Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 2327
Hei, tenkte jeg kunne ligge ut en trampoline film meg og noen kompiser laget i tiende klasse^^
Den var til skoleavslutningen i fjor

(Jeg er han siste hvis noen lurer)

Her er filmen http://flabb.net/tricks.html (var 8 sekunder for stor for youtube):P
Jalla redigering inkludert musikk. Brukt utallige mange ganger før.
Men trampoline er jo gøy det
Ja, vet. Redigeringen suger, men vi skal lage en ny film snart som jeg håper blir bedre.
Fin akrobatikk, ellers enig med OracIe. Jalla redigering, jalla innledning og valget av musikk er oppbrukt. Tenker da spesielt på det første. Minus for dårlig gjennomføring med paint og skrivefeil (Dude where's the tramoline"). Alt for lang, gadd ikke se halve engang.
Sjukt heftig egentlig
Sitat av Bragafakit
(var 8 sekunder for stor for youtube):P
Vis hele sitatet...
Kutte bort 8 sekunder svada?

Men ellers var det jo noen stilige greier der likte den backflippen fra den ene til den andre trampolinen.
Maks tid for filmer på youtube er ti min for vanlige brukere. og filmen varer i 10 min og 8 sek:P
som sagt utallige ganger før, lite bra redigering, lite bra musikk.
kunne heller brukt sangen Outer space fra prodigy
hva heter nå den sangen igjen? har hørt den mange ganger i det siste, men kan ikke huske hva den heter (den første altså)
Jeg lurer også på hva sangen heter, kan du svare på dette bragafakit?
og du hadde skrivefeiler, filen var ENORM, og full av svada, elelrs kule triks. Dude weres the tramoline
Var ikke meg som redigerte:P må ta en alvorsprat med denne personen.
Er det sangen i introen eller til første personen du ville vite hva var?
Hvorfor bruke sort smurfelue på sommern?
Mye svada, ikke noe å skryte av annet enn dobbel salto
Requiem for a dream / Lux Aeterna: http://www.youtube.com/watch?v=hKLpJtvzlEI&feature=related
Sist endret av Ozma; 5. juni 2008 kl. 23:32.
Sitat av junkpal
Jeg lurer også på hva sangen heter, kan du svare på dette bragafakit?
Vis hele sitatet...
Requirem for a dream
Kule triks osv. Klippingen ser ut som som noe en 4.klassing (uten skills) kunne ha gjort.
Gjetter jeg riktig om jeg sier at dere står på ski?
Syke folk. Jeg går i klasse med han ene på filmen(simen). Det er fascinerende å se på han i gym-timene
Har dere trampoline på skola faktisk? Ungdommen nå til dags... Hvis du heter Jørgen er det du som har best skillz by far. Jeg ble lettere imponert =)
Whaat, har dere så mange trampoliner på skolen? Lucky bastards ;/
Filmmessig var det alt for mye repetisjon og typos, men dere hadde skills. Ikke bare har dere mange trampoliner, de dere har så også jævlig gode ut. Faen for en hangtime dere hadde der!
Sist endret av Hedges; 9. juni 2008 kl. 04:01.
Får nesten llyst til å ta bussen ut og hoppe sjøl her :P
Jeg får nesten gjenta mye av det andre har sagt; det er dårlig redigert, osv.
Jeg likte det at dere lot den som hoppet filme fra sitt POV iblant, men dere burde ha to kameraer neste gang, slik at man kan se det fra to vinkler samtidig, altså at man ser den som hopper med kameraet, og evt en liten rute i hjørnet der man har førstepersons synsvinkel.
Enig med andre folk her,noen kule triks men hadde blitt mye fetere med bedre redigering.
Kunne de fleste triksa der selv men har ikke hoppa på en evighet så suger sikkert vilt nå
Trampoline er digg ass..
Veldig dårlig film. Dårlig skrevet og lagd, litt corny.

