Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4769149
Sitat av mitalie Vis innlegg
Jeg så den reklamen igår, og sanggruppen og sangen står skrevet oppe i høyere hjørne på slutten av reklamen. Husker ikke hvilken sang det var, men vet det var Fatboy Slim som spilte den. Håper det er til hjelp. :-)
Vis hele sitatet...
It's Fatboy slim with Sho Nuff! : 3
Hørte en sang på radioen i dag (Energy) som var ganske bra, jeg har hørt den før, men husker ikke navnet og klarer ikke beskrive den.. men er vel på en måte hip hop sang med litt techno, så er det en damestemme (virker som en redigert stemme) som synger: A a a o o (skarpe lyder)
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av haakz Vis innlegg
Hørte en sang på radioen i dag (Energy) som var ganske bra, jeg har hørt den før, men husker ikke navnet og klarer ikke beskrive den.. men er vel på en måte hip hop sang med litt techno, så er det en damestemme (virker som en redigert stemme) som synger: A a a o o (skarpe lyder)
Vis hele sitatet...
Du beskrev nettopp rundt 60% av alle technosanger.
Sitat av haakz Vis innlegg
Hørte en sang på radioen i dag (Energy) som var ganske bra, jeg har hørt den før, men husker ikke navnet og klarer ikke beskrive den.. men er vel på en måte hip hop sang med litt techno, så er det en damestemme (virker som en redigert stemme) som synger: A a a o o (skarpe lyder)
Vis hele sitatet...
Norsk/engelsk? Jeg gjetter på karpe diem - byduer i dur.
Sorry, den er engelsk så er nok ikke karpe diem
Tror den er nokså ny egentlig, desverre kan jeg ikke huske mer om den.. hvis jeg hører den i dag og så skal jeg høre om de sier hva den heter eller finne teksten :]
Jeg lurer på hvilken sang som har denne strofen i seg; Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano. All I know is I love you too much to walk away
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Sitat av negrøJ Vis innlegg
Jeg lurer på hvilken sang som har denne strofen i seg; Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano. All I know is I love you too much to walk away
Vis hele sitatet...
"Love The Way You Lie" Med Eminen, ft. Rihanna

Du har ikke lest førsteposten? Bare å google strofen du husker
Sitat av Fleff Vis innlegg
"Love The Way You Lie" Med Eminen, ft. Rihanna

Du har ikke lest førsteposten? Bare å google strofen du husker
Vis hele sitatet...
Nei, leste ikke førsteposten, men takk for svaret
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Du beskrev nettopp rundt 60% av alle technosanger.
Vis hele sitatet...
Det er ikke en techno sang , det er ordentlig tekst bare refrenget er techno på en måte, da denne 'jenta' synger a a a o o eller noe eneste jeg husker
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av haakz Vis innlegg
Det er ikke en techno sang , det er ordentlig tekst bare refrenget er techno på en måte, da denne 'jenta' synger a a a o o eller noe eneste jeg husker
Vis hele sitatet...
Hvis du vet når du hørte den, kan du gå inn på nrj sine nettsider og finne fram til hvilken sang som ble spilt når.

Tror jeg.
Leter etter en klassiskaktig sang, mest sannsynlig soundtrack til en film e.l. så den har ingen tekst jeg husker.

Det jeg husker ligner på introen til denne sangen http://www.youtube.com/watch?v=QqXjr46CZVw, men det er så nære som jeg har kommet.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hvis du vet når du hørte den, kan du gå inn på nrj sine nettsider og finne fram til hvilken sang som ble spilt når.

Tror jeg.
Vis hele sitatet...
Problemet er at den var i en 'MIX' så ville ikke funnet ut sangen, håper på å høre den igjen slik at jeg kunne google texten, men har enda ikke hørt den.
Jeg fikk plutselig refrenget opp i huet i går, men nå er alt svart. Neste gang spiller jeg inn et lydklipp og legger ut!
Noen som vet hva hvilken sang dette er?

Link til youtube
Sitat av Uflaks25 Vis innlegg
Noen som vet hva hvilken sang dette er?

Link til youtube
Vis hele sitatet...
Den er fra filmen Black Hawk Down, heter Gortoz A Ran J'attends og er skrevet av Hans Zimmer
Hei! lurer på en sang som har ukulele i seg.. litt sånn jason mraz/train -aktig. Litt av teksten er: I just wanna tell you, baby your a star, when you're not around there's a scar.. (eller noe i den duren)
Har brukt måneder på å leite opp denne sangen.
Artisten er Krankenhouse eller Krankenhause eller noge slikt. Det er en house sang. Krankenhouse er tydligvis ifra tyskland og der en forholdsvis gammel sang. En del av sangen gikk som følgelde: "Yes, put 4 fingers in my c*unt while you f*uck me in the ass!"

