Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4977
hei!
mulig dette er et teit spørsmål men har prøvd og google meg til svar men finner ikke mye.. er ut etter og kjøpe gått brukte truser men er viktig for meg og holdes anonym pga samboer som tidligere har tatt meg på ferken og var ikke stor fan.. har liksom et håp om og finne en "fast levrandør" så jeg slipper gå gjennom hele internett hver gang den "syke" trangen kommer snikende, hehe.

har funnet et par sider men ikke noe som faller helt i min smak, er det noen der som kan tipse meg om en bra side? liker litt formfulle jenter så det er og foretrekke hvis det er mulig.

setter pris på om negative komentarer holdes tilbake, er fullt klar over at dette er en tabu fetisj, trenger ikke føle trangen for og gjøre meg klar over dette
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva betaler du pr truse?
Du kan jo ta kontakt med Freaks egen truseleverandør.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva betaler du pr truse?
Vis hele sitatet...
Det lå vel på 2-3000 pr. truse sist gang dette var tema på freak:

https://freak.no/forum/showthread.php?t=248786
Vet at det er relativt godt marked av sånt på nakenprat hvertfall
takk for tips! vsjekket nakenprat og var ikke helt det jeg så for meg, litt for upersonlig hvis jeg kan si det sånn. fant en annen side jeg likte veldig bra da, tror det het undertoyspiken.com
skal sjekke ut freak der har jeg ikke sett! trudde det ville være lettere og finne noe for meg, men virker som det er alt for mye og vele imellom, hehe. men blir nok hun frøkna på den sia jeg kom over, virket veldig grei
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Reddit har en egen sub for denne type kjøp/salg. /r/sexsells eller noe slikt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen sykdom som tiltrekker brukte truser ? damn :P
Lyst på skjegg.
Lyra's Avatar
Sitat av Anonymousesick Vis innlegg
Er det noen sykdom som tiltrekker brukte truser ? damn :P
Vis hele sitatet...
Er bare en temmelig tam fetish.
Live and let live.
Sist endret av Lyra; 4 uker siden kl. 03:51.
Jau, det er riktig nok bare +/- et par tiår siden BDSM ble fjernet fra listen over diagnostiserbare psykiske lidelser i Norge, og det er greit å le eller vemmes litt av div. fetisher på kammerset (det er sikkert mange som vemmes tilsvarende av ting du tenner på), men direkte kinkshaming bør vi vel egentlig holde oss for gode til.
Sist endret av kallisti; 4 uker siden kl. 05:32.
Vi minner om at selv om vi godtar diskusjon omkring emnet, så godtar vi ikke kjøp og salg. Det ansees som spam og behandles deretter. Det eneste man oppnår med å poste annonseinnlegg er å bli utestengt.
Sist endret av Myoxocephalus; 4 uker siden kl. 10:54.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Syns det her blir en form for utroskap jeg da. Sikker på du vil drive med dette når du har samboer? Og utsette hun for den smerten enda en gang? Er du et bra kjæresteemne da syntes du som bevisst gjør noe du vet vil såre og opprøre hu og som er umoralsk når du har kjæreste? Gjør det enda mer utroskap når du vil ha en fast leverandør for mer personlig relasjon... Hvis man syns det er spennende å snuse rundt på andre damer så burde man strengt talt være singel
Nykter rusavhengige
iamaddict's Avatar
Kan du Ikke lukte på dama din sine truser da? Eller lukter de ikke riktig.

Liker du med stram lukt.