Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 912
Den undervurderte
Okei, jeg begynner fra scratch. Han som mormor er forlovet med, har en bror som har en sønn.. Han er 19. Anyways. Siden det er så lite å gjøre tok jeg toget til New Jersey for å møte han. Togturen tok rundt en time og tretti minutter. Han hentet meg på togstasjonen og vi kjørte. Han sa han hadde noen venner hos seg, men at det kom til å gå fint. Vi kom etter 15 minutter hjem til han, og jeg fikk treffe vennene hans.. Vi satt å pratet en god del, og til slutt sa hun ene, eller, vi kan kalle de m(meg), a(jenten) og (b for han jeg tok toget til). (de andre snakket ikke). Det går hvertfall sånn som dette:

A) maybe we should tell him about it.

M) about what?

B) well.. There isn't much to do here, so all we do all day is just hanging out and smoking weed"

Dette var da himmel for meg, da alt løsnet og jeg hadde noen å være med (på min alder), hadde noe å gjøre (som jeg liker) og sa jeg at det er jeg lett med på, og ser at A smilte grovt og på en pervers måte.

Vi skaffet weeden og jeg fikk æren av å rulle. Jeg rullet og vi var klar til action. Jeg begynte og de gikk rundt regelmessig til den var tom. Er et par måneder siden jeg hadde røyka så jeg ble jo pissefjern, så tok vi en kjøretur bort til C, som ikke er nevnt, som vi lagde gravity bong hos, og røyka enda mer. Ut på en ny kjøretur, bor til den lokale star bucks for å kjøpe kaffi og doughnuts. På bilturen satt jo selvfølgelig hun hvesidenav meg, og helt random, i et lyskryss begynte hun å kysse meg.. Jeg tenkte ikke over det, annet enn at hun var digg, jeg var digg, dette var digg, og vi er awesome! (wtf liksom)
Vi koste oss mer og mer på turen. Og det endte opp med at vi gjorde stuff i sengen hennes, mens de andre var på butikken. (vel og merke at C var igjen men var uti bassenget). Da vi var ferdig og de andre kom tilbake ble alt kleint stille, og jeg følte mer dårligere og dårligere, mageknipen kom, jeg var svimmel, jeg var uggen, like før jeg kastet opp, hodepine, vondt i leddene og alt var helt jævlig. Så tok jeg toget hjem til New York i leiligheten, vandret inn døren og la meg ned og sove. Våknet i en awesome stilling. Skikkelig ekkel og vondt stilling... Lå å tenkte over hva som hadde skjedd, og tenkte at det var en helvettes dag. Jeg tenkte på at jeg også hadde vært utro mot damen, og det er det jævligste jeg har våkna til, men jeg hadde ikke dømmekraft til å vite hva som var rett eller galt i det hele tatt i går... Var sykt scary! Har dritt dårlig samvittighet for det. Så nå vet de hvertfall hva jeg gjorde.

Har et par spørsmål, though.

1. Kan dette være syntetisk? Har ikke hatt det sånn før.
2. Vil jeg få problemer med å komme meg inn i Norge igjen? Holder ikke og dette var engangstilfelle nå.


Trenger ikke moralprekner om at det var dårlig gjort ovenfor damen. Tro meg, har ikke følt meg mer psykisk dårlig før. Er helt jævlig.
Tror nok du hovedsaklig bare må slite med samvittigheten. Så lenge du er Norsk statsborger så ser jeg ingen grunn til at du skal bli sperret ute av landet. De tar ikke urinprøver i tollen, om det er det du lurer på? Ang om det var syntetisk.. Om det så ut som weed, luktet som weed og smakte som weed, så var det nok weed. Var nok bare veldig bra saker.
Sist endret av ulldott; 10. august 2012 kl. 06:06.
Trenger ikke nødvendigvis være weeden som gjorde deg uvel.

Man kan fort føle seg uvel og alt det der av for mye negative baktanker/tanker (anger etc), med tanke på at du var utro..