Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 17634
Hei!
Har akkurat kommet hjem med ett gram cola, da min kontakt misforsto og trodde jeg skulle ha det istedenfor speed. Iom at han ikke hadde speed og jeg kunne få cola til 300kr siden han hadde misforstått, så slo jeg til!

Har mye erfaring med cola, men da i andre land hvor jeg har hatt ubegrenset tilgang. Lurer derfor på hvilken inntaksmetode som er best for å utnytte det mest mulig? Rusen varer jo bare i 30-45 min, så må jo fylle på ganske ofte, og det har jeg ikke så veldig lyst til.

Snorte?
Droppe?
Flushe? (analt)

Takk for tips
Hvis jeg røyker det, vil ikke det bare gi meg en sinnsyk rus på 15-20 min? Det jeg er ute etter å forbedre er varigheten!
Røyke er nok også den minst kostnadseffektive metoden da mesteparten av stoffet brenner opp fremfor å evaporere.
Oralt vil gi en litt lengre rus, men etter hva jeg har forstått vil mye av stoffet bli ødelagt av magesyren (noen som kan bekrefte/avkrefte?).

Jeg leste om en metode hvor du blander ut kokainen i vann med en ørliten mengde alkohol, og putter det i nesesprayflaske. Det er mer effektivt og bedre for nesa.
Du har 1gram kokain som kostet deg 300kr? Da har du nok langtifra mengde du vil trenge for å røyke det.

Start med en grei liner og fyll på med bittesmå linere hvert 20-30minutt. Beste måten å utnytte det der på.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Enkelt å greit, Rett opp i begge nesa bora også sparer du 2 justeringer til senere.
Før du gjør noe som helst med kokainen du fikk til 300 kroner, tenk på dette: Kokain i Norge som er svært ren, nærmere 80-90%, blir betalt over 600 kroner grammet for i første ledd etter det kommer over grensa. Hvor mange ledd det har gått gjennom før det har kommet til deg er vel minst tre, og alle disse tar en SVÆRT god profitt av stoffet, ettersom at dette er en høy-risk operasjon. Om du skaffer kokain til 300 kroner grammet, er det rett og slett dritt. Selv Amsterdam, som er dophovedstaden i hele Europa, går ikke god kokain til under 50€ grammet.

Jeg vil gjette du har fått et eller annet skittent research chemical blandet med benzocaine for å få den karakteristiske bedøvende effekten. "Kokain" til 300 kroner, inneholder ingen, til ekstremt lite ekte kokain.
Sitat av sofa Vis innlegg
Før du gjør noe som helst med kokainen du fikk til 300 kroner, tenk på dette: Kokain i Norge som er svært ren, nærmere 80-90%, blir betalt over 600 kroner grammet for i første ledd etter det kommer over grensa. Hvor mange ledd det har gått gjennom før det har kommet til deg er vel minst tre, og alle disse tar en SVÆRT god profitt av stoffet, ettersom at dette er en høy-risk operasjon. Om du skaffer kokain til 300 kroner grammet, er det rett og slett dritt. Selv Amsterdam, som er dophovedstaden i hele Europa, går ikke god kokain til under 50€ grammet.

Jeg vil gjette du har fått et eller annet skittent research chemical blandet med benzocaine for å få den karakteristiske bedøvende effekten. "Kokain" til 300 kroner, inneholder ingen, til ekstremt lite ekte kokain.
Vis hele sitatet...
Han skriver jo at han fikk det billig som plaster på såret etter en misforståelse. Det er fullt mulig dealeren tok det på sin regning.
Bortimot teoretisk umulig at en person som selger amfetamin og kokain i gram har rene varer ;-)
Sitat av sofa Vis innlegg
Før du gjør noe som helst med kokainen du fikk til 300 kroner, tenk på dette: Kokain i Norge som er svært ren, nærmere 80-90%, blir betalt over 600 kroner grammet for i første ledd etter det kommer over grensa. Hvor mange ledd det har gått gjennom før det har kommet til deg er vel minst tre, og alle disse tar en SVÆRT god profitt av stoffet, ettersom at dette er en høy-risk operasjon. Om du skaffer kokain til 300 kroner grammet, er det rett og slett dritt. Selv Amsterdam, som er dophovedstaden i hele Europa, går ikke god kokain til under 50€ grammet.

