Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 12138
Sitat av _X_ Vis innlegg
Så hvor startet du? Ploppet det bare fram slikt at du kunne absolutt ALT som dette når du startet? NEI! Alle starter en plass, og hvis du ska begynne å kommentere negativt kan du bare holde deg unna!
Vis hele sitatet...

Hey champ, ro deg ned 10-15 hakk, jeg bare simpelten poengterte at det ikke virker som du har litt peiling på hva du hiver deg ut i, noe det kan være grett å ha.

Tro meg når jeg sier at om du bare tenker å kaste deg ut i det uten å ha noe som helst peiling på hvor du engang skal begynne å angripe saken så kommer du til å få en dårlig / slitsom opplevelse med det.

https://www.youtube.com/watch?v=6Ls5j5iz2eA

Og jeg mente på ingen måte å være en negativ kødd, noe jeg også poengterte, slutt å vær så jævla deffansiv

Det lille jeg har lært meg har jeg lært ved å prøve å feile, og så prøve igjen, rtfm er ikke feil det heller.

Men slapp av, du får det sikkert helt fint til på første forsøk
Sist endret av NoillStress; 8. april 2014 kl. 16:39.
_X_
Trådstarter
84 6
Sitat av ztaale Vis innlegg
Hey champ, ro deg ned 10-15 hakk, jeg bare simpelten poengterte at det ikke virker som du har litt peiling på hva du hiver deg ut i, noe det kan være grett å ha.

Tro meg når jeg sier at om du bare tenker å kaste deg ut i det uten å ha noe som helst peiling på hvor du engang skal begynne å angripe saken så kommer du til å få en dårlig / slitsom opplevelse med det.

https://www.youtube.com/watch?v=6Ls5j5iz2eA

Og jeg mente på ingen måte å være en negativ kødd, noe jeg også poengterte, slutt å vær så jævla deffansiv

Det lille jeg har lært meg har jeg lært ved å prøve å feile, og så prøve igjen, rtfm er ikke feil det heller.

Men slapp av, du får det sikkert helt fint til på første forsøk
Vis hele sitatet...
Hva du snakker om første førsøk for? Herrejesus! Jeg nevnte jo nettopp til deg at jeg har satt opp en 3-4 ganger tidligere(?) Så den ironien fra deg kan du ta med deg en annen plass! Laget ikke denne tråden for at folk skulle være en "negavit kødd". Hold deg til ts posten, eller leave.
_X_
Trådstarter
84 6
Hva hvis vil jeg ha en nettside som slikt:

1. De går inn på nettsiden
2. Registerer seg/logger inn/ eller linker seg med facebook profilen.
3. De kan legge ut ting de vil selge

Er dette noe jeg kan finne templates for?
Det er bare for å prøve liksom.. Blir ikke akuratt noe ebay/finn.no

Har helt siden jeg startet med hosting av nettsider for spill, vært drømmen min å lage en slik nettside.
Bare en liten enkel en!
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Kan du programmere? HTML? Eller vil du basically ha WordPress?
_X_
Trådstarter
84 6
Sitat av Choobe Vis innlegg
Kan du programmere? HTML? Eller vil du basically ha WordPress?
Vis hele sitatet...
Kan litt ja. Helst å starte med WordPress og gå over til HTML litt senere.

EDIT: Siden skal ikke være med at du kan kjøpe det som blir lagt ut på siden, men slikt som på finn, at kan legger ut mobilnummer og/eller mail, og blir kontaktet.
Sist endret av _X_; 10. april 2014 kl. 10:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
_X_
Trådstarter
84 6
Er det noen som har prøvd denne:

http://ixam-hosting.com
Sitat av _X_ Vis innlegg
Er det noen som har prøvd denne:

