Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1106
Så!

For noen dager siden, lærte jeg meg introen til Eurodance på piano, å spilte bare den delen ca 10000 gang

Så bestemte jeg meg for å lage en egen versjon, å ressultatet kan kansje diskuteres, men er ikke annet en stolt

Her finner du sangen^^
HEEEEER!
Sist endret av Oldwise123; 27. juni 2008 kl. 20:42. Grunn: Dialekt:P
Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg foretrekker Dj Mangoo framfor dette.
Trådstarter
20 5
Regner ikke med noe anet da
Sier meg enig med førstemann her, god techno skal for min del fenge. Det gjorde dessverre ikke denne
Trådstarter
20 5
Er vel dette jeg liker med Freakforum, folk tør å være ærlige!
Men kritikk tatt værtfall,,, men er fortsatt litt stolt av at jeg har laget det da, skal sant sies, ja Dj Mangoo har en mye bedre versjon en meg, her er bare en amatørtolkning
Sist endret av Oldwise123; 27. juni 2008 kl. 21:03.
Det var slik musikk jeg lagde den første måneden, det Enten så bør du se etter andre kits, eller så kan du i det minste prøve å redigere de i mixeren - Kick, clap og det meste av standard-kits i Fruity loops er søppel _UTEN_ mixing.
Sist endret av boblesaft; 27. juni 2008 kl. 21:22.
Men liker nok mangoo bedre..

dog, hadde det blitt bedre med bedre kvalitet på opptaket.. Keep on trying..
Skaff deg Reason og øv til du får skills som han her http://www.youtube.com/watch?v=S3Dq0gdouEw
Trådstarter
20 5
Sitat av jørgs
Skaff deg Reason og øv til du får skills som han her http://www.youtube.com/watch?v=S3Dq0gdouEw
Vis hele sitatet...
Har faktisk aldri hørt om Reason, men så superb ut!
At jeg prakker for tiden er ingen tvil, men tnx uansett

Er det noen som vet om evt VTSer ellernoe som kan være close til infected mushroom, når det kommer til å skru lyd så er jeg totalt retard. Noen?

Der har vi en sang som jeg laget selv, var vel det første ferdige prosjektet jeg hadde, men er ikke helt fan av den

Anywho, her http://www.youtube.com/watch?v=nzSfH6TxPQQ
prefformed
Tror han derre Mangoo er bedre enn deg
Reason har jeg selv prøvd, for et vanskelig program synes FL Studio er enklere for newbies
Sitat av Janpfo
Reason har jeg selv prøvd, for et vanskelig program synes FL Studio er enklere for newbies
Vis hele sitatet...
Må nesten si meg enig der. FL Studio må absolutt være enklere for nybegynnere, Reason er jo virtuelt studio, så du har ikke bare den musikalske/gehør-delen av musikken (ikke lage sure melodier osv), men du har også lydteknikker-delen, og det tror jeg blir litt for vanskelig for de fleste nybegynnere :P
Synes det var helt greit jeg bortsett fra standard kick og clap.
Høres rett og slett jævlig ut, men det husker du nok til neste gang

Hørt melodien før, men aldri tenkt noe videre over det. Var mest sånn at det hørtes kjent ut, men kan ikke bedømme deg i forhold til frukt-mannen.