Jeg vil gjette du har fått et eller annet skittent research chemical blandet med benzocaine for å få den karakteristiske bedøvende effekten. "Kokain" til 300 kroner, inneholder ingen, til ekstremt lite ekte kokain.
Vis hele sitatet...
Du får ikke 80%-90% ren cola i Norge. Selv ikke første ledd får den renheten.

Du må da for faen snorte det i deg. Det er kokain mann!
Sist endret av Zolly; 12. september 2011 kl. 11:21.
Selg det - er det en grammer kan du få bortimot 1300kr av noen.
Etter det, kjøper du 4 gram, 300kr per gr. også forstsetter du sånn

Eventuelts, bland det med nesespray
Sist endret av Saint123; 12. september 2011 kl. 11:35.
Sitat av Zolly Vis innlegg
Du får ikke 80%-90% ren cola i Norge. Selv ikke første ledd får den renheten.
Vis hele sitatet...
Kilder? Dette virker som synsing for min del. Klart det er sjeldent, men at det ikke skjer/har skjedd tror jeg ikke på.
Sitat av fetter Vis innlegg
Kilder? Dette virker som synsing for min del. Klart det er sjeldent, men at det ikke skjer/har skjedd tror jeg ikke på.
Vis hele sitatet...
Dette sier seg egentlig selv. Renhets graden på kokain er vel rundt 85 - 90 % når den blir produsert i Columbia. På veien til Norge skal den kokainen til Norge igjennom hele Europa før den når Norge. Altså, det er ikke kokain lenger når det kommer til Norge.

Du trenger vel ikke kilder for og skjønne det?

Vis du kjenner noen som drar nedover og kjøper rein kokain og smugler det selv til Norge kan du nok forevente deg ganske høyere prosenter. Men ikke fra en vannlig street dealer.

Så når du hører folk har 70-80% rein kokain kan du bare le av dem, for den sjansen er minimal.
Selvfølgelig kan man få 80-90% renhet, men da må man i så fall dra til f.eks Boliva og kjøpe og innføre det selv. Som Cartman Jr sier så blandes det ut noe vanvittig på veien til Norge. Alle skal ha en cut og da sier det seg selv at sluttproduktet blir dårlig. Renheten på kokain har jevnt og trutt blitt redusert de siste årene. Se kilde:

http://www.sirus.no/Mindre+bruk+av+c...25-SMRbWZZ.ips

Svakere stoff
Ifølge Kripos var renheten av beslaglagt heroinbase 25 prosent i 2009, noe som er historisk lavt. Den varierer mellom en prosent og 55 prosent i analyserte beslag. Den gjennomsnittlige styrkeprosenten av kokain er blitt halvert på fire år, fra 50 prosent i 2004 til 25 prosent i 2009.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Dette sier seg egentlig selv. Renhets graden på kokain er vel rundt 85 - 90 % når den blir produsert i Columbia. På veien til Norge skal den kokainen til Norge igjennom hele Europa før den når Norge. Altså, det er ikke kokain lenger når det kommer til Norge.

Du trenger vel ikke kilder for og skjønne det?

Vis du kjenner noen som drar nedover og kjøper rein kokain og smugler det selv til Norge kan du nok forevente deg ganske høyere prosenter. Men ikke fra en vannlig street dealer.

