Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  128 15727
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Jaa, det blir dritfett da Gleder meg til en forandring fra Call of Duty. Kommer en gang i 2013 tror eg. Gleder meg som en unge
Vis hele sitatet...
Haha awesome!
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Seriøst? Xbox :O, en xbox kan vel ikke kjøre et sånnet spill ? isåfall må jo grafikken bli forferdelig, kansje 720 kan klare det da.
Vis hele sitatet...
Har du i det hele tatt sett noe som helst fra det spillet du snakker om?
Farming Simulator har en forferdelig grafikk & spillmotor fra starten av, så skjønner virkelig ikke hvorfor du mener at x-box liksom ikke skal klare den grafikken..

360 har jo en masse spill fra før av som ser 10x ganger bedre ut enn det Farming Simluator gjør/kommer til gjøre
Sist endret av Hightime; 27. november 2012 kl. 16:27.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hightime Vis innlegg
Har du i det hele tatt sett noe som helst fra det spillet du snakker om?
Farming Simulator har en forferdelig grafikk & spillmotor fra starten av, så skjønner virkelig ikke hvorfor du mener at x-box liksom ikke skal klare den grafikken..

360 har jo en masse spill fra før av som ser 10x ganger bedre ut enn det Farming Simluator gjør/kommer til gjøre
Vis hele sitatet...
Vil nå ikke si det da men.
Sim City 4 stappa med mods og BAT's.
Sitat av Hightime Vis innlegg
Har du i det hele tatt sett noe som helst fra det spillet du snakker om?
Farming Simulator har en forferdelig grafikk & spillmotor fra starten av, så skjønner virkelig ikke hvorfor du mener at x-box liksom ikke skal klare den grafikken..

360 har jo en masse spill fra før av som ser 10x ganger bedre ut enn det Farming Simluator gjør/kommer til gjøre
Vis hele sitatet...
Jeg tror han var ironisk..
Sitat av fatfro Vis innlegg
Jeg tror han var ironisk..
Vis hele sitatet...
Meget mulig, finurlig måte å legge det fremm på i så fall ^^
Fantastisk svar btw, Chipsy
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Jeg har runna Microsoft Flight Simulator X hvertfall :-) En gang i fremtiden ønsker jeg å gjøre litt mer ut av det, kjøpe utstyr osv
Vis hele sitatet...
Sånn som han her?

http://www.youtube.com/watch?v=HARY1CvCGFU&feature=plcp
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Han har nok brukt en god del penger ja....
Jeg har sendte PM en gang, og fikk svar på at han hadde brukt ca 120.000,- og bygget den over en 4-års periode, eller noe sånt.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg har sendte PM en gang, og fikk svar på at han hadde brukt ca 120.000,- og bygget den over en 4-års periode, eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Holy shet.
Call of duty: black ops II, sykt bra krigssimulator!

Neida, Digital Combat Simulator er ganske kult! youtube link her
Farmin Simulator 2013 Multiplayer sammen med en kompis, er helt syk hvor avhengi og morsomt et spillet faktisk er :P
Sitat av Jellyfish Vis innlegg
Microsoft Flight Simulator X, med MASSE Add-ons. Mer realistisk kan det ikke få blitt!
Vis hele sitatet...
X-Plane 10?
Sitat av krth8 Vis innlegg
http://www.oovee.co.uk/games/upcoming-games/spin-tires/

http://www.oovee.co.uk/assets/Uploads/_resampled/SetWidth900-SpinTiresRelease-2011-12-17-11-35-12-94.jpg

Har ikke prøvd det selv men ser veldig kult ut, og ser ut til og ha temmelig fet grafikk
Vis hele sitatet...
Lastet ned denna, og konseptet virker artig, men det er heldigvis ikke ferdig utviklet enda. kamera-innstillingene er jo helt håpløse.

Men.. Det jeg lurer på er det at jeg setter meg fast i hytt og pine, og kommer meg enkelt og greit ikke løs, noe som gjør at jeg må starte helt forfra igjen.. Er det virkelig ingen hjelpemiddler som gjør at jeg kan komme meg løs? NAF, Viking...? Savner i det minste en knapp som gjør at man kommer litt tilbake der man var for å prøve seg på nytt.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Lastet ned denna, og konseptet virker artig, men det er heldigvis ikke ferdig utviklet enda. kamera-innstillingene er jo helt håpløse.

