Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3289
God aften godtfolk. Sitter her og drømmer om en ny sak til å røyke/dampe urtene mine med. Jeg lurer på om noen har erfaring med varmeelement man kan koble på bongene som "varmer" de opp istedetfor å antenne det, mens bongen brukes som vanlig? Har selv prøvd en slik (historie nedenfor), og lurer på om noen vet hvor man kan kjøpe.

Her er bakgrunnshistorien for min første erfaring som gjorde meg lysten på å skaffe meg en selv:

Amsterdam, september 2012.
En meget hyggelig hotellansatt likte å ta en blås om kveldene mens han var på jobb, og jeg ble med han et par ganger. Dette var jo naturligvis svært hyggelig, og han skrøt over at dette var den beste vaporizeren i hele verden, alt annet kunne legge seg.

Jeg skjønte først ikke hva han mente, siden jeg synes det så ut som en vannbong. Men til slutt etter han hadde pakket bowlen full i weed, plugget han i et varmeelement han hadde hatt i stikkontakten. Den plugget han fast over bowlen. Resten fungerte som en vannbong.

Jeg tok et par dype drag av denne, og det var langt ifra den samme "nær-døden-opplevelsen" jeg har fått av hjemmelagde, shabby tørrbonger. Det, blandet med at jeg trakk ned noe O.G Kush ifra Amsterdam, gjorde meg naturligvis heelt ute.

Jeg har lyst å kjøpe en vann- og isbong/perculator i glass, men lurte på om noen visste om det går an å kjøpe slike varmeelement man kan koble på bongen den gangen man ikke har lyst på et magadrag som river huet av en. Noen ganger er det kos med gammaldags røyking, men noen ganger vil man tenke litt på helsen også :-)

Denne tråden kan også brukes til å komme med tips om GODE bonger, vaporizere som også funker greit til brunt, osv
Magic Flight Launch Box er ganske kjekk å ha, da du kan bli fjern stort sett hvor og når du vil uten at noen merker noe (annet enn at du muligens oppfører deg som en fjern tulling), og det finnes både AC-adapter og bong-adapter til den. Har ingen andre vape-erfaringer utenom Volcano i Amsterdam..

Og jeg har ingenting objektivt å si om den opplevelsen.
Endelig etter nok googling klarer jeg kanskje å løse min egen tråd!
Sjekk ut denne folkens, "Eclipse Vape H2O", den ser helt fantastisk ut, selv uten noe strøm :-)

http://www.youtube.com/watch?v=9UZOL8m1yNU

Merk, det er deres offisielle reklamefilm, så de røyker tobakk, men alle forstår jo greien.
Tenk en sånn, pluss en vakker vannis i glass )