Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 743
Jeg ble ikke godkjent for ESTA for å reise inn i USA grunnet bruke av hasj. Jeg fikk godkjent visum men da må jeg ta en medical examination først. Noen som vet hva dette går ut på. Takk
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Første treff på google:

What should i expect of the medical examination
The applicant must show his/her passport (or other photo identification) and appointment letter to the doctor during the medical examination.

The medical examination will include a medical history review, physical examination, chest X-ray and blood tests for syphilis.

The physical examination will at least include examination of the eyes, ears, nose and throat, extremities, heart, lungs, abdomen, lymph nodes and skin.

In some countries, the panel physician will send the results to the U.S. Embassy/Consulate directly. In other countries, the panel physician will give the applicant his/her medical exam results in a sealed envelope and an x-ray which the applicant must bring to the interview.

Note: The medical examination is not a complete physical examination. Its purpose is to screen for certain medical conditions relevant to U.S. immigration law. The panel physician is not required to examine you for any conditions except those the U.S. Public Health Service specifies for U.S. immigration purposes, nor is the physician required to provide you with diagnosis or treatment even though other matters related to your health might be discovered. This examination is not a substitute for a full physical examination, consultation, diagnosis, or treatment by your primary health care provider.
Vis hele sitatet...
Kilde: Travel state.gov
Sist endret av Dodecha; 13. februar 2024 kl. 12:22.
Sitat av derek jeter Vis innlegg
Jeg ble ikke godkjent for ESTA for å reise inn i USA grunnet bruke av hasj. Jeg fikk godkjent visum men da må jeg ta en medical examination først. Noen som vet hva dette går ut på. Takk
Vis hele sitatet...
Derfor du må svare nei på kriminell bakgrunn
Sist endret av Drugs; 13. februar 2024 kl. 15:25.
Sitat av Drugs Vis innlegg
Derfor du må svare nei på kriminell bakgrunn
Vis hele sitatet...
Hvordan kan det ha noe å si, er det på rulleblad vet de jo om det!?
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Hvordan kan det ha noe å si, er det på rulleblad vet de jo om det!?
Vis hele sitatet...
Rullebladet deles ikke med andre land. Du kan bli tatt ut i kontroll på flyplassen der de ber om "bevis" på ren historie har jeg hørt. Men har aldri skjedd med meg på mine 5-6 turer.
Det hadde ikke falt deg inn å kontskte fastlegen din? Du sier jo det står MEDISINSK undersøkelse. Men jeg forventer vel or mye av menneskeheten til å vite sånt selv i dag. Sukk og kvakk,
Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Det hadde ikke falt deg inn å kontskte fastlegen din? Du sier jo det står MEDISINSK undersøkelse. Men jeg forventer vel or mye av menneskeheten til å vite sånt selv i dag. Sukk og kvakk,
Vis hele sitatet...
Fastlegen har ingenting med dette å gjøre. Må bestille time med deres panel physician.

Sitat av Drugs Vis innlegg
Derfor du må svare nei på kriminell bakgrunn
Vis hele sitatet...
Ærlighet varer lengst😉

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Første treff på google:

What should i expect of the medical examination


Kilde: Travel state.gov
Vis hele sitatet...
Jeg var mer ute etter hvilken type drug screening de gjør.
Sist endret av derek jeter; 13. februar 2024 kl. 16:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av derek jeter Vis innlegg

Jeg var mer ute etter hvilken type drug screening de gjør.
Vis hele sitatet...
Leste du linken jeg sendte? De gjør ingen drug screening, de tester deg for sykdommer.

The medical examination will include a medical history review, physical examination, chest X-ray and blood tests for syphilis.
Vis hele sitatet...
Sitat av Drugs Vis innlegg
Rullebladet deles ikke med andre land. Du kan bli tatt ut i kontroll på flyplassen der de ber om "bevis" på ren historie har jeg hørt. Men har aldri skjedd med meg på mine 5-6 turer.
Vis hele sitatet...
Jøss! Gøy å lære noe nytt! Takk for oppklaring!
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Leste du linken jeg sendte? De gjør ingen drug screening, de tester deg for sykdommer.
Vis hele sitatet...
I mitt tilfelle skal de gjøre drug screening.