Men når det kommer til skills var dere veldig flinke, få en datanerd til og redigere det med litt lystigere musikk og det kan bli kult=)
hvor kjøper man slike trampoliner? ;>
Lukter jeg litt svette i mattetimen etterpå
Jeg må innrømme, da jeg først hørte ordet trampoline film tenkte jeg at dette måtte være noen småunger som hadde lånt digital kamera til pappa og funnet ut hvordan de filmet. Filmet kanskje noen nesten saltoer og lagt det ut på youtube. Begynnelsen av filmen med movie maker gjorde heller ikke intrykket bedre. Men da filmklippene begynte ble jeg slått ut. Triksene deres var jo SYKE! dere må ha brukt mye tid på trampolinen. Ingen som har slått seg, knukket noe, død for den slags skyld? KP
Sist endret av Simon.Eriksen; 15. juni 2008 kl. 13:49. Grunn: Skriveleif
råe skills da
Nå fikk jeg veldig lyst til å hoppe selv...
Må bare si at Jørgen utmerket seg helt sykt. Skal lete langt etter en bedre hangtime enn gutten der.
De andre hadde for meg altfor mye repitisjon, ser tross alt ikke så stilig ut med 720 grab på trampoline osv. Likte de rolige saltoene, saltoene fra trampoline til trampoline og Jørgens generelle holdning før og etter triks.

Sykeste trampolinetriksa jeg har sett, men som nevnt før, fiks redigering, kanskje til og med stativ til kamera osv.

edit: Vurdert å lage en ski/snowboardfilm? Overfører dere trampolineakrobatikken til et snowboard eller ski kan det fort bli stilig
Sist endret av Zepplin; 16. juni 2008 kl. 02:38.
Helvete så jævlig fett! Fikk frysninger av noen av triksene jo.
Trampolinene er rimigutslitt ser det ut som da. Hvis det der er turn trampoliner er det ikke mye sprett igjen, men ellers, pene triks. Hadde sett bedre ut hvis dere fikk en skikkelig trampoline, da sikkert noen av dere ville blitt skadet.
Det er turntrampoliner med billig "spretteduk" som har stått ute *veldig* lenge

Det er andre steder å hoppe, men de er ikke 100m unna huset mitt, eller ute i solen.
Jeg er egentlig imponert. Redigeringen var, som mange tidligere har påpekt, grusom. Likevel velger jeg å se bort fra den ettersom det neppe er redigeringen som gjør en slik film bra for min del. Den bare pusser på det. Det dere imponerer meg med er ferdighetene på trampolinen, og en noe frisk pust. Jeg er veldig lei av ski-/snowboard-/skatefilmer på nettet. Trampolinefilm har jeg sjelden sett. Kan ikke huske å ha sett en "hjemmelaget" en i alle fall.

Jeg har dog et par tips til neste film. Bortsett fra den åpenbare redigeringen ville jeg valgt å piffe det opp litt. Småstunt som ser bra ut er lurt i en film. Et litt dårlig eksempel for å vise hva jeg mener: Sett et bord mellom to trampoliner, og plasser en flaske oppå bordet. Ta salto over bordet og plukk opp flaska på mens du er opp ned over bordet. Slike ting gir filmen litt mer wow-effekt, selv om det ikke er så mye vanskeligere. Kort sagt er jeg altså imponert, men jeg ser også store rom for forbedringer.
jævelig fet film gutta! jørgen hadde skillz som faen...
Jeg har en trampoline i hagen, og jeg kan mye flere tricks enn det dere kan. Hvis jeg hadde hatt en sånn trampoline på SKOLEN(!) så skulle jeg faen meg rundjult dere
Kunne du det for et år siden?

Jeg hadde svært gjerne likt å se noen dokumentasjon over skillzene dine, filmer og slikt.

Jeg vet det er mulig å kritisere noe du ikke kan, men hvis du skryter over hvor god du er får du faen meg bevise det.

Troll, eller tulling.
Greit, lager en edit i sommer med naboen min. Skal lage edit fra folgefonna neste uke og, hørt de har bra trampoliner der
Hvor i svarte er dette?
Sitat av gitarhenrik
Hvor i svarte er dette?
Vis hele sitatet...
Les litt grundigere før du spør.
Åstveit skole i Åsane.
Jævlig kult. Skulle hatt sånn her vi var. Fete triks, bra musikk.
Kunne sluppet å hørt pratinga "omg, lol, ur so coolz!!1".
eller ok.

Likte triksene