http://ixam-hosting.com
Vis hele sitatet...
Ja det er det selvfølgelig. Men nå har du jo noen sider med forslag her. Bruker du virkelig tid for å "spare" 1$ i måneden og risikere ræv brukerstøtte, treg server osv? Hadde jeg vært deg så hadde jeg hørt på de litt mer erfarne i tråden her... Host1 f.eks har kun fått skryt av brukerne. Lykke til
_X_
Trådstarter
84 6
Sitat av pidget Vis innlegg
Ja det er det selvfølgelig. Men nå har du jo noen sider med forslag her. Bruker du virkelig tid for å "spare" 1$ i måneden og risikere ræv brukerstøtte, treg server osv? Hadde jeg vært deg så hadde jeg hørt på de litt mer erfarne i tråden her... Host1 f.eks har kun fått skryt av brukerne. Lykke til
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at host1 har fått kun skryt av brukerne? Er ikke det positivt da?
Sitat av _X_ Vis innlegg
Hva mener du med at host1 har fått kun skryt av brukerne? Er ikke det positivt da?
Vis hele sitatet...
ja, er jo det han sier. Så spørsmålet er jo hvorfor du bruker masse tid på å leite etter host når du har et meget godt og rimelig alternativ der. Pengene du sparer er småpenger og du risikerer med å ende opp med et selskap med dårlig service. Host1 har utmerket service og mange bruker de her på forumet
_X_
Trådstarter
84 6
Sitat av etse Vis innlegg
ja, er jo det han sier. Så spørsmålet er jo hvorfor du bruker masse tid på å leite etter host når du har et meget godt og rimelig alternativ der. Pengene du sparer er småpenger og du risikerer med å ende opp med et selskap med dårlig service. Host1 har utmerket service og mange bruker de her på forumet
Vis hele sitatet...
Har opprettet en webhotell på host1 nå
Takk alle sammen!
Sitat av _X_ Vis innlegg
Hva hvis vil jeg ha en nettside som slikt:

1. De går inn på nettsiden
2. Registerer seg/logger inn/ eller linker seg med facebook profilen.
3. De kan legge ut ting de vil selge

Er dette noe jeg kan finne templates for?
Det er bare for å prøve liksom.. Blir ikke akuratt noe ebay/finn.no

Har helt siden jeg startet med hosting av nettsider for spill, vært drømmen min å lage en slik nettside.
Bare en liten enkel en!
Vis hele sitatet...
Poenget mitt står enda
_X_
Trådstarter
84 6
Kjøpte domenet fra host1.no på Fredag, men det er fortsatt ikke blitt aktivert...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av _X_ Vis innlegg
Kjøpte domenet fra host1.no på Fredag, men det er fortsatt ikke blitt aktivert...
Vis hele sitatet...
Da har du gjort noko galt i oppsettet av bestilling.
_X_
Trådstarter
84 6
Sitat av slashdot Vis innlegg
Da har du gjort noko galt i oppsettet av bestilling.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det mulig? Skal jo være ganske så enkelt(?)

Det står slikt på host1.no:

Kontooversikt
Antall produkter/tjenester: 1 (1) - Vis »
Antall domener: 1 (1) - Vis »

Også innpå "Mine produkter og tjenester" så står det: Webhotell - Mini og
Status: "Aktive"
Sist endret av _X_; 14. april 2014 kl. 10:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av _X_ Vis innlegg
Hvordan er det mulig? Skal jo være ganske så enkelt(?)

Det står slikt på host1.no:

Kontooversikt
Antall produkter/tjenester: 1 (1) - Vis »
Antall domener: 1 (1) - Vis »

Også innpå "Mine produkter og tjenester" så står det: Webhotell - Mini og
Status: "Aktive"
Vis hele sitatet...
Kva domene er det du har bestilt?
_X_
Trådstarter
84 6
Sitat av slashdot Vis innlegg
Kva domene er det du har bestilt?
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
http://imageshack.com/a/img62/6960/e0gn.png


EDIT: Når jeg går på Mine domener, og velger "Administrer domenet", så står dette på siden som kommer opp:
"Domain name not found".. Hva er greia da? Kan det hende at det har noe med at jeg har "å" i domene navnet?
Sist endret av _X_; 14. april 2014 kl. 13:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Ser denne tråden er gammel. Men er infoene framdeles gyldige?
github pages med en static site generator, i tillegg bruker jeg cloudflare for ssl. Koster 0,- i året for hosting (men du må fortsatt betale for domenet)