Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2248
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg går på Quetiapine 50 mg depot for søvn og drikker derfor svært sjeldent. Men i dag ønsker jeg å gå ut med jentene å drikke. Jeg har ikke tatt de før når jeg har drukket og dette har medført at jeg ligger våken absolutt hele tiden. Veldig kjedelig. Derfor har jeg tenkt å ta den rundt 01 i natt og fortsatte å drikke. Siden det er depot tar jeg de ca 3-4 timer før leggetid. Men regner jo med at jeg ikke er ferdig klokka 1 med å drikke da det ofte blir både forspiel og nashpiel når vi først setter i gang. Noen som har erfaringer ? orker ikke å ligge våken og døgne.
Knus en pille som du tar når du legger deg, mulig du bare trenger halvparten av inneholdet.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gjør det noe om jeg tar den når jeg er full eller drikker etter inntak, den må taes 3 timer før sengetid
Hvis du knuser en depot tablett så trenger den ikke 3 timer for å virke..
Ville gjort som eyecandy sier..
Riktig? 3-4 timer før leggetid høres litt drøyt ut, HVERTFALL når det kommer til depot spør du meg.
Seroquel er et veldig bra sovemiddel, det synker blodtrykket ditt i samme slengen, skjønner ikke hvordan du kan få glede ut av å faktisk drikke på Seroquel, høres så dønn kjedelig ut. Seroquel sløv på drikkekveld med jentene høres enormt dølt ut, å det gjelder også 50mg. Men effekten går jo da ganske fort vekk.. Ta heller når du legger deg, kjeder du deg så finn på noe, runk, spill, sleng dritt på nettet, you name it.
Du kommmer til å bli helt sjukt sløv etter min erfaring. Plagsomt sløv, dårligere motorikk og alt det negative med alkohol blir forsterket. Jeg ville venta til jeg var helt ferdig med drikkinga i hvertfall
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sjangsespill Vis innlegg
Riktig? 3-4 timer før leggetid høres litt drøyt ut, HVERTFALL når det kommer til depot spør du meg.
Seroquel er et veldig bra sovemiddel, det synker blodtrykket ditt i samme slengen, skjønner ikke hvordan du kan få glede ut av å faktisk drikke på Seroquel, høres så dønn kjedelig ut. Seroquel sløv på drikkekveld med jentene høres enormt dølt ut, å det gjelder også 50mg. Men effekten går jo da ganske fort vekk.. Ta heller når du legger deg, kjeder du deg så finn på noe, runk, spill, sleng dritt på nettet, you name it.
Vis hele sitatet...
Litt vanskelig å runke når jeg er jente haha. Men tok de når jeg kom hjem, og surra litt. Det gikk bra og sovna etter 1,5 time.
Hehe nå vet vi hva han gjør når han kjeder seg

Håper du hadde det gøy ute!

Tok du én, knuste du den?