Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2007
Heisann med-freaks! I byen jeg bor i har det kommet en "turist terminal" eller en "turistpc" om du vil. Denne står fritt ute, uten noen form for sikkerhet. Det er et nøkkelhull på siden, og operativsystemet har jeg ikke peil på hva er. Der kan man se forskjellige ting som skjer i distriktet, og lignende. Jeg har et bilde av maskinen som jeg tok tidligere. Er det noen som vet om noen exploits på sånne? Evt artige ting man kan gjøre?
Tråden du ser etter. Ikke finn på noe tull nå da
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Hei! Takk for svar. Man er vist i en browser hele tiden, men er ingen "interface", er fullscreen og vet ikke hva slags browser det er snakk om. Er snakk om infokiosk.no sine. Takk for svar altså, bare komme med mer om dere kommer på noe lurt.
Jeg prøvde meg 2min på en sånnen, det nærmeste jeg kom var å søke på sex på wikepedia
Finn en side som lar deg kjøre javascript som du selv skriver inn og lag en open new window loop. Morsomt å få de til å crashe
Hva er morsomt med å krasje slike da, med mindre du står å ser på en bruker som ikke skjønner noe? Håper en mekaniker tøyser med elektronikken på bilen deres en gang i fremtiden fordi han synes det er gøy
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
er forsjell på litt småtull og ting som setter andre i fare da
Sitat av sengetøv Vis innlegg
er forsjell på litt småtull og ting som setter andre i fare da
Vis hele sitatet...
Kan jo være at mekanikeren lager småtull som en tøysete intervall på vindusviskeren, sentrallås som virker litt sånn som det passer seg, kupelys som kommer på når dørene blir lukket og slår seg av når dørene åpnes osv
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Har ikke tenkt til å gjøre noe "farlig" med den maskinen. Fant ut at man trenger et admin passord for å komme ut av "browsern" som vistnok er fullscreen og ikke kan komme ut uten.
▼ ... over en måned senere ... ▼
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Når man trykker esc på denne "maskinen" så kommer det en passordboks. Jeg tror ikke jeg har fysisk tilgang til maskinen, er det noen måter å få tak i dette passordet?
sett opp en webside med alt du trenger av javascript og programmer etc, last webside og kjør på. har ikke noen oppskrift på dette men det høres ut som den letteste måten å gjøre det på, med mindre du røsker med deg boxen