Men.. Det jeg lurer på er det at jeg setter meg fast i hytt og pine, og kommer meg enkelt og greit ikke løs, noe som gjør at jeg må starte helt forfra igjen.. Er det virkelig ingen hjelpemiddler som gjør at jeg kan komme meg løs? NAF, Viking...? Savner i det minste en knapp som gjør at man kommer litt tilbake der man var for å prøve seg på nytt.
Vis hele sitatet...
Hva handler det sånn om? skal man levere last til plasser, grafikken ser jo ganske bra ut!
Sitat av fatfro Vis innlegg
Når kommer det på xbox?
Vis hele sitatet...
hele moroa med farming simulator er jo mods, å det blir jo umulig på konsoll...dog foretrekker jeg fortsatt fs11, på grunn av mods fs13 har noen artige funksjoner som jeg savner på 11, men uten mods blir det fort kjedelig...
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hele moroa med farming simulator er jo mods, å det blir jo umulig på konsoll...dog foretrekker jeg fortsatt fs11, på grunn av mods fs13 har noen artige funksjoner som jeg savner på 11, men uten mods blir det fort kjedelig...
Vis hele sitatet...
Yep, spillet blir fort "bad" når en ikke har mods.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Hva handler det sånn om? skal man levere last til plasser, grafikken ser jo ganske bra ut!
Vis hele sitatet...
Det er gratis å laste ned, er vel en slags demo så langt, så test det ut.

Er ikke uten videre topp grafikk her, men helt kurrant.

Du skal hente en en last og frakte den til et varehus. Ferden går gjerne over sølete skogsveier og bratte bakker som fort gjør at du kjører utfor eller setter deg fast.

Etterhvert som du leverer laster åpner du for nytt utstyr til lastebilen, samt at du låser opp nye lastebiler som du kan finne i garasjen.

Som sagt så liker jeg konseptet, men det er nok en del finpuss igjen før jeg blir helt fornøyd.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Det er gratis å laste ned, er vel en slags demo så langt, så test det ut.

Er ikke uten videre topp grafikk her, men helt kurrant.

Du skal hente en en last og frakte den til et varehus. Ferden går gjerne over sølete skogsveier og bratte bakker som fort gjør at du kjører utfor eller setter deg fast.

Etterhvert som du leverer laster åpner du for nytt utstyr til lastebilen, samt at du låser opp nye lastebiler som du kan finne i garasjen.

Som sagt så liker jeg konseptet, men det er nok en del finpuss igjen før jeg blir helt fornøyd.
Vis hele sitatet...
Ser hva du mener med det at du setter deg fast, ellers så kan det spillet her bli en veldig stor suksess.
Gran Turismo 5 og 4, ArmA 2 (og selvsagt 3 når det kommer) og Deer Hunter 2005 da det var nytt og spennende. Så har jeg lyst å prøve den simulatoren som går ut på å bygge bruer. Har noen erfaring med det? Husker ikke navnet i farta men PCGamer hadde en artikkel om det.
Noen som vet om noen gratise simulatorspill til en crappy data?
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg

Men.. Det jeg lurer på er det at jeg setter meg fast i hytt og pine, og kommer meg enkelt og greit ikke løs, noe som gjør at jeg må starte helt forfra igjen.. Er det virkelig ingen hjelpemiddler som gjør at jeg kan komme meg løs? NAF, Viking...? Savner i det minste en knapp som gjør at man kommer litt tilbake der man var for å prøve seg på nytt.
Vis hele sitatet...
Trykk på F1, "Evacuate Truck" så spawner du ved garage
FSX (Holder på og bygge boeing 737 simulator)

DCS a10 Warthog/DCS world (Bli med vis noen vil elsker a10)

Arma2/dayz :P
Sist endret av Pyromannn; 1. desember 2012 kl. 02:11.
Spiller Euro Truck Simulator 2 jeg! Har rigga meg med ratt og tre skjermer, og fått en ganske rå truck, syns jeg selv hverfall. Eller hva?
(Legg merke til at nff er co driveren min. Hehe )