Så når du hører folk har 70-80% rein kokain kan du bare le av dem, for den sjansen er minimal.
Vis hele sitatet...
Jada, jeg bare syns det blir for bastant å si at det ikke finnes. Selvfølgelig får du ikke den renheten på gata eller gjennom stor-importen, men at det ikke skjer i det hele tatt vet jeg er tull. Vet om tilfeller hvor det er blitt testet over 80% rent. I Norge.
Sitat av KingPill Vis innlegg
Selg det - er det en grammer kan du få bortimot 1300kr av noen.
Etter det, kjøper du 4 gram, 300kr per gr. også forstsetter du sånn


Eventuelts, bland det med nesespray
Vis hele sitatet...
TS mener sier ikke at han kan kjøpe cola for kr 300....

Blande det med nesespray.. Hva i huleste skal det være godt for? Du blander ikke cola i nesespray.. For best virkning drar man det rett i nesa.
Sist endret av Zolly; 12. september 2011 kl. 12:01.
så det svir i nesa når du snorter det.

nei er litt usikker der :P kan jo være for vekt eller noe også.
Sist endret av Lonelycrab; 12. september 2011 kl. 12:01.
Sitat av Zolly Vis innlegg
TS mener sier ikke at han kan kjøpe cola for kr 300....

Blande det med nesespray.. Hva i huleste skal det være godt for? Du blander ikke cola i nesespray.. For best virkning drar man det rett i nesa.
Vis hele sitatet...
Hva med å lese seg litt opp før du leker ekspert?
Om du blander ut kokainen i vann med en ørliten mengde alkohol og benytter nesespray-beholder blir stoffet lettere tatt opp av slimhinnene i neseveiene, og du får større utbytte. Har du aldri tenkt over hvor mye virkestoff kokain-busene dine inneholder?
Sist endret av fetter; 12. september 2011 kl. 12:05.
Har du kilder på for den påstanden om at utblanding i vann + sprit gir bedre virkning?

Skulle vel heller tro at det viktigste er å hakke det best mulig opp + kanskje pusse nesa litt før man setter igang:-)
Sist endret av Zolly; 12. september 2011 kl. 12:19.
I stumpen er den beste måten om du ikkje skal skyte. Slik eg hugsar i farten er det svært høgt opptak der på grunn av ei (eller fleire) arterier som går forbi tarmen. Stoffet du administrerar går rett i blodet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Enema#R...administration
Vil ikke skyting av kokain bare medføre en ekstremt sterk rus og dermed også svært kort rus?
T.s er vel ute etter å forlenge rusen, ikke sant


-Og til dere som veit; hvor stor grad av kontroll har en pers. på cola? Man kan vel ikke bli like "speeda"/rastløs som på amfetamin?
Sitat av Zolly Vis innlegg
Har du kilder på for den påstanden om at utblanding i vann + sprit gir bedre virkning?

Skulle vel heller tro at det viktigste er å hakke det best mulig opp + kanskje pusse nesa litt før man setter igang:-)
Vis hele sitatet...
Det sier seg selv at en vannløsning trekkes lettere opp i slimhinner enn en uren pulverblanding.

Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
-Og til dere som veit; hvor stor grad av kontroll har en pers. på cola? Man kan vel ikke bli like "speeda"/rastløs som på amfetamin?
Vis hele sitatet...
Ruseffekten er ikke like påtrengende som med amfetaminer. Det kan allikevel være ukontrollerbart da man fort kan bli aggressiv, korttenkt og arrogant samtidig som man føler seg helt normal.
Sitat av Zolly Vis innlegg
Du får ikke 80%-90% ren cola i Norge. Selv ikke første ledd får den renheten.

Du må da for faen snorte det i deg. Det er kokain mann!
Vis hele sitatet...

