Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2280
Jeg er i den situasjon at jeg gjerne ville ha satt pris på om dere kunne komme med forslag til enkle spill jeg kan spille på skole-pcen.

De jeg allerede har :

-Flåklypa
-Jibbin'
-Legoland
-Lego Racers
-Conchord Fliers Video Game
-Elma
-Icy Tower

Lignende spill jeg ønsker.

STOORT pluss hvis det ikke krever mye bruk av mus. Også gjerne lett å alt+tabbe ut av.
Mario Forever

SNES-emulator m\spill
Sitat av prenix Vis innlegg
Mario Forever

SNES-emulator m\spill
Vis hele sitatet...
Vi spilte Mario i hele fjor! Det var noen som hadde stått bak oss å tatt bilder, og alle hadde Mario på skjermen, imens læraren viste på tavlen!
Sitat av A-H Vis innlegg
Vi spilte Mario i hele fjor! Det var noen som hadde stått bak oss å tatt bilder, og alle hadde Mario på skjermen, imens læraren viste på tavlen!
Vis hele sitatet...
Du er kul!

OT: Forskjellige flash spill på 123spill etc. er jo alltid gøy. Ellers har du det nye battlefield heroes. Ganske så underholdene.
Sitat av A-H Vis innlegg
Vi spilte Mario i hele fjor! Det var noen som hadde stått bak oss å tatt bilder, og alle hadde Mario på skjermen, imens læraren viste på tavlen!
Vis hele sitatet...
Haha. Ikke mulig... og ingen lærere merket noe når alle elevene så på pc'n og ikke på læreren?

TmNations Forever er en klassiker i klassen min. Spiller lan med hele klassen
HAHA, hva for noen lærere har dere egentlig?: D vi får ikke bruke pcer engang:P
Sikkert IKT..
Stepmania er jo alltid en slager når timene blir for kjedelig, for meg iallefall :P

Du får lastet ned programmet Her
Og sanger Her (bruk søkefunksjonen )
Counter strike 1.6?
Me speler det så ofte me kan på skulen. Riktig nok crackede versjoner.

Heroes III
Football manager?
Peggle er jo en klassiker.

Ellers har det blitt mye Zelda og Mario Kart.
Ja, du kjem langt med ein N64-emulator.
Jeg tror ikke de spille sidene som www.123spill.no og www.1001spill.no. Skolen har sperret de fleste av de kjente spillesidene.
Sitat av rs-dude Vis innlegg
Jeg tror ikke de spille sidene som www.123spill.no og www.1001spill.no. Skolen har sperret de fleste av de kjente spillesidene.
Vis hele sitatet...
Man kan jo bruke proxy da
I klassen min spiller vi cs 1.6 lanversion. da er det lan ftw
Sist endret av mo3; 6. mai 2009 kl. 16:07.
Age of empires 2: expansion

Counter strike 1.6

Peggle, legoracers :P

fm, pokemon på emulator :P
resident evil 2, live for speed, team fortress classic.
Warcraft 3, flatout 2, red alert 2, DX-Ball og star wars: republic commando :P

de funker på min skole pc hvertfall, går mye i Age of empires hvis mi har noen lange pauser :P
Det som er populært her borte er:

GameBoy Advanced emulator (som oftest med de rød/blå/gul pokemon eller zelda)
N64 emulator (mariokart og super smash har vært greia)

Resten er nevnt over, om læreren ikke kommer med en gang er stepmania min favoritt
Går for det meste i SNES emulator, med mario og alle mulige andre spill.
CS1.6 cracka versjon som vi pleier å spille klasse mot klasse osv.
ELMA.
Vi har faktisk spilt Age of Mythology i en hel engelsktime, krever en del bruk av datamus dog. Også ble det en del starcraft etter hvert (mitt liv for Aiur).
Sitat av Asoke Vis innlegg
Man kan jo bruke proxy da
Vis hele sitatet...
Haha, det tenkte jeg på.. Men hvertfall bærumskolene har blokket det også..
Om dere har mulighet til det er det kjempegøy med LAN-spill der folk i klassen kan spille mot hverandre og kommunisere. Vi spiller ofte CS i timene ved hjelp av eget AP (uten internett) som kan gjemmes bort i en krok/i et skap/i en sekk osv, bare det er tilgang på strømuttak, som det ofte er mye av i klasserommet på grunn av mange ladere osv.

EDIT: CS krever mye bruk av mus, men det finnest andre morsomme LAN-spill.
Sist endret av plohg; 6. mai 2009 kl. 23:00.
Sonic the hedgehog 1-3. Sonic and Knuckles. Prøv å bli supersonic. Eller hypersonic hvis du er skilla.
Forskjellige Sega spill. Og Div Nintendo spill. Spilt sykt mye Didykong racing på skolen, samt Golden eye.
WoW. Warcraft 3. Ikke så gøy med wow på skolen, siden da mister man fort litt for mye av det læreren sier.
I wanna be the guy. Tror dette er det vanskeligste 2D spillet jeg har spilt. Brukte et par uker på å klare det.
Masse kule Flash spill, liker sånne "Escape From The Room" spill. Bart bonte eller noe sånn heter han som jeg synes har laget de beste.
Live For Speed.
Å ikke minst kabal!