Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 11693
Har nylig kjøpt meg Netflix og ble nesten sjokkert da det ikke var en mulighet å la være å ha på tekst i det hele tatt, og engelsk også.
Er det bare jeg som har gått glipp av noe eller er det sånn?
Har en norsk versjon...
Umulig faktisk. Er nok ikke bare den norske som er slik virker det som.
Har fått tekst på alt jeg har sett på så langt, blant annet serier og filmer..

Det er ikke alltid Norsk og Engelsk i lag, men d er alltid en av dem, av de filmene/seriene jeg har sett.

BTW, har norsk netflix, + amerikansk
Skumma igjennom svara fra netflix på hardware.no her om dagen når de hadde nettmøte.
Her er et av spørsmåla og svaret, håper det hjelper :-)

Turn off subtitles?

Spørsmål fra Grizzler:

For alot of us who usually download series, we watch them without subtitles.

I've noticed (for example on How I met your Mother) that you cannot turn off subtiltes? Why is this not an option?

Reading subtitles takes away the focus from the movie/tvseries alot..

Svar:

For many titles on Netflix we offer full flexibility when it comes to subtitles and audio options, giving you the option to turn these on and off as you please. However, there are some titles where we were only able to license the movie or show with subtitles embedded. Unfortunately this is not up to us.
Sist endret av Curver; 11. desember 2012 kl. 22:26.
Hvis du bruker AppleTV er det bare å holde inne knappen i midten på den lille fjernkontrollen i 3 sek, så hopper det opp en undertekst meny!
Ser Weeds på netflix at the moment, har mulighet til å skru av subtitles. (Windows8-app.)
http://bildr.no/image/1340937.jpeg
Fungerer på alle serier hos meg. Nede i høyre hjørne skal det være en firkantet tekst boks thingy. Hold over den så kan du velge å skru av undertekster.

Edit; vet ikke om dere klarer å se bildet.