Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2731
Har en god del veldig våt speed. Nyter ikke dra det i nesa, å liker ikke ta drop Hva skal jeg gjøre med det? Har prøvd å tørke en linje i flere timer nå, hjelper ingen ting.
Skyt? *titegn
There gotta be some other way!
Ha det i kaffen eller noe slikt å drikke det?
Tørka en 0.1 justering, nå i nesten 12 timer! Fikk så vidt drat det inn i nesa ^^. For no drit.. funker bra men går jo ikke an å få i seg jo
Sitat av forvirra Vis innlegg
Tørka en 0.1 justering, nå i nesten 12 timer! Fikk så vidt drat det inn i nesa ^^. For no drit.. funker bra men går jo ikke an å få i seg jo
Vis hele sitatet...
Så drit i å bruk speed hvis du ikke klarer å finne en grei måte å konsumere det på!
Du får svelge det hvis det er så vanskelig å dra en linje i nesa.
eller bland det ut i vann, putt det opp i en kanyle og sett den i ræva. Skal du først bruke, og ikke ønsker å leke med nåla "ennda" så hvorfor ikke:P
Legg speed'n i en skje, på en kniv eller noe liggnende, varm den, og avkjøl den.
Da skal den være klar til bruk, men blir nok ikke det samme =)
legg greiene på en flate, legg en arbeidslampe/bordlampe over (en sånn som står på svingarm fra bordkanten) og gi det 15 minutter (2 cm klaring skulle holde) la det lufte seg i ett par minutter og voila så er du kvitt all fuktighet

er det fortsatt fuktig etter denne behandlingen var det aldri meningen at det skulle snortes i fra utgangspunktet, dropp.
Måtte bare bite i det sure eplet å droppe det.. får fa*n så mye seigt slim i halsen av driten da.. smaker rart i ganen å :/
Sitat av forvirra Vis innlegg
Tørka en 0.1 justering, nå i nesten 12 timer! Fikk så vidt drat det inn i nesa ^^. For no drit.. funker bra men går jo ikke an å få i seg jo
Vis hele sitatet...
jævla amatør må jo ta hele greiene minst 1-2gr
Sitat av forvirra Vis innlegg
Måtte bare bite i det sure eplet å droppe det.. får fa*n så mye seigt slim i halsen av driten da.. smaker rart i ganen å :/
Vis hele sitatet...
Parachute det da :S
Kjøp deg gelatinkapsler? Da slipper jeg sånne type bivirkninger i hals/gane
Sitat av moret Vis innlegg
Skyt? *titegn
Vis hele sitatet...
Må seriøst være det dummeste å teiteste tipset jeg noen gang har hørt!


Du liker ikke å droppe?`
Det er jo mest chill da, er jo bare å pakke den godt inn i sigarett papir å svelge.

fiks en kaffe "karsk" med litt marsipan.
Hvis du ikke vil skyte, drikke eller droppe. Og det ikke går ann å sniffe, Så røyk det? Er jo en mulighet det også.
Vet at en del tar det rektalt. En normal stripe, en engangssprøyte(fortrinnsvis uten nål), 1 ml passe varmt vann, rør ut, trekk opp, stikk inn, trykk ut
Har vært våken i 2, snart 3 netter nå. Delt med 3-4 kompiser, vi har ikke brukt mer en 0.2-0-0.3 max!! Tror rett pg slett det er for rent !?!! noe jeg kan bøffe det ''ned'' med?

Hva er Parachute? hope ut av et fly? :/ nei takk..
Sist endret av forvirra; 9. september 2010 kl. 01:45.
Sitat av forvirra Vis innlegg
Har vært våken i 2, snart 3 netter nå. Delt med 3-4 kompiser, vi har ikke brukt mer en 0.2-0-0.3 max!! Tror rett pg slett det er for rent !?!! noe jeg kan bøffe det ''ned'' med?

Hva er Parachute? hope ut av et fly? :/ nei takk..
Vis hele sitatet...
Parachute er vel når du pakker droppen som en ball inni rizla og vrir igjen enden, ser ut som en fallskjerm. Da unngår du å få ekkel smak og dritt i kjeften.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Parachute er vel når du pakker droppen som en ball inni rizla og vrir igjen enden, ser ut som en fallskjerm. Da unngår du å få ekkel smak og dritt i kjeften.
Vis hele sitatet...
Kan ikke skjønne åssen det skal hjelpe noe.. har brukt dopapir de siste gangene, hørte det var bedere?
Sitat av forvirra Vis innlegg
Har vært våken i 2, snart 3 netter nå. Delt med 3-4 kompiser, vi har ikke brukt mer en 0.2-0-0.3 max!! Tror rett pg slett det er for rent !?!! noe jeg kan bøffe det ''ned'' med?

Hva er Parachute? hope ut av et fly? :/ nei takk..
Vis hele sitatet...

ang dopapir vs rizzla, jeg hørte også det av noen folk men fikk det avbekreftet i en tråd her, jeg pleier avlikevel å klippe av limet for å være sikker (hint: bredt og fint "long paper" er fint og enkelt å pakke inn i med klamme skjelvende fingre :P)

for rent er det garantert ikke, da ville det vært ett helt hvitt, tørt og smakløst pulver som garantert ikke lager "ekkelt slim" i halsen. Tipper det er noe amf, en god del "blandemasse" og litt meth
Sitat av Seppo Vis innlegg
ang dopapir vs rizzla, jeg hørte også det av noen folk men fikk det avbekreftet i en tråd her, jeg pleier avlikevel å klippe av limet for å være sikker (hint: bredt og fint "long paper" er fint og enkelt å pakke inn i med klamme skjelvende fingre :P)

for rent er det garantert ikke, da ville det vært ett helt hvitt, tørt og smakløst pulver som garantert ikke lager "ekkelt slim" i halsen. Tipper det er noe amf, en god del "blandemasse" og litt meth
Vis hele sitatet...
Vell.. til mitt forsvar, jeg har vært våken i et par dager.. Men jeg ville heller tro det er methamf. Men det er mye reinere enn det som er her til vanlig.
Fikk høre at det dealer nettop hadde fått det inn. Så han har antaklig ikke bøffa det mer ut enda.

Sitat av bent hamer Vis innlegg
jævla amatør må jo ta hele greiene minst 1-2gr
Vis hele sitatet...
En siste ting før jeg tar det siste trekket å hopper til køys. Ville nå heller sagt det er amatørmesig å slenge i seg 1-2g av, vell noen som form pepper. Hvis du må ha så mye for å få funk, er det enten bøff eller et tegn på at du må ta det litt med ro har tatt nok av speed før er ikke det, men dette peppere var virklig bra!! Pleier vell ta 0.2-0.3 i en justering, hvis det er standar kvalitet. Litt skrive oppheng ja:P
God nattx)