Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1707
Yo!

Kom over en side som "reklamerer" for såkalt safebet. Det går ut på at man er sikra gevinst uansett utfall. www.safebet24.com

Noen som har vært borti dette og vet at det faktisk funker? Hadde vært digg med 10000 rett i lomme uten strev :P
Se for deg kampen med odds:
H - 1.9
U - 3.6
B - 3.55

Her må du legge 1000 på både H, U og B for å være sikker på at du vinner på en av dem.
Blir resultatet H taper du 1100, altså ikke noe safebet...

Mulig det er noe jeg overså, men såvidt jeg kunne se har ikke den hjemmesiden tatt for seg at resultatet kan bli uavgjort. Forøvrig vil du aldri få 2 i odds på noe som faktisk er 50% sjanse for seier.
Sist endret av Zepplin; 4. oktober 2010 kl. 22:13.
Greia er at på betfair kan du tippe at et lag IKKE vinner, altså uavgjort eller tap. Da har du jo 1/2, i tillegg står det at det må være lik odds hos begge bettingselskaper.
Hos Betfair kan du tippe på at et lag ikke vinner. Blir det u eller b så vinner ikke laget og spillet går inn. Men oddsen vil ikke være så god som den siden sier. Men du kan vel tjene noen hundrelapper på den måten
Har du sjekket oddsen på diverse sider? Nå har jeg ikke tittet langt, men tar du for deg 1. div kampen mellom Follo og Sogndal:
H - 4.85
U - 3.8
B - 1.65
HU - 2.14
HB - 1.25
UB - 1.18

Garantert seier vil si at du må tippe f.eks. HU + B, men ved borteseier vil du jo her tape penger. Du kan selvfølgelig også tippe f.eks. HB + U, uansett vil du ha muligheten til å tape penger Vet ikke om de har tukla med oddsen, men jeg kan ikke se for meg at oddssider gjør blemmer som dette.
Sist endret av Zepplin; 4. oktober 2010 kl. 22:26.
Beklager å hoppe på tråden..

Hvordan er det med utbetaling fra internett vedde sider? Kan man få pengene fysisk på konto?
Det stemmer, det finnes såkalte safebets eller surebets, MEN ikke på hver eneste kamp.

Resten er hentet fra oddsen.nu:
Tenk deg Brann spiller tippeligakamp hjemme mot Viking. Etter litt research finner du for eksempel at:

Pinnacle gir en odds på 2,55 for H
Bet365 gir en odds på 3,25 for U
Unibet gir en odds på 4,45 for B

For å finne ut hvorvidt dette er et surebet tar du enkelt og greit (1/2,55) + (1/3,25) + (1/4,45). Du tar altså tallet 1 og deler på hver enkelt odds, og summerer til slutt. Hvis tallet du får er på under 1,00 har du et surebet. I dette tilfellet får vi altså:

1 / 2,55 = 0,392
1 / 3,25 = 0,308
1 / 4,45 = 0,224

SUM = 0,924


Dersom du plasserer innsatsen din riktig er du garantert en avkastning på 8,23 % (1 / 0,924 = 1,0823) av investert beløp uansett utfall. Tar du tallet 0,924 og deler på hver enkelt odds finner du hvor mye du skal satse på hhv H, U og B for å vinne samme beløp uansett utfall.

0,924 / 2,55 = 0,362
0,924 / 3,25 = 0,284
0,924 / 4,45 = 0,208

SUM (innsats) = 0,854


Hvis du nå satser kr 3620 på H, 2840 på U og 2080 på B – totalt kr 8540 – så vinner du kr 9240 uansett ufall i kampen. 9240 er 8,23 % mer enn innsatsen på 8540. Du kan og finne den prosentvise innsatsen du skal satse på hver kamp ved å ta:

H = (0,362 x 100) / 0,854 = 42,34 %.
U = (0,284 x 100) / 0,854 = 33,26 %
B = (0,208 x 100) / 0,854 = 24,35 %

SUM (avrundet) = 100 %

Man må altså leite grundig da slike safebets/surebets ikke forekommer ofte, og man alltid må hente odds fra forskjellige bookmakere. I tillegg løper det en risiko for at bookien limiterer deg hvis de mistenker deg for surebetting (dvs at de setter en øvre grense for hvor mye du kan sette som innsats), og får du først en limit kan du banne på at den er under 100 kroner, og du kan likegodt sette penga i banken.. Og som du ser av eksempet over er det ikke bare bare å smekke sammen 10 000 sikre, profitten i dette eksempelet er litt over 8 %, sjelden man kommer over dette..

Så vet du det!
Takk for tipset, sjekket siden og den stemmer den.. dere hopper over en liten detalj bare..

limt inn fra www.safebet24.com
"""""""""""""""Hovedpoenget i hele måten å tjene 10 000 kr på er at du skal cashe ut bonusene som alle forskjellige spilleselskaper gir deg når du registrer deg hos dem for første gang"""""""""""

så har man ikke registrert seg så mange plasser er det faktisk endel og hente her.
jeg kan betfair- og som don veto sier, tipper man, eller man selger odds. kjøper en odds av deg på seier, er det gevinst til deg med uvagjort eller tap.. og da får du en safebet, som de så fancy har kalt det. den oddsmatchern dems finner jo kampene med best odds da, man bør ta over 3 står det.. syns det virker greit. eneste stresset er at man bør ha endel penger på kontoen om det skal gå fort una.. man selger jo odds, og det kan gå begge veier som det står på sia. penga vinner man uansett, men man må ha dekning på betfair.
Sitat av superols1 Vis innlegg
Takk for tipset, sjekket siden og den stemmer den.. dere hopper over en liten detalj bare..

limt inn fra www.safebet24.com
"""""""""""""""Hovedpoenget i hele måten å tjene 10 000 kr på er at du skal cashe ut bonusene som alle forskjellige spilleselskaper gir deg når du registrer deg hos dem for første gang"""""""""""

så har man ikke registrert seg så mange plasser er det faktisk endel og hente her.
jeg kan betfair- og som don veto sier, tipper man, eller man selger odds. kjøper en odds av deg på seier, er det gevinst til deg med uvagjort eller tap.. og da får du en safebet, som de så fancy har kalt det. den oddsmatchern dems finner jo kampene med best odds da, man bør ta over 3 står det.. syns det virker greit. eneste stresset er at man bør ha endel penger på kontoen om det skal gå fort una.. man selger jo odds, og det kan gå begge veier som det står på sia. penga vinner man uansett, men man må ha dekning på betfair.
Vis hele sitatet...
Da skal det testes ut!
Sitat av kvile Vis innlegg
Da skal det testes ut!
Vis hele sitatet...
lykke til..
bare les nøye om du ikke har skjønt opplegget er mitt tips
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av kvile Vis innlegg
Da skal det testes ut!
Vis hele sitatet...
Fikk du testet ut dette? Mulig det er meg, men dette høres nesten for godt ut til å være sant.

Hvilket incentiv har forresten safebet24 til publisere en slik side (med online support!). Safebet har forøvrig en norsk, svensk og engelsk side og eneste kontaktinfo er e-post og MSN.