Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1762
Hei!

Har noen blitt tatt i fotoboksen i Vålerengatunellen siste tid?

Vet noen om den ofte er aktiv nå eller om sjansen er liten for å bli tatt?

Blinker den fortsatt kraftig? Eller blinker den ikke i det hele tatt? Merker man om man blir fotografert?

Før var det jo en skikkelig blitz i boksene men nå har de vel gått over til systemer som er mindre merkbare.

Min kjære er veldig bekymret for at hun har blitt fotografert da hun satt i andre tanker småstresset på vei til julegaveshopping..

Håper noen har noe svar på dette..
De fleste fotobokser bruker vel infrarød blitz, noe som ikke vil være synlig for det blotte øye. Eller man vil se et svakt lilla-aktig lys hvis man ser inn i blitzen.
Får et relativt kraftig rød/lilla blink fra den. Man merker det om man blir tatt.

Vet den boksen har vært litt utkoblet i perioder det siste året. Men hvordan ståa er nå, vet jeg ikke.
Uvaksinert 👍
Nå går jo tiden fort, men er ikke så fryktelig lenge siden (tror jeg) at den blinket på en som kjørte forbi meg der, og for å si det slik, du legger merke til blinket ja. Som Blackkoz sier, kraftig rødaktig blink.