Altså en ganske tysk-pronografisk-house sang. TRENGER DENNE SANGEN
Leter etter en sang som jeg tidligere har hørt dusinvis av ganger på youtube. Har dessverre glemt navnet og artisten. Trodde det var Röyksopp, men sjekket alle sangene dems uten hell. Eneste jeg husker var at sangen var veldig rolig og instrumental(Uten synging). En lyd som jeg husker veldig godt(som gjentok seg gjennom hele sangen), var en "Marimba instrument" lyd.

Dette er forresten en marimba.

Hvis dette kan komme til noe hjelp, så var det et bilde av en tåkete skog i svart hvitt på videoen. Takker for hjelp

Leter etter en sang som jeg tidligere har hørt dusinvis av ganger på youtube. Har dessverre glemt navnet og artisten. Trodde det var Röyksopp, men sjekket alle sangene dems uten hell. Eneste jeg husker var at sangen var veldig rolig og instrumental(Uten synging). En lyd som jeg husker veldig godt(som gjentok seg gjennom hele sangen), var en "Marimba instrument" lyd.

Dette er forresten en marimba.

Hvis dette kan komme til noe hjelp, så var det et bilde av en tåkete skog i svart hvitt på videoen. Takker for hjelp

EDIT: Sorry for dobbelpostinga..

LOOL. Etter mange timers konstant leting og fortvilelse. Var nesten sikker på at det var röyksopp som hadde laget denne sangen, men DA dukket TRENTEMØLLER opp ved siden av videoen Da sa det jammen meg PLING. Sangen er forresten Trentemøller - Miss You. Brings back lots of memories. Derfor den var verdt all strevet. Takker for all den varme hjelpen!!(Sarkasme btw) God ferie folkens!
Leter etter en sang jeg hørte en del på før, er noe rap / hiphop greier.

Eneste jeg husker er at han synger "so come on dip, bum on your lips, fuck that, cum on your lips and some on your tits"
Det er vel Without Me med Eminem
Sitat av staM Vis innlegg
Leter etter en sang jeg hørte en del på før, er noe rap / hiphop greier.

Eneste jeg husker er at han synger "so come on dip, bum on your lips, fuck that, cum on your lips and some on your tits"
Vis hele sitatet...
Eminem - Without me?
Brukte den ikke så kjente siden Google og sakset nøyaktig hva du skrev. Google er forresten en veldig flott side!
halla jeg lurtte på en sang, husker ikke navnet på den men veit at den gikk veldig mye på tv i 2007 og at det var mot trance/dance sjangeren. Det som var greia var at det var filmet fra flere verdens hjørner. pyramidene etc. og når de filmet derfra så spilte de folka på et trekkspill - så hvis noen veit dette pm meg eller dump svaret her på forumet

På forhånd takk - hypAh
Sitat av Kirie Vis innlegg
Eminem - Without me?
Brukte den ikke så kjente siden Google og sakset nøyaktig hva du skrev. Google er forresten en veldig flott side!
Vis hele sitatet...
ALTFOR TREIG DA NOOB
Leter etter en sang, men har veldig lite opplysninger, greier ikke helt å beskrive hvordan det er, men den er en elektronisk (eller vet ikke om den kalles det, men er ikke rock, hiphop eller pop). Spilles en del trompet, starter med repeterende trompet.
Sitat av lille___meg Vis innlegg
Leter etter en sang, men har veldig lite opplysninger, greier ikke helt å beskrive hvordan det er, men den er en elektronisk (eller vet ikke om den kalles det, men er ikke rock, hiphop eller pop). Spilles en del trompet, starter med repeterende trompet.
Vis hele sitatet...
er det den jævelskapen her du er ute etter? http://www.youtube.com/watch?v=h3S4dBk4E1g
den er ganske lik, men er ikke den nei.
Sitat av lille___meg Vis innlegg
Leter etter en sang, men har veldig lite opplysninger, greier ikke helt å beskrive hvordan det er, men den er en elektronisk (eller vet ikke om den kalles det, men er ikke rock, hiphop eller pop). Spilles en del trompet, starter med repeterende trompet.
Vis hele sitatet...
Hmm, vet ikke om det er denne, men worth a try
http://www.youtube.com/watch?v=APtj3...eature=related
jeg leter etter en sang, ingen aning om tekst osv, jeg så den i en reklame BTW.. det begynnte med et instrument, (høres veldig ut som det instrumentet "Radiohead" bruker i begynnelsen av "No Surprise". så det begynte med dette instrumentet og etter noen sekunder kom det en halv heavy gitar inn i bildet.. husker ikke mer, ver så snill, jeg har letet etter denne sangen år og dag... Takk!