(Laaangt bilde pga tre skjermer )
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av trauMa Vis innlegg
Spiller Euro Truck Simulator 2 jeg! Har rigga meg med ratt og tre skjermer, og fått en ganske rå truck, syns jeg selv hverfall. Eller hva?
(Legg merke til at nff er co driveren min. Hehe )



(Laaangt bilde pga tre skjermer )
Vis hele sitatet...
Likte den ja, blir bedre når en får Spacecab osv.
Arma 2 med en mod som blir et spill
Microsoft flight simulator X
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Microsoft flight simulator X
Vis hele sitatet...
Skal si folk spiller fly simulator, skjønner ikke at dere klarer det, prøvde. Men failer bare, haha, så mye og følge med på .
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Skal si folk spiller fly simulator, skjønner ikke at dere klarer det, prøvde. Men failer bare, haha, så mye og følge med på .
Vis hele sitatet...
Flyr med tillegspakken IFly 737 og da er det FMC og ikke GPS! Ganske kult tok litt tid og lære den med kan flyet nå
Ms Flightsimulator 2004 med add-ons verdt flere tusen kroner. Stikke og pedaler. Diverse knapper osv.
Flyr så realistisk som mulig, dvs følge sjekklister og rutiner, programmere realistiske flyruter som blir brukt i ekte flygning inn i FMC (som er flight management computeren som styrer så å si hele flyet, på Autopilot såklart) Passasjer program som laster flyet virtuelt med bagasje og passasjerer, regne ut hvor mye Fuel som skal fueles på.

Finnes STORT online flymijø i Norge og Verden, har rundt 1000 timer online og x timer som online flygeleder. Ref min flygerstatistikk : http://www.vataware.com/pilot.cfm?cid=1008032 Har også planer om å bygge en slik hjemmelaget cockpit som er lenger oppe her, dog det går ann å gjøre det mye bedre enn det, MEN det handler om tid, penger osv. Er over hakket flyinteressert og driver på med PPL-A aka småflylappen.

Ellers spiller jeg også DayZ, er jo som nevnt her en overlevelsessimulator samtidig som et skytespill.
Sist endret av CkLenox; 3. desember 2012 kl. 12:37.
Sitat av Aleksanderck Vis innlegg
Ms Flightsimulator 2004 med add-ons verdt flere tusen kroner. Stikke og pedaler. Diverse knapper osv.
Flyr så realistisk som mulig, dvs følge sjekklister og rutiner, programmere realistiske flyruter som blir brukt i ekte flygning inn i FMC (som er flight management computeren som styrer så å si hele flyet, på Autopilot såklart) Passasjer program som laster flyet virtuelt med bagasje og passasjerer, regne ut hvor mye Fuel som skal fueles på.

Finnes STORT online flymijø i Norge og Verden, har rundt 1000 timer online og x timer som online flygeleder. Ref min flygerstatistikk : http://www.vataware.com/pilot.cfm?cid=1008032 Har også planer om å bygge en slik hjemmelaget cockpit som er lenger oppe her, dog det går ann å gjøre det mye bedre enn det, MEN det handler om tid, penger osv. Er over hakket flyinteressert og driver på med PPL-A aka småflylappen.

Ellers spiller jeg også DayZ, er jo som nevnt her en overlevelsessimulator samtidig som et skytespill.
Vis hele sitatet...
Me too spiller du DCS world? du burde prøve det! er dritt morsomt! Kanskje jeg ser deg på vatsim engang
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Me too spiller du DCS world? du burde prøve det! er dritt morsomt! Kanskje jeg ser deg på vatsim engang
Vis hele sitatet...


Så kult ut Får prøve det en dag jeg har tid!

Skal ikke se bort ifra at vi treffer hverander i lufta på Vatsim nei
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Aleksanderck Vis innlegg
Så kult ut Får prøve det en dag jeg har tid!

