Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1687
Ey folks! Var bare litt nysgjerrig på en ting

leste på Erowid at cannabis kun kan bli "tracet" 1-6 dager etter du har røykt (altså: single use)

vil det si at en kan røyke en gang og det kan ikke bli tracet tilbake før om 6 dager om du er clean når du røyker ? Eller finnes det tester som avslører deg uansett ?

Takker For Svar

MvH A Goat
Sist endret av A Goat; 17. juli 2011 kl. 22:10.
Stemmer det du sier, hvis du er ren og tar deg en joint, så er du ren etter ca 6 dager ja.
A Goat's Avatar
Trådstarter
uansett hvilken test det er ?
Det finnes hårprøver, hvor man kan spore det i noen måneder, og ryggmargprøve hvor man kan spore det resten av livet (skyt meg om jeg tar feil)... Hårprøve er forholdsvis uvanlig å bruke for å spore Cannabisbruk. Ryggmargprøve brukes så og si aldri...

Ta sporingsperioder med en liten klype salt. Alt avhenger av ens fysikk, spiserutiner, treningsrutiner og generell aktivitet.
A Goat's Avatar
Trådstarter
her er forresten linken: http://www.erowid.org/plants/cannabi..._testing.shtml

Jeg tenkte på urinprøver, men om det er en test som blir sendt videre fra helsesøster til nærmeste sykehus, er det muligheter for at de fortsatt kan finne noe da ? Jeg tenker på en 2-3 ukers tid ? Eller er dette utelukket ?
Du har nok misforstått litt TS, erowid sier at det ikke kan traces ETTER 6 dager, ved single use. Det gjelder da urinprøver.

Obs: Dette varierer selvsagt fra person til person.
A Goat's Avatar
Trådstarter
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Du har nok misforstått litt TS, erowid sier at det ikke kan traces ETTER 6 dager, ved single use. Det gjelder da urinprøver.

Obs: Dette varierer selvsagt fra person til person.
Vis hele sitatet...
Det var dette jeg mente
2 - 3 uker er sannsynligvis mer enn nok ja. Om det står 1 - 6 dager, kan du være rimelig sikker etter 6 dager, men personlig hadde jeg latt det gått noen dager ekstra...
For å være sikker er det bare å legge ut på løpetur en gang iblant . THC blir til Metabolitter som binder seg til fett. Man vil derfor bli kvitt stoffene raskere om man forbrenner mer fett enn vanlig.
Sitat av A Goat Vis innlegg
Ey folks! Var bare litt nysgjerrig på en ting

leste på Erowid at cannabis kun kan bli "tracet" 1-6 dager etter du har røykt (altså: single use)

vil det si at en kan røyke en gang og det kan ikke bli tracet tilbake før om 6 dager om du er clean når du røyker ? Eller finnes det tester som avslører deg uansett ?

Takker For Svar

MvH A Goat
Vis hele sitatet...
Dette kan godt stemme i de aller fleste tilfeller, ja. Men viktig å huske på at individuelle forskjeller spiller en enormt stor faktor her, med tanke på individuell metabolisme.

Et eksempel: Politiet går jo rundt og sier at man bruker Opp mot 2 måneder på å bli clean hvis man slutter brått etter en periode med hyppig bruk av cannabis. Dette kan godt stemme, men er altså ikke tilfelle for en kompis av meg, som kjøpte en PH-test på apoteket, hvor han testet selv om han var clean eller ei. Han var clean som rennende vann fra springen etter kun 2 ukers opphold fra joint.

Det skal sies at vi trener gjevnlig og er sunne og friske ellers, så det kan kanskje ha noe med saken å gjøre.

én ting er i alle fall sikkert, og det er at enkelt-tilfeller ikke er tilfelle for alle!
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Et eksempel: Politiet går jo rundt og sier at man bruker Opp mot 2 måneder på å bli clean hvis man slutter brått etter en periode med hyppig bruk av cannabis.
Vis hele sitatet...
Det gikk mellom 2.5 til 3 mnd fra røykeslutt til jeg var rein på pisseprøver.
Gikk på pisseprøver i en lengere periode, og var først clean etter 2.5-3 mnd etter jeg slutta.

Skal dog sies at jeg kun røyka bøtte/svære bonger, og alt mellom 3 og 7g om dagen.
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Det gikk mellom 2.5 til 3 mnd fra røykeslutt til jeg var rein på pisseprøver.
Gikk på pisseprøver i en lengere periode, og var først clean etter 2.5-3 mnd etter jeg slutta.
Vis hele sitatet...
Ehm... dobbelformulering?
Røyka så og si daglig før jeg ble tatt, etter det tok urinprøve 1 mnd etter jeg ble tatt og da var jeg clean , ett par mnd bestemte jeg meg for og røyke 1g etter urinprøvene og jeg var clean, tok prøvene annenhver uke.