Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 5705
Lupe Fiasco med Superstar --> Akustisk, den liker chicksa. Jeg får skryt for å synge å rappe, selv om lacker vocal skills. Sier de sikkert bare for å være snille.
Eneste sangen jeg kan på gitar omtrent.

Ellers spiller jeg bass, så jeg smeller til med Can't stop av RHCP, eller Hysteria av muse (om det er vors her)
Sist endret av Biggie smalls; 2. februar 2013 kl. 04:58.
Sitat av Potetmix Vis innlegg
Ingenting er verre enn folk som spiller gitar på nach. Det skulle vært selvforsvar å skade de.
Vis hele sitatet...
Det er din mening. Husk at ting går begge veier.

Det kommer an på hvilket miljø og hvilken type folk du henger med.
Eg har selv mange musikkfrelste venner, og vi spiller ofte gitar på nach og lager forskjellige leker ut av det. Om det er noen der som ikkje liker det og vil ha raveparty på nach, så er det den personen som blir minoriteten og får alt hatet i trynet.
Kan veldig fort bli kleint, ja. Kommer veldig an på settingen. Synes alltid det er hyggelig hvis man er på nach på bygda med litt eldre generasjoner, og flere spør etter Neil Young eller Pink Floyd. Og blir man sendt på oppdrag av hele gjengen for å hente gitar, da er det liksom greit. Men kunne aldri prakke det på noen stakkarer uten videre. Nå hater jeg egentlig typiske allsanger, da. -Tore Tang? Nei den "kan jeg desverre ikke"
Om det er folk der som avskyr det burde man bare la være. HAr aldri opplevd et vellykket resultat untatt én gang med KFUM/KFUK, Tensing. Og de jævlene gliser uansett hva festen kaster mot dem.
Men nå handler ikke tråden om dine meninger ok? Greit jeg skriver my offtopic men det holder nå. Du kan eventuelt lage en egen tråd om emnet eller finne en som handler om det? beklager vist jeg virker overlegen eller sjefete nå men plz stop hatingen i denn tråden k?
spill i det minste noe som ikke handler om søt sommer romanse. Som Pumped up Kicks eller noe.