Skal ikke se bort ifra at vi treffer hverander i lufta på Vatsim nei
Vis hele sitatet...
Høres sykt ut, ikke så mange som spiller båt sim ser jeg haha. Mest farming, lastebil, og fly . Hva med spin tires. Konseptet var jo tøft.
Har akkurat begynt å spille Euro Truck Simulator 2. Et overraskende gøy spill

Men et spørsmål til ETS2-proffene her inne; hvordan lager man flere garasjer i andre byer og land?
Deer Hunter 2003. Det er vel den siste versjonen hvor man kan gå rundt. Hundre ganger bedre enn den Reloaded-dritten til nettbrett o.l. Også mulig å jakte online!

Har spilt noe som heter Construction Destruction.. Anleggsmaskiner som kan bygge og rive egentlig. Mener å huske at jeg gikk lei.
Og et kjapt ekstraspørsmål; leste noe om virtual truck company til ETS2. Hva er det for noe?
Sitat av Morka2k Vis innlegg
Og et kjapt ekstraspørsmål; leste noe om virtual truck company til ETS2. Hva er det for noe?
Vis hele sitatet...
Betyr bare det at du kan starte ditt eget selskap. Eller det gjør du forsåvidt i begynnelsen, også kan du utvide med ansatte og flere garasjer etterhvert. Garasjer kjøper du når du er i den byen du vil ha garasje i. Er et symbol på kartet for det. Hvis du ser på symbolforklaringa så står det hva de forskjellige symbolene/ikonene betyr. Også kan du utvide eksisterende garasjer. Jeg har utvidet min garasje i London til nest største størrelsen, og har vel seks ansatte der, pluss to i en garasje i frankfürt.

Husk også at du må kjøpe lastebiler til de ansatte, og når du eier fem lastebiler, så kan du kjøpe online. Egentlig ikke så mye å si, men det blir mye lettere å sammenligne ulike biler, og du slipper en del loading.
Sitat av Aleksanderck Vis innlegg
Ms Flightsimulator 2004 med add-ons verdt flere tusen kroner. Stikke og pedaler. Diverse knapper osv.
Flyr så realistisk som mulig, dvs følge sjekklister og rutiner, programmere realistiske flyruter som blir brukt i ekte flygning inn i FMC (som er flight management computeren som styrer så å si hele flyet, på Autopilot såklart) Passasjer program som laster flyet virtuelt med bagasje og passasjerer, regne ut hvor mye Fuel som skal fueles på.

Finnes STORT online flymijø i Norge og Verden, har rundt 1000 timer online og x timer som online flygeleder. Ref min flygerstatistikk : http://www.vataware.com/pilot.cfm?cid=1008032 Har også planer om å bygge en slik hjemmelaget cockpit som er lenger oppe her, dog det går ann å gjøre det mye bedre enn det, MEN det handler om tid, penger osv. Er over hakket flyinteressert og driver på med PPL-A aka småflylappen.

Ellers spiller jeg også DayZ, er jo som nevnt her en overlevelsessimulator samtidig som et skytespill.
Vis hele sitatet...
Hva med å ta pilotutdanning her i Tromsø? Må vel være perfekt med en så genuin interesse. Da får du og muligheten til å fly for SAS og Norwegian etter endt utdanning.
Spiller ETS2. Startet i går natt, har et lite selskap med to ansatte der begge er spesialisert på langkjøring, og kjøring av farlig last
Sitat av sondrebot Vis innlegg
Gran Turismo 5 og 4, ArmA 2 (og selvsagt 3 når det kommer) og Deer Hunter 2005 da det var nytt og spennende. Så har jeg lyst å prøve den simulatoren som går ut på å bygge bruer. Har noen erfaring med det? Husker ikke navnet i farta men PCGamer hadde en artikkel om det.
Vis hele sitatet...
Brosimulatoren som var i PCGamer var Bridge Constructor. Slik jeg forstår det så var det opprinnelig et mobil spill som de har porta/lagt for nytt for PC, så det er ikke det tar ikke lang tid før du har runna det. Jeg brukte en kveld.

