Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 588
Mac - Logic Pro

Vs

Windows - Pro Tools

Hva anbefaler dere? Hva er bra, hva er dårlig. Lurer på å partisjonere Mac på harddisken og bruke Logic Pro ettersom det ser ganske greit ut. Har ikke brukt noen av disse programmene til nå, har kun brukt Cubase.

Håper på gode og seriøse svar.

Mac/windows diskusjonen holder vi utenfor.
Sist endret av RydEN; 5. oktober 2012 kl. 17:35.
Det handler om hvilket workflow du foretrekker. Du kan produserer like bra musikk i Logic kontra ableton, cubase etc. Personlig foretrekker jeg Logic.
Det er en smakssak. Det har mye med workflow å gjøre, hva du liker best.

Prøv begge, og bruk det du ønsker. "It's not the kitchen that makes the food, it's the chef".
Å spørre hvilken DAW som er best er som å spørre hva som er best av pc og mac.
Det er helt individuelt og kommer an på hva du legger vekt på og som nevnt over hvilken workflow som passer deg.

Jeg har prøvd flere men har slått meg til rod med cubase og fl studio.
FL studio kan jeg ut og inn så det er fint til å eksperimentere med ideer, skal man derimot jobbe litt mer grundig med et prosjekt er cubase bedre på mastering og fin-justering. ¨
Men som sagt, hvilken DAW man foretrekker er helt individuelt og ingen er klart bedre en de andre.
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Mac og ableton!
Vis hele sitatet...
Du kan virkelig ikke mene det? Prøvde det fordi det var noe feil med usb key-en til pt 10 og det var ubrukelig...

Selv om det ikke var et av forslagene dine, anbefaler jeg Pro Tools til Mac.