nervere.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Beklager mulig rot. Alkohol før første gang på ??.
Jeg har også tenkt at gaba-reseptorne er svidd. Er dette mulig? Mentalmelt, Dodecha? (klokeste hodene jeg kommer på i farta) Det skal ifølge alle jeg har rådført meg med hittil ikke være mulig å tåle den mengden etter slike pauser.

Gikk for alkohol for første gang på (aner ikke?)i går for å se om en 35cl rene 60% shots ville smelle godt med Xanor'n. Da dette har veldig kort halveringstid (ca 12 timer), tok jeg 5 rivotril i tillegg (denne gang ikke rett fra apotek). Hadde ikke råd til mer. Gikk ned over 6 timer uten beherskelsesproblemene som fikk meg til anti-alko i første omgang. Nå er jeg halvveis på en ny 70cl, og begynner å føle meg relativt sliten, men ikke særlig full.

Har lappen og bil, men den er parkert mens jeg går av tjallen med alkohol. (slapp av, jeg vet å gi meg. Gikk av amfetamin med heroin).

Tror dere det er mulig å få en profesjonell undersøkelse uten å miste lappen? Humøret er flatt, kommer meg sjelden ut døra og har mistet de fleste vennene mine. Kan selvsagt bare være en depresjon, men har nå vart noen år.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har litt samme problemet. Prøvd xanor, rivotril valium og blåvalium i normale og større dosere. Merker omtrent ingenting. Stilnoct og imovane derimot funker som bare det. Samme med melde opiater funker som de skal. Men lite gira på å ta opiater for å roe nerver. Er så lett å plutselig ha brukt en uke eller to, og da er det opptil en uke med verk i kropp og sjel.