Never mind fant sangen
Sist endret av massa21; 13. juli 2010 kl. 02:17. Grunn: fant sangen
brace yourself
Fickledick's Avatar
Hei!
Jeg var i Alanya, som ligger i Tyrkia, med kjæresten min for noen uker siden. Kjæresten min ble besatt av en techno/house/electronica sang (jeg syns alt høres likt ut), men etter uendelige søk på youtube og google så har vi ikke klart å finne den.
Vi har ikke så mye å gå på, det vi vet er at den går slik: "bap ba ba baba" og etter ett "værs" (om man kan kalle det det) så er den noen som sier eller et instrument som spiller: "ba barabei" eller noe sånt.
takk på forhånd og KP til den første som finner rett sang.

Sitat av Fickledick Vis innlegg
Hei!
Jeg var i Alanya, som ligger i Tyrkia, med kjæresten min for noen uker siden. Kjæresten min ble besatt av en techno/house/electronica sang (jeg syns alt høres likt ut), men etter uendelige søk på youtube og google så har vi ikke klart å finne den.
Vi har ikke så mye å gå på, det vi vet er at den går slik: "bap ba ba baba" og etter ett "værs" (om man kan kalle det det) så er den noen som sier eller et instrument som spiller: "ba barabei" eller noe sånt.
takk på forhånd og KP til den første som finner rett sang.
Vis hele sitatet...
Beklager, jeg sjekket en av sangene rett ovenfor og der var den gitt!
jeg leter etter sang jeg hørte på et utested på mallorca for en uke siden, den begynner med at en kvinne stemme sier my my my my my my ganske fort, så plutselig fades satisfaction fra benny benassi inn.

jeg er ganske sikker på at der er en remix og ikke noe som dj'en mixet selv på stedet.
Sitat av Executer Vis innlegg
jeg leter etter sang jeg hørte på et utested på mallorca for en uke siden, den begynner med at en kvinne stemme sier my my my my my my ganske fort, så plutselig fades satisfaction fra benny benassi inn.

jeg er ganske sikker på at der er en remix og ikke noe som dj'en mixet selv på stedet.
Vis hele sitatet...
Er det denne? Armand van Helden - My my my
http://www.youtube.com/watch?v=T6_vIZHMAAQ
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
En techno-aktig sang fra lenge siden, husker ikke beaten eller noe, men jeg tror refrenget var "And you will find" også etteller annet som empire eller noe. Kan også ha vært "And you will recieve ...." dette ble sagt av en skikkelig mørk, robotaktig stemme tror jeg.
En techno/house aktig fransk sang, som gikk på radio, vet ikke hvilken kanal det var, hørte den på jobben 2 ganger i dag, er en mann som synger.
Sitat av Kirie Vis innlegg
Er det denne? Armand van Helden - My my my
http://www.youtube.com/watch?v=T6_vIZHMAAQ
Vis hele sitatet...
nei, det er nok ikke den nei.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
En techno/house aktig fransk sang, som gikk på radio, vet ikke hvilken kanal det var, hørte den på jobben 2 ganger i dag, er en mann som synger.
Vis hele sitatet...
Fant den selv, hvis noen andre lurer så heter den Stromae - Alors On Danse

http://www.youtube.com/watch?v=RwySx...eature=related
Leter etter den tekno sangen som er i tomme tønner. Når dem er på den klubben og vennene til ali danser xD
Homemade Retard
zeicko's Avatar
hei. har en sang jeg ikke finner navnet på.... den starter med gitar trur jeg og så starter masse synging. går i et kjapt tempo og i sangen blir det helt stille før det kommer en stemme som sier noe med he is the choosen one eller noe sånt..og så begynner sangen og så kommer det en rå solo.. er alt jeg kan si.. har stemme lik sonata arctica vokalisten

