Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 745
Hei, nå har jeg mer pc-tid igjen. Men jeg sliter med hva jeg skal gjøre når jeg først har pc. Bruker lik 10-20 min på face, nettby og catchgamer så er jeg ledig igjen. Liker spill hvor jeg kan arbeide meg opp, ikke altfor vanskelig. Helst conquer online aktig hvis du vet hva det er. For dere som ikke vet:

Et spill som du levler deg opp til(maks level 130) må skaffe gode gears (unique,elite,super) og skaffe venner. Hvis noen har noen gode tips blir jeg ganske glad!

Har også tenkt litt på HON(Heroes of Newerth) men sliter med og få tak i beta key. så hvis noen der ute har så sier jeg ikke nei til en : )

Hvis mulig, så vil jeg at det skal være mulig og være en stund borte fra spillet ( jeg er ikke noe nerd som dropper ute for inne ) så om jeg må være et par dager / uker uten så ville det vært great!
Sist endret av airec; 1. desember 2009 kl. 17:06.
Aion skal visstnok være ganske morro ryktes det om.

Wow-bølgen er litt sent å kaste seg på, og Age Of Conan er jo en flopp.
Ville nok heller valgt WoW fremfor Aion, eller.. spørs om du liker å grinde deluxe eller ikke

Ellers er jo Runescape ett alternativ som var bra for et tiår siden
Wow og Kansje litt Wc3 for morro skyld,
Gjengkriger på Facebook
Hvis du ønsker å spille HoN kan du vel få en betakey av meg. Regner med du er klar over at dette ikke er et spill slik de du beskriver? Det foregår leveling, men dette gjelder bare for hver kamp du spiller og beholdes ikke senere. Hver kamp varer omtrent 30-60min, utover det er det ikke mye "grinding" osv i et slikt type spill.

Vil du teste det kan du sende meg en pm med mail.

edit: Glemte å nevne at det for mange kan være litt vanskelig å lære seg, da online spillingen ikke er veldig "noobfriendly". Du bør helst ha en kamerat som kan lære deg litt, evt. teste litt alene i practice mode.
Sist endret av Zepplin; 1. desember 2009 kl. 17:37.
Kom på et spill som jeg spilte et par år tilbake, Maplestory.
Er vel litt avhengig av alder om du liker dette spillet, men det er et mmorpg-spill lik de aller fleste, bare de består av litt mer "barnslige" figurer. Om du klarer å se forbi dette mener jeg det er noe i den duren du leter etter.

MapleStory
Om du er ute etter et MMO [ihvertfall slik jeg forstår det] er det et bråtelass der ute å velge mellom atm.

Du kan sjekke MMORPG.com. Liste over egentlig alle tilgjengelige og upcoming spill...

Ellers så er det egentlig bare å lese seg igjennom sider som gamer.no og andre sider etter pc spill...
err..titegn
Sist endret av Cyberblack; 4. desember 2009 kl. 15:01. Grunn: feilpost
Sonny 2.. holdt meg okkupert i en uke >_<

google it
Sist endret av Bombasa; 4. desember 2009 kl. 15:08.
Kanskje ikke helt det du leter etter, men jeg synes Civilization IV er kongebra strategispill. Det koste jeg mer virkelig med!