Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4730
jeg er nybegynner i graffiti, jeg prøver å skisse og skisse, sliter litt med å lage fete piecer og sånn.... er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan skisse bedre, jeg prøver å gjøre noe med kreativiteten min ^^

bare å poste noen tips og muligens noen linker der jeg kan gå inn å se litt, jeg er ikke interresert i å lære "tagging".. er kunst delen jeg er interresert i

takker for alle svar
Først så må du øve, også må du øve, så må du øve litt til!
Det er bare å kjøre på å dyrke din egen kreativitet!
Å utvikle en egen stil er kunsten i kunst!
Sa jeg at du må øve?
Sist endret av winkeesalami; 19. november 2010 kl. 13:00.
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
hehe,... jeg øver som bare det.. er det noen graffiti stiler som er gode? jeg har brukt www.graffiticreator.net litt.. men har lyst til å lage di fete piecene selv...
Digital nomade
trippy's Avatar
Start med blockbusters, ikke add masse connections og shit. Bare tegn simpelt, få det til å se så clean ut som mulig. Når du klarer det så kan du starte og adde connections og effekter. Tegn hver dag, tegn masse! Se på filmer og se på bilder for å få litt inspirasjon.

Skjekk også ut toy thread på 12 ounce prophet, her får du masse hjelp.
http://www.12ozprophet.com/forum/sho...7319&page=1746

Good luck
Sitat av shallabaiz Vis innlegg
jeg er nybegynner i graffiti, jeg prøver å skisse og skisse, sliter litt med å lage fete piecer og sånn.... er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan skisse bedre, jeg prøver å gjøre noe med kreativiteten min ^^