Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5083
Hei!

Jeg fant for en god stund siden en side hvor det var et treningsprogram over de som skulle inn til militæret. Problemet er at jeg ikke finner det igjen. Er det noen som vet hvor det ligger?
Sist endret av stian3108; 29. april 2008 kl. 13:44. Grunn: Leif i tittel
Tror det er inne på www.mil.no hvis du leter litt...Jeg orker ikke.
Sitat av TheButcher
Tror det er inne på www.mil.no hvis du leter litt...Jeg orker ikke.
Vis hele sitatet...
Det er nok der inne, men jeg finner det ikke igjen.. Noen som vet?
Sist endret av stian3108; 29. april 2008 kl. 13:46.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
http://www.google.com/search?as_q=tr....no&as_rights=

Hainn dær guugel e ein fin fisk.
Det står vel oxo i brosjyren du fikk på sesjonen hvis du fremdeles har den...
Anbefaler generelt å ta MYE armhevinger. Jogge litt og kanskje gå litt tur med oppakning kan også være lurt, men ikke overbelast deg.
Her var det jeg lette etter..

Treningsplan - PDF fil
www.milforum.net er nok den riktige plassen og spørre om slikt. Det dei ikkje kan svare deg på av spørsmål om militæret er ikkje verdt å vete.

Har lagt ut litt informasjon til deg på www.grinder.no/trening.
Der finn du bla. nesten det same treningsopplegget som den .pdf fila di. Pluss at i denne fila står det korleis du skal utføre kvar enkelt øving, og forslag (med bilde) til mange gode uttøyingsøvingar.

Det er også ein film der alle øvingane blir vist. Pluss treningsprogrammet som er foreslått ved opptak til Forsvarets Spesialjegerkommando.
Militæret: En fin tid for ungdommen.

Raste ned i vekt når jeg var inne i rekrutten. Skulle ha hatt en skritt teller.