Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 716
Kjøpte en Sony Ericsson W890i for akkurat en uke siden på elkjøp i gjøvik.
Har funnet ut at minnekortet som fulgte med ikke virker.

Det jeg lurte på var om jeg kunne dra til elkjøp på lillehammer, som er nærmere og få nytt minnekort?
Eller må jeg kjøre til gjøvik igjen?

Hvilke byer det er har jo ingen ting å si.
M.a.o... Gjelder reklamasjonen innen kjeden eller gjelder det per butikk?
Du er vel registrert i deres database så regner med at det går greit. Men skyt meg om jeg tar feil:P
Det gjelder alle butikkene til Elkjøp. Men vil skyte Scr0tum litt fordi, siden jeg tror iallefall en av butikkene er franchise, og har dermed ikke samme database som den andre Ta med kvittering, så ordner det seg nok

Add: Reklamasjonen gjelder i hele landet, siden reklamasjon stort sett rettes mot SE. Det er enklest å ta det med samme kjede, siden andre kjeder kan bli grinete fordi du ikke kjøpte der
Sist endret av mr_burn; 11. juli 2008 kl. 00:19.
Du kunne jo ringt en av de. ringe
Takker og bukker. Da bærer det mot elkjøp når jeg gidder!

Har kvitteringa liggende her ca. 30 cm unna
Dersom du har kvitteringen kan du få ordnet dette på hvilken som helst elkjøp. Det du IKKE kan gjøre er å valse inn uten kvittering og forvente at de finner den. Dersom det er frenchise er normalt sett kun en mindre rekke elkjøp koblet sammen i forhold til datasystemer. Hvis du har flaks finner de den begge steder, men i og med at du har kvitteringen skal det være 0 stress.