Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1190
Hei alle sammen.
på mandag morgen skulle jeg gå inn på msn' min og e-mail og jeg kom ikke inn.
Det viste seg at noen hadde funnet ut passordet og gått inn på alle mulig kontoer jeg har inkludert wow, steam,msn skype. Nærmest alt jeg har.

Helt siden mandag har jeg formatert pc'n min 2 ganger etter å ha fått masse virus i håp på å laste ned et hacke programm til å få alt tilbake.

Til saken.
Er det noen som har noen GODE linker til ett "hacke tool" som kan hjelpe meg å få alt tilbake?

Jeg har sendt mailer til blzzard ,steam skype folka og bla bla bla ,men TTT ting tar tid.

Ps. Er fersking så hvid dette er feil sted å legge en tråd på så beklager jeg på det sterkeste.

MVH Nikolas.
Nei, du får nok ikke noe program som du bare kan trykke "hack account" på.
NCN
Trådstarter
7 0
Hehe jeg har litt peilig på data så hvis noen kan noen "koder" eller et eller annent del det please!
Jeg er tre lvls fra 80 og har sagt til meg selv at i lvl 80 er det slutt med wow.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Da ble det vel slutt 3 levels før da - det er ikke noen måte å "hacke" til seg accounts fra forskjellige steder. Det er det stort sett idioter og folk med ekstremt lite datakunnskap som snakker om.
NCN
Trådstarter
7 0
Jeg snakker ikke bare om wow her. Jeg snakker om e-mail (MSN) er det absolutt ingen måte å hacke den tilbake?
Kun hvis du husker det hemmelige passordet ditt, ellers ingen måte.
Virker som kineserne har hatt et raid på wow accounter nå i jula, ja..
31.12 kl 10.00 oppdaget jeg det først.. Kom ikke inn på wow..
Prøvde så å resette passord, men fikk feilmeld. på epost..
Sjekket emailen min, og de har vært der også, for å godkjenne epost endring (siste gang jeg har samme passord begge plasser...) Scannet PC for virus, ingenting.. Endret så passord for epost, samt sende mail til blizzard ang. hva som har skjedd.
Til nå har min lvl 80 warlock levlet 1-375skinning, samt allt gear på min 79 paladin (main) er borte, og det har blitt solgt massevis av blacksmithing epics jeg hadde klar til lvl80 på AH..
Virker som supportfolka har fri nå i forbindelse med nyåret, da jeg ikke har hørt noe i hele dag..

Sitter igjen med spørsmål om hvordan i huleste de har greid å knekke passordet mitt, da det ikke var noe av keyloggers etc på PC'en i det hele. Jeg har aldri delt det med noen heller, og det er ikke et enkelt passord, scorer strong på Microsoft password checker

Rare er at også guildleaderen min mistet sin account nå denne morgenen, og hun bor i Belgia...

Menmen, blizzard klarer nok å ordne opp i det meste etterhvert..
Høres nesten ut som en feil hos Blizzard det her, det er sånne dager jeg er glad for at jeg ikke spiller WoW.
Apropos, hvis du skal finne tilbake passordene dine så må du vel på hotmail ha satt hemmelige spørsmål, eller andre måter å kjøre recovery på. Det å "hacke" tilbake passordet ditt ser jeg som høyst usannsynlig, du må isåfall vite nøyaktig hvem som bruker kontoen din, så bryte deg inn evt. bruke keylogger for å skaffe det. Tror nok det er lettere å snakke med øvrigheita.
Sist endret av Astron; 1. januar 2009 kl. 02:43.
Har fått hotmail accounten min hacket før, det gikk veldig greit fra hotmail's side, ga dem beskjed om at jeg var hacket, ble bedt om å oppgi opplysningene mine (hva som var på e-mailen osv) og fikk resetta passord og secret word etter noen dager
Alle jeg kjenner som spiller wow (er en del) har ikke hatt problemer med dette. Jeg vet at som jeg og de andre, har ikke vi ikke sagt passorda vårres en eneste gang til andre folk. Jeg ble uansett happy for at jeg hadde den dog. Diller rundt med 80 DK, var greit å se at han var der .P
NCN
Trådstarter
7 0
Har prøvd å maile microsoft jeg å, bare tull alt sammen, kan du linke mail adressa du sendte til?
Ringte blizzard i dag. de har fått meilene mine og bla bla bla , jeg sa hvis du ser på opplysningene mine kan du fikse detta på 2 minutter, men nei da. annen avdeling... At det går ann. Sett meg over til del avdelingen da vel!! Nei det kan bare kontaktes via webform..... Jesus Christ.
Håper jeg kjenner han som har hacka meg for da skal jeg knuse tenna ut av kjeften på han :@
Har de klart å finne ut av det hemmelige passordet ditt? Beklager hvis du har sagt at de har dette fra før, men kan være noe jeg ikke har fått med meg.
NCN
Trådstarter
7 0
Det hemmelige passordet mitt var: Favoritt farge. Det kunne bikja mi klart. 5 forsøk så har du fargen.
Favorittfarge! Genialt.
blå?

Hvis du har et lett hemmelig passord så er det jo din egen skyld.
Ja! Det var kanskje ikke det beste. Men tror alikevel det skal være en måte å få den tilbake, men det må nok litt god tolmodighet til om man skal kontakte Microsoft.
NCN
Trådstarter
7 0
Ja,
Jeg vet det er KJEMPE dumt å ta favoritt fargen som hemmelig spørsmål.
Jeg er klar over dette.
Alt jeg vil er å få hotmailen min tilbake. Jeg har viktig info der.
Dere trenger ikke minne på hvor dum det var å ta farge som hemmelig spørsmål, bare hjelpe meg!
Ring Microsoft ellernoe. Har hørt om folk som har fått det tilbake slik, men er ingen garantier.