Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 715
Hei ligger sikkert en tråd på dette ute men har sykt dårlig tid og trenger nett asap,
Jeg skulle koble meg opp på kompisen min sin pc da vi var på lan, hadde sett på youtube at det gikk ann og sende ting over nettet, men jeg gjorde en stor feil da jeg skrev feil ip adresse i der hvor netverksmaske osv. var. problemet nå er at jeg mangler internett tilkoblling dvs, at jeg har den 1354 og lan tilkobling men ikke internett svar fort ville vært kjekt!

Mvh eNIK01
Hva med å reinstallere driveren? Virker som oftest.
Det høres ut som om du har aktivert statisk IP-adresse, dvs angitt en selv. Hvis dette er tilfellet, skulle det funke greit å bytte tilbake til dynamisk (da vil du motta en fra routeren din).
Hvis ikke, trenger vi en mer utdypet beskrivelse på hva du har gjort for å kunne hjelpe.
Trådstarter
5 0
jaja skulle gjerne ha byttet, men problemet ligger i å finne det stedet der nettverksmasken osv. er, noen ide om hvordan jeg kan få opp den boksen igjen? altså hvor jeg kan skrive inn statisk ip og bytte til dynamisk?, jeg har vært inne på start->mine netverkstilkoblinger men der ligger bare 1354 og LAN som sagt, så får ikke opp den boxen hvor jeg kan bytte til dynamisk! takk for svar btw
Dobbeltrykk på nettverkstilkoblingen - Egenskaper - TCP/IP - "Motta automatisk"
Trådstarter
5 0
takk<3 funket fett