Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1466
har lyst på hjemmeside uten at det koster et øre. så derfor lurer jeg på om alt på wordpress er gratis med domene og webhotell.
takker for svar
Det finnes flere gratis webhosts, som f.eks 000webhost. Nå er ikke de gratis hostingtjenestene i nærheten av hva du kan få hvis du legger i litt penger etter min mening, men det er opp til deg.

Skikkelige domener (.com, .net osv.) får du ikke gratis så vidt jeg vet.

Hvis du bare skal sette opp en Wordpress-side, og ikke trenger noe eget domene annet enn det du får der, så er det gratis å opprette en side på Wordpress.com.
Sist endret av Tryllestav; 22. desember 2012 kl. 22:11.
dot.tk er gratis domene ihvertfall
Du får ikke domenet gratis, med mindre du går med på å bruke noe som kun er relatert til svindel (som f.eks .tk). Du kan få gratis hosting, men du godtar da treg loading og at hostene kan gjøre hva de vil med dine filer.
Husk å ikke klage når du opplever treghet og andre problemer da. Ettersom du ikke betaler noe
Nerden5's Avatar
Trådstarter
93 3
Sitat av Tryllestav Vis innlegg
Det finnes flere gratis webhosts, som f.eks 000webhost. Nå er ikke de gratis hostingtjenestene i nærheten av hva du kan få hvis du legger i litt penger etter min mening, men det er opp til deg.

Skikkelige domener (.com, .net osv.) får du ikke gratis så vidt jeg vet.

Hvis du bare skal sette opp en Wordpress-side, og ikke trenger noe eget domene annet enn det du får der, så er det gratis å opprette en side på Wordpress.com.
Vis hele sitatet...
da tar jeg wordpress da det er gratis