Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1269
Hei har kjøpt ny tv og vert uten tv kanaler veldig lenge, der jeg bor var antenne pluggen i veggen vekke. så jeg gikk opp på taket og kikket på antennen, det går 1 kabel fra antennen og in i en box som jeg har tatt bilde av, den fra antenne går inn på input(hvit) også går det en ut fra rød output inn til besteforeldrene til dama og di har kanaler. så plugget jeg vår som vi kjøpte på biltema inn på den blå input sia det er den eneste ledige., også inn i den motakeren vi har, og kortet står i og alt. men finner ingen kanaler når den søker, også¨ringer bestemora plutselig og sier di har mista signalet der inne:S noen som har peilig på dette? selv har jeg ikke peilig bryr meg ikke om tv, men dama vill så gjerne se på tv:P den motakeren vi har var bare en hu fikk av foreldrene med kort, kan dette være problemet?
http://i49.tinypic.com/2u8gvu8.jpg

sorry ikke så flink til sånne ting her bilde ble litt vell stort lol
Heilt canooon
Prøv å koble deg til den røde.
Du kan nok bare få signal fra output. Det er kanskje mulig å splitte signalet fra den røde outputen, men hvordan du skal gjøre det vet jeg ikke.
Trådstarter
7 0
ja tenkte og det kansje må ha en ann sånn box kansje en splitter eller no ? den røde går til besteforeldrene så kan ikke nappe den hehe:P
Heilt canooon
Er plass til to kabler der, skru din kabel på høyresiden.
Trådstarter
7 0
ja pokker det så jeg ikke før nå :P skal beine opp på taket og koble om med en gang

tror jeg trenger en egen antenne fant jeg ut av:P