Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 471
Hei,
Er noen ganger mine interesser sosialt føler seg ensom.
Jeg lurer på om noen vet om noen gode hacker space(s) som er i nærheten av Telemark, jeg vet at det finnes i både Bergen, Oslo og Trondheim, men noe mer lokalt gjerne i mitt fylke eller lokal fylket hadde vært veldig interessant.

siden jeg er i fast jobb er det ikke lett å finne andre personer med samme interesse. folk som meg og kanskje deg er det ikke alltid lett å finne på "by'n" heller, og er egentlig ikke så "fylle festlig" av meg, men liker noen øl i godt selskap. ;)
jeg har stor interesse for automasjons prosesser, sikkerhet, nettverk, linux og mye mer. og har sikkert noe jeg kan bidra med når jeg har fått et fotfeste i et slikt sosialt miljø.

Så, finnes det noe som passer for meg i nærheten av telemark så hadde jeg blitt glad.

Takk for svar.