Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 678
Hei.
Trenger en PC som er minst 16 GB og 1 TB SSD. Den må kunne kjøre visualisering. Noen med ett tips? Håper rundt 10.000.-

Noen med tips?
Hva slags visualisering? Om det er heftig 3d grafikk så blir 10.000 alt for lite
Jeg har en Lenovo til 9995,- med 1 T som ser ut til å passe deg. Kjøpt på Elkjøp Storo.
Mange folk som bruker og "kaster" knallgode laptoper på finn til 50-60% av kjøpspris bare et halvt år etter at dem kjøpte de.

Anbefaler deg å sjekke ut.
Trådstarter
Jeg trenger den til mandag.
Sett på den PC; men er den kraftig nok til å takle visualisering? Den på Elkjøp.

Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Hva slags visualisering? Om det er heftig 3d grafikk så blir 10.000 alt for lite
Vis hele sitatet...
Nei, tviler på det. Det er mer styring av nettverk og slikt. Så tror ike det er major krav.
Sist endret av andan; 14. oktober 2023 kl. 08:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Mange folk som bruker og "kaster" knallgode laptoper på finn til 50-60% av kjøpspris bare et halvt år etter at dem kjøpte de.

Anbefaler deg å sjekke ut.
Vis hele sitatet...
Men da lurer jeg på hvorfor. Er maskinen dårlig? Eller vil hn bare ha en enda nyere?
Kan det stemme at du mener virtualisering?
Du sier veldig lite. Visualisering, snakker vi om AutoCAD eller cinematagrofi og 3D rendering , eller er det virtuelle maskiner, altså virtualisering?


Si hvilket fag du går. Du bør klare deg med en pc til ca 12k uansett hva da fag du går.