Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2593
Hallo, alle gamere!

Tenkte å lage en tråd(min første), der spillere viser frem bilder av sin stolte Skyrim-figur! Ettersom mange forteller hva slags gear og weapons folk har anskaffet, har jeg over lengre tid vært svært nysgjerrig på hvordan selve figurene til folk ser ut! Håper denne tråden blir fylt med bilder av mange kule characters!

Her er i allefall min, level 35 Nord:

http://imageshack.us/photo/my-images/835/skyrimfq.png/
Dette er min "hoved" character da, som jeg har fullført main story ++ på

Lvl 39 Khajit

Lvl 12 High elf transvestitt :P

Holder nå på med en Orc jeg skal kjøre heavy armor på, sniking ble litt enkelt etter hvert synes jeg.
Om noen lurer så spiller jeg det på PC
Sist endret av Goyhest; 7. desember 2011 kl. 17:50.
Sitat av Goyhest Vis innlegg
Holder nå på med en Orc jeg skal kjøre heavy armor på, sniking ble litt enkelt etter hvert synes jeg.
Om noen lurer så spiller jeg det på PC
Vis hele sitatet...
Samme her

Først hadde jeg en Dark Elf med stealth. Fikk bonuser som tilsammen ga damage x30! 1 hitter alt med dagger, til og med drager....

Nå har jeg begynt på nytt med en pure Mage på Master dificulty Blir gøy!
Kult hvis folk poster bilde uten hjeln. Da ser man hvordan man har customiza ansiktet.

(klikk for større bilde)

Min lvl 53 Nord. Dualwielder swords/daggers, 100 sneak etc.
Sist endret av Zyke; 7. desember 2011 kl. 18:09.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Jaokei, litt OT men prøver meg: Er det verdt å kjøpe skyrim? Spilte wow før og syns det var artig, men gikk lei i 85.. Spiller nå bare litt bf3 og cs th0
Sitat av orbeck Vis innlegg
Jaokei, litt OT men prøver meg: Er det verdt å kjøpe skyrim? Spilte wow før og syns det var artig, men gikk lei i 85.. Spiller nå bare litt bf3 og cs th0
Vis hele sitatet...
definitivt eller jeg lasta ned
Sitat av orbeck Vis innlegg
Jaokei, litt OT men prøver meg: Er det verdt å kjøpe skyrim? Spilte wow før og syns det var artig, men gikk lei i 85.. Spiller nå bare litt bf3 og cs th0
Vis hele sitatet...
Hvis du er ute etter et skikkelig rollespill uten grenser, er det en kjempeanbefalning. Har spilt WoW i 4 år, og man forstår ikke hva et ordentlig rollespill innebærer før man har prøvd Skyrim!
Sitat av AndreasWB Vis innlegg

(klikk for større bilde)

Min lvl 53 Nord. Dualwielder swords/daggers, 100 sneak etc.
Vis hele sitatet...
Ossen armor?
Sitat av WayGone Vis innlegg
Ossen armor?
Vis hele sitatet...
Daedric, er om jeg ikke tar helt feil spillets beste tunge rustning.
Sitat av inDefectz Vis innlegg
Hvis du er ute etter et skikkelig rollespill uten grenser, er det en kjempeanbefalning. Har spilt WoW i 4 år, og man forstår ikke hva et ordentlig rollespill innebærer før man har prøvd Skyrim!
Vis hele sitatet...
Nå får jo Skyrim slakt for at det ikke er et ordentlig rollespill, og det er jeg enig i. Ser ikke på det som et ordentlig rollespill på mange måter, det blir i mine øyne en form for adtavture-spill med rollespill-elementer. Så vil ikke si du har prøvd et ordentlig rollespill når du har spillt skyrim.

Men det er helt klart et bra spill; absolutt verd pengene.
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Vis hele sitatet...
.............[COLOR="Red"]ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้[/COLOR]
råeste armor ever!

skal ha daedric når jeg skal lage warrior

kommer med bilde av min senere Khajiit sneak assasin
ArbeidsledigProletar
Sitat av etse Vis innlegg
Nå får jo Skyrim slakt for at det ikke er et ordentlig rollespill, og det er jeg enig i. Ser ikke på det som et ordentlig rollespill på mange måter, det blir i mine øyne en form for adtavture-spill med rollespill-elementer. Så vil ikke si du har prøvd et ordentlig rollespill når du har spillt skyrim.

Men det er helt klart et bra spill; absolutt verd pengene.
Vis hele sitatet...
Les denne artikkelen. Jeg er enig i påstanden om at sjangre rett og slett dreper kreativitet, skaper kunstige hindringer som ikke trneger å være der, spill skal ikke være nødt til å følge faste kriterier.
Bilde.
Sist endret av Batabusa; 8. desember 2011 kl. 02:46.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Les denne artikkelen. Jeg er enig i påstanden om at sjangre rett og slett dreper kreativitet, skaper kunstige hindringer som ikke trneger å være der, spill skal ikke være nødt til å følge faste kriterier.
Bilde.
Vis hele sitatet...
jeg har sett den før, og jeg er veldig enig i det som blir sagt det; men det forandrer ikke det faktum at Skyrim ikke er et ekte rollespill. Poenget jeg får ut av den kommentaren er jo at man sitter igjen med. "Men trenger skyrim å være et ekte rollespill? Og prøver det på det?". Svaret for meg er nei i begge deler. Det er et bra spill, i mine øyne et veldig bra spill (om man ser bort i fra alle bugsene, og litt repeterende kamper mot drager). Men det er fortsatt ikke et ekte rollespill. Men ikke se på det som noe negativt.

Men om du ser etter et ekte og ordentlig rollespill på data, så er Skyrim ikke det spillet du ser etter; selv om det bruker enkelte elementer fra sjangeren.
Tror dessverre denne tråden blir kjedelig. Alle som er over lvl 15 skaffer seg jo lett daedric/dragon scale armor som er de beste. Så med mindre man prøver å style karakteren i mindre bra armor for å få et bra bilde kommer det til å bli mye bilder av daedric å dragon scale.