? Selvsagt får du det. Noe de store kokainsakene som går i Norge nå er et bevis på. Du har de som smugler inn kokain independent fra amsterdam og de forskjellige ligaene, da ligger førsteleddet på 50-70%. Og du har endel som oppererer slik media forteller oss, med direkte smugling fra brazil/bolivia/colombia hvor de smugler kokainpasta. Da er det 80-90%.
Sitat av hideout Vis innlegg
? Selvsagt får du det. Noe de store kokainsakene som går i Norge nå er et bevis på. Du har de som smugler inn kokain independent fra amsterdam og de forskjellige ligaene, da ligger førsteleddet på 50-70%. Og du har endel som oppererer slik media forteller oss, med direkte smugling fra brazil/bolivia/colombia hvor de smugler kokainpasta. Da er det 80-90%.
Vis hele sitatet...
Har det med å generalisere en smule:-) Det jeg mener er at det aller meste av kolaen som kommer til Norge ikke har en renhetsgrad på 80-90%. Jeg mente ikke at det aldri forekommer. Selvfølgelig har du noen som tar inn kvalitetscola direkte fra Peru, Colombia eller Bolivia, men det utgjør en veldig liten del av den totale mengden kokain som kommer til Norge. Det meste av kokainet som kommer hit fraktes fra Sør-Amerika til Vest-Afrika, middtøsten, Øst-Europa og deretter til Skandinavia. Noe kommer også via Amsterdam. Mange av leddene blander ut varen og sluttproduktet blir dårligere og dårligere. Det viser også statistikk fra Kripos som slår fast at gjennomsnittlig styrkegrad nesten er halvert på noen få år.

Hvilke store kokain saker er det du referer til?

For å si det sånn så er saken i Bolivia (ca 20 kg) ikke representativ for hvordan mesteparten av cola ankommer Norge. Alt for risky å smugle direkte fra Sør-Amerika på den måten. Men ja, den forsendelsen hadde nok høy styrkegrad.
Sist endret av Zolly; 13. september 2011 kl. 13:05.
Sitat av Zolly Vis innlegg
For å si det sånn så er saken i Bolivia (ca 20 kg) ikke representativ for hvordan mesteparten av cola ankommer Norge. Alt for risky å smugle direkte fra Sør-Amerika på den måten. Men ja, den forsendelsen hadde nok høy styrkegrad.
Vis hele sitatet...
Shit. Hvis 20 kg buffes ned fra 100% til 10%. Sitter man igjen med 200 kg (= 200 000g). Det er nok til 1,14g kokain til hver enkelt innbygger i Trondheim (ca 174 326). Hvis hele Trondheim møter opp med en tusenlapp på Torvet en gitt dato for å få utrasjonert kokain, sitter man igjen med 174 326 000. BRUTTO!
For å svare trådstarter: snort det, og smør gjerne litt i tannkjøttet, dette blir også absorbert, også blir du nummen og fin i kjeften om det er gode varer (eller bøffet ut med lokalbedøvende, høhø). Hakk det godt, da absorberes det raskere i nesen og tas opp uten at det blir om til drypp og renner bak i halsen og ned i magen hvor det har mye mindre effekt.
Sitat av Wolfram Vis innlegg
Shit. Hvis 20 kg buffes ned fra 100% til 10%. Sitter man igjen med 200 kg (= 200 000g). Det er nok til 1,14g kokain til hver enkelt innbygger i Trondheim (ca 174 326). Hvis hele Trondheim møter opp med en tusenlapp på Torvet en gitt dato for å få utrasjonert kokain, sitter man igjen med 174 326 000. BRUTTO!
Vis hele sitatet...
Hehe, fett!
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Og til dere som veit; hvor stor grad av kontroll har en pers. på cola? Man kan vel ikke bli like "speeda"/rastløs som på amfetamin?
Vis hele sitatet...
De fleste gangene har jeg opplevd å bli våken. Veldig klar over hva som skjer.
Men har hendt at jeg har blitt hissig og gærn å. Veldig forskjellig, skal sies at jeg alltid har blandet med alkohol å rykings.
Alkohol kan forlenge rusen pga omdannelsen til kokaetylen.