noen som vet noe ?
Hepp! på radioen (most likely P4) hørte jeg ei reggaelåt i går.
var tydelig en av utenlandsk opphav som fremførte den på Norsk.
noen som vet hva den heter?
Sitat av Stoffer Vis innlegg
Hepp! på radioen (most likely P4) hørte jeg ei reggaelåt i går.
var tydelig en av utenlandsk opphav som fremførte den på Norsk.
noen som vet hva den heter?
Vis hele sitatet...
1. http://www.p4.no/musikk/spilleliste/
2. Skriv inn tidspunkt
3. Trykk søk
4. Voilà
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Sitat av Tomacco Vis innlegg
En techno-aktig sang fra lenge siden, husker ikke beaten eller noe, men jeg tror refrenget var "And you will find" også etteller annet som empire eller noe. Kan også ha vært "And you will recieve ...." dette ble sagt av en skikkelig mørk, robotaktig stemme tror jeg.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=jzy2dgEUOhY

?
Sitat av Bjornix Vis innlegg
1. http://www.p4.no/musikk/spilleliste/
2. Skriv inn tidspunkt
3. Trykk søk
4. Voilà
Vis hele sitatet...
ah, kunne vel nesten skrevet at jeg har prøvd.
problemet er at tidspunktet ikke ble lagt merke til idet den gikk! og ikke de neste timene:/
men takk så mye! får prøve litt forskjellige tidspunkt og sjekke om jeg ikke har superflaks
Sitat av Stoffer Vis innlegg
ah, kunne vel nesten skrevet at jeg har prøvd.
problemet er at tidspunktet ikke ble lagt merke til idet den gikk! og ikke de neste timene:/
men takk så mye! får prøve litt forskjellige tidspunkt og sjekke om jeg ikke har superflaks
Vis hele sitatet...
Sånn å forstå.

Hva med Banana Airlines? http://www.youtube.com/watch?v=aQ8MQIO4qmU
Sitat av Joakimz Vis innlegg
Canon
Eksempel
Vis hele sitatet...
Jeg som sku til å si det og late som jeg var proff.. FAEN x)
Hei. Leter etter en gammel klassisk "krigs" marsj. Har prøvd google og youtube uten hell. Sikkert den mest kjente marsjen som er. Veldig aggresiv marsj med mye mørke toner og bra "trøkk", noen som kan hjelpe?

NB. Ikke "Imperial March"
Sist endret av Pablo_P; 14. juli 2010 kl. 21:16.
lurer på denne sangen som begynner på 30 sec i denne video'n http://www.youtube.com/watch?v=VU5dEgpEbf0
fint å vite
Sist endret av goodzumber; 14. juli 2010 kl. 23:39.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Pablo_P Vis innlegg
Hei. Leter etter en gammel klassisk "krigs" marsj. Har prøvd google og youtube uten hell. Sikkert den mest kjente marsjen som er. Veldig aggresiv marsj med mye mørke toner og bra "trøkk", noen som kan hjelpe?

NB. Ikke "Imperial March"
Vis hele sitatet...
1 http://www.youtube.com/watch?v=BJa1q...eature=related ?
2 http://www.youtube.com/watch?v=vcC3G...eature=related ?
Sist endret av zeicko; 15. juli 2010 kl. 00:02.
Sitat av zeicko Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei , var ikke den. den jeg leter etter er kun instrumental.

Faen. For sent å endre. Den jeg leter etter er litt "Ond" og "hard" hvis dere skjønner? Den er med i utallige filmer, kommer bare ikke på hva han heter. Er 90% sikker på at det er en march, men kan muligens være noe annat også.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Marken Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei, dessverre
HøyRisiko Psykopat
Lurer på en sang som det er en mann som synger noe whoa i say whoa eller noe sånn,
så har han også ein ganske mørk stemme.
Husker desverre ikkje noe mer
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Pablo_P Vis innlegg
Nei , var ikke den. den jeg leter etter er kun instrumental.

Faen. For sent å endre. Den jeg leter etter er litt "Ond" og "hard" hvis dere skjønner? Den er med i utallige filmer, kommer bare ikke på hva han heter. Er 90% sikker på at det er en march, men kan muligens være noe annat også.
Vis hele sitatet...
vet du noen filmer da ? litt vanskelig
Hei! lurer på en sang som har ukulele i seg.. litt sånn jason mraz/train -aktig. Litt av teksten er: I just wanna tell you, baby your a star, when you're not around there's a scar.. (eller noe i den duren)