Men det jeg vil anbefale deg/dere er å prøve ut Pontifex 2, som er et veldig avansert bro simulator. Det har originalt 5 nivåer, med 48 baner. Når man kommer til de 2 siste nivåene begynner morroa/helvete. Det er utrolig utfordrendes og det er også mulighet for å lage egne baner og jeg vil tro at det er mulig å laste ned baner som andre har prøvd
Sitat av trauMa Vis innlegg
Betyr bare det at du kan starte ditt eget selskap. Eller det gjør du forsåvidt i begynnelsen, også kan du utvide med ansatte og flere garasjer etterhvert. Garasjer kjøper du når du er i den byen du vil ha garasje i. Er et symbol på kartet for det. .....
Vis hele sitatet...
Takk for svar! La aldri merke til de grønne irkonene på kartet, og nå dukker de opp over alt. Skikkelig gode muligheter for å ekspandere selskapet mitt. Slikt liker vi
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Morka2k Vis innlegg
Og et kjapt ekstraspørsmål; leste noe om virtual truck company til ETS2. Hva er det for noe?
Vis hele sitatet...
Er jo Et "Virtual truck company" altså et virtuelt lastbil firma, du joiner der også er det som virkeligheten hvor du logger lastene dine, og får din firma lastebil ogsånt. Du kjøper garasje ved og gå til plassene der garasjene er i byene og kjøper de.
Mens jeg var ute og fløy på DCS World A10 så ble jeg skutt på og mista motor 1 Måtte lande da men da jeg hadde landet så kom jeg pluselig på at jeg ikke har noen hydrolik bremsing, så dette skjedde :/

Sorry for stort bilde

http://gyazo.com/fc5c5a498910c3505471fa46fbb19fc8.png?1354988604
Sist endret av Pyromannn; 8. desember 2012 kl. 18:55.
Har blitt totalt hekta på Euro Truck Simulator 2. Skjønner egentlig ikke helt hva som fenger meg med det, det er jo engelit ganske så repitivt, men herregud, så fengende det nå engang er

Er det noen som har noen modder å anbefale? Har vært inne på diverse sider som dukker opp på google-søk å sett, men det er ingen modder som slår meg som direkte banebrytende.
37% Pakkis
ChipsyDipsy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Morka2k Vis innlegg
Har blitt totalt hekta på Euro Truck Simulator 2. Skjønner egentlig ikke helt hva som fenger meg med det, det er jo engelit ganske så repitivt, men herregud, så fengende det nå engang er

Er det noen som har noen modder å anbefale? Har vært inne på diverse sider som dukker opp på google-søk å sett, men det er ingen modder som slår meg som direkte banebrytende.
Vis hele sitatet...
http://modscenter.pl/Forum-download-ets-2--36
http://ets2-mods.com/
http://trucksimulator24.de/index.php...D=167&2d3105b1 Der har du jo noen mod Sider, bare 1 på engelsk men du ser jo .
▼ ... over en uke senere ... ▼
Her er ifra PMDG 737NGX flyr på vatsim med MCP hardware på Flyr ifra gardemoen til EIDW som er dublin

http://gyazo.com/34ddb31358f0b5b8ad1923a3b0b5046d.png
Må spørre: Er sånne flysimulatorspill vanskelige å sette seg inn i? Og går det greit å bruke mus/tastatur i starten? Kunne tenkt meg å prøve det, før jeg evnt kjøper en stikke.
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Må spørre: Er sånne flysimulatorspill vanskelige å sette seg inn i? Og går det greit å bruke mus/tastatur i starten? Kunne tenkt meg å prøve det, før jeg evnt kjøper en stikke.
Vis hele sitatet...
Det beste er å lære seg å fly med deafult fly! lære navigasjonen der! det finnes turotional på PMDG 737NGX vis du vil gå på avansert fly medengang! men Deafult 737 som kommer med FSX er ikke så vanskelig å sette seg inn i!
Det å bruke mus og tastatur er ikke enkelt! jeg bruker stikke! Jeg kjenner en venn som bruker mus og stikke men er litt vanskelig
På det bildet over så er det av PMDG 737NGX, ganske avansert fly! VIs noen vil så kan dere se på live stream mens jeg flyr
Sist endret av Pyromannn; 23. desember 2012 kl. 01:05.
Sitat av Vargas Vis innlegg
Noen som vet om et bra bil-simulator-spill? Ikke no racing-opplegg, men mer sånn "vanlig" bilkjøring..
Vis hele sitatet...
City car driving! Utrolig morsomt, vertfall når du laster ned biler som lamborghini og bowser ned motorveien. Også er det gøy å bare cruise rundt i byen ien drit fet bil