http://no.wikipedia.org/wiki/Kokaetylen
Sist endret av Esnc; 17. september 2011 kl. 07:29.
▼ ... flere år senere ... ▼
Enemy of the snut
Sitat av sofa Vis innlegg
Før du gjør noe som helst med kokainen du fikk til 300 kroner, tenk på dette: Kokain i Norge som er svært ren, nærmere 80-90%, blir betalt over 600 kroner grammet for i første ledd etter det kommer over grensa. Hvor mange ledd det har gått gjennom før det har kommet til deg er vel minst tre, og alle disse tar en SVÆRT god profitt av stoffet, ettersom at dette er en høy-risk operasjon. Om du skaffer kokain til 300 kroner grammet, er det rett og slett dritt. Selv Amsterdam, som er dophovedstaden i hele Europa, går ikke god kokain til under 50€ grammet.

Jeg vil gjette du har fått et eller annet skittent research chemical blandet med benzocaine for å få den karakteristiske bedøvende effekten. "Kokain" til 300 kroner, inneholder ingen, til ekstremt lite ekte kokain.
Vis hele sitatet...
Gammel tråd, men ønsker likevel å kommentere min egen erfaring er enig med Sofa, uansett hvilken land det kommer fra; om det er Amsterdam, Mexico, Bolivia og/eller Peru (eller lignende) er det garantert utbøffet, men du skal fremdeles kjenne den bedøvende effekten. og den kan være et tannlegemiddel; http://www.bt.no/nyheter/innenriks/B...n-2661162.html. Sistnevnte link er dog noen år gammel, men brukes fremdeles (jeg har personlig spurt en bekjent innenfor tannhelse-tjenesten.

Produktet vil m.a.o. fungere, men du vil nok trenge redosering oftere enn normalt. Som Sofa sier, uansett hvilket land det kommer fra til Norge, vil produktet ville utblandet.. Slik er det bare, de øverste/første leddende vil ha mest mulig profitt for produktet, og det samme gjelder leddende som de selger/kriter til.
Skyll nesen før du går ut. Så drikker du tre halvlitere med øl før du starter å snorte. Ikke start med for mye, da vil de neste redoseringene merkes mindre. Du kan gjerne blande et gram i en nesespray flaske, dette skal gi litt bedre opptak. Det er mulig å åpne Otrivinflasker med en smørkniv og litt kraft.
Sitat av fetter Vis innlegg
Kilder? Dette virker som synsing for min del. Klart det er sjeldent, men at det ikke skjer/har skjedd tror jeg ikke på.
Vis hele sitatet...
"Ifølge de generelle trendene rapportert fra EMCDDA har også
renheten på kokain økt. I Norge var gjennomsnittlig
styrkegrad i kokainbeslag omtrent uendret i 2014,
på rundt 33 %".


Kilde Kripos trendraport 2016: https://www.politi.no/vedlegg/lokale...dlegg_3188.pdf

Det er definitivt ikke oppi 80-90 % rent. Ville ikke tatt sjansen på cola i Norge i det hele store, det er sannsynligvis blandet ut med så sykt mye dritt når det kommer inn i landet at hele cola-følelsen forsvinner i rusen av alt annet skvip. I tillegg er det sykt overpriset.
Sitat av sofa Vis innlegg
Kokain i Norge som er svært ren, nærmere 80-90%, blir betalt over 600 kroner grammet for i første ledd etter det kommer over grensa.
Vis hele sitatet...
Har du kilder på at kokainen som blir tatt inn i landet i første ledd er 80-90 %? Det høres ekstremt mye ut. Norge er ikke akkurat første stoppested fra Colombia.

Fuck, gammel tråd, drit i det
Sist endret av tamagotchi; 6. april 2016 kl. 01:37.
Lag stripene på en varm tallerken, da kicker det mer balle.
Er godt forklart på google.