Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2709
We got machetes!
Hei.. spilte mye på Unibet før.. men hva er den mest "populære" poker klienten for tiden? eller hva spiller du på? (ja med penger)
pokerstars, fulltilt er store og populære...
Pokerstars!
Du burde si litt om hva du er ute etter. Cashgames eller Sit N Go. Og hvilken limit du spiller.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vekker en gammel tråd, da jeg ikke gidder å lage en ny tråd for et lite spørsmål..

Hvilke pokerklienter er det mulig å ta ut f.eks bare 200 kroner?
Har spilt en del på betway, men der var det bare mulig å ta ut 1670 kr elns..

Planen var å spille sit'n go og noen små turneringer, NL såklart hvis det har noe å si
Jeg har lurt på det samme, og jeg har hørt at det er lett å bli scammet hvis feks en gjeng med russere sitter på samme bord som deg og de sammarbeider om å få deg til å tape mest mulig..? noen som kan bekrefte dette?(eller er det bare svada?
Betsson kan man ta ut minimum 200 kr
Pokerstars all the way, hvertfall for meg
Sitat av noobpower Vis innlegg
Jeg har lurt på det samme, og jeg har hørt at det er lett å bli scammet hvis feks en gjeng med russere sitter på samme bord som deg og de sammarbeider om å få deg til å tape mest mulig..? noen som kan bekrefte dette?(eller er det bare svada?
Vis hele sitatet...
OT: Hvordan scammet? Hva er det du egentlig lurer på?

Uansett er Pokerstars en meget grei side om du ikke spiller all verdens mye med lave stakes. Masse spill, alltid.
Men husk at du ikke kan få noen rakeback-deal på Pokerstars. FullTilt og andre klienter med bra rakeback er jo å foretrekke hvis dette utgjør en betydelig sum i spillingen din.

Cashout-limiten varierer etter hva jeg husker mer på måten du velger utbetaling på (til VISA, som sjekk osv.), enn hvilken pokerklient du bruker. Men Pokerstars har ihvertfall en minimumsgrense på 100$ ved overføring til VISA.
mulig jeg utrykket meg litt uklart her...

jeg har hørt at det er lett å bli scammet på slike pokersider ved at andre spillere på samme bord sammarbeider om å blakke ut en spiller. feks et poker bord på pokerstars hvor det er 10 plasser og 9 av spiller'ne er russere som sammarbeider om å gjøre deg blakk. (skjønner du hva jeg mener her httpwhat?)

så det jeg lurer på er om noen kan bekrefte eller avbekrefte dette? mao: er det sant?
Sist endret av noobpower; 11. oktober 2009 kl. 21:09.
Sitat av noobpower Vis innlegg
mulig jeg utrykket meg litt uklart her...

jeg har hørt at det er lett å bli scammet på slike pokersider ved at andre spillere på samme bord sammarbeider om å blakke ut en spiller. feks et poker bord på pokerstars hvor det er 10 plasser og 9 av spiller'ne er russere som sammarbeider om å gjøre deg blakk. (skjønner du hva jeg mener her httpwhat?)

så det jeg lurer på er om noen kan bekrefte eller avbekrefte dette? mao: er det sant?
Vis hele sitatet...
Først og fremt , hvorfor akkurat russere ? ..

Ja, dette går ann og noen venner av meg har gjort akkurat dette på facebook .. Med lekechips selvfølgelig.

Kan ikke si noe om sansynligheten for dette ettersom jeg ikke spiller poker, men det er nok noe alle kan komme over èn eller annen gang .

Overlater til noen andre å pirke om det er noe feil med det jeg har sagt .
hehe russere var bare et eksempel... kunne like gjerne vært en gjeng med svensker.
Det er jo en enkel måte å unngå dette på: Ikke sett deg ned på et bord med bare russere, eller amerikanere, for den saks skyld.

Finner du deg på et slikt bord noen gang, "call moderator". Men om 9 kompiser sitter på et bord, er vel det fullt lovlig.
Skjønner ikke helt hvor de der scammeryktene kommer fra.
Må jo være rimelig høye limits for at det skal være noe vits i å kjøre denne scammen.
På høye limits sitter det rutinerte spillere så dette tror jeg er lite sannsynlig.

Som klienter anbefaler jeg hvertfall Stars på turneringer og SNG's. Full Tilt